Пазаруване от LCWaikiki тема 7

  • 44 505
  • 745
  •   1
Отговори
# 675
  • Пловдив
  • Мнения: 711
02 808 2010

 Защо от 2 месеца телефонът на тези нещастници не работи!? Върнах артикул и не ми възстановиха цялата сума.

Скоро се обаждах няколко пъти. Почти веднага вдигат и са много любезни и обяснителни...

# 676
  • Мнения: 27
02 808 2010

 Защо от 2 месеца телефонът на тези нещастници не работи!? Върнах артикул и не ми възстановиха цялата сума.

Скоро се обаждах няколко пъти. Почти веднага вдигат и са много любезни и обяснителни...
На същия номер? Пробвах да им се обадя от два различни номера и два различни телефона и веднага като им набера номера ми изписва "обаждането завърши".

# 677
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 240
02 808 2010

 Защо от 2 месеца телефонът на тези нещастници не работи!? Върнах артикул и не ми възстановиха цялата сума.

Скоро се обаждах няколко пъти. Почти веднага вдигат и са много любезни и обяснителни...
На същия номер? Пробвах да им се обадя от два различни номера и два различни телефона и веднага като им набера номера ми изписва "обаждането завърши".
Пробвайте с 082299644.На този отговарят дори в събота.

# 678
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 757
Да, пишеше, но не съм виновна, че са ми изпратили грешен артикул и не съм длъжна да го задържам, нали така? Нито съм го пускала в пералня, нито съм го пробвала. Върнах го така, както го получих.
В хартиената бланка отбелязах каква е причината за връщане + написах обстойно защо. Но да ми отговарят, че не гарантират възстановяване на сумата, въпреки че са го получили обратно, не са познали.
Пиши директно мейл и на съпорта в Румъния, не през сайта.
Права си, щом не съответства на картинките, вината не е твоя.

Cuckoo, а знаеш ли мейла им в Румъния? В раздела им в контакти виждам само това - LC WAIKIKI RETAIL RO S.R.L
Bd. Timisoara nr 26Z, etaj 3, birou 3B-2, sector 6 061341, Bucuresti,ROMANIA

# 679
  • Мнения: 344
Момичета, за първи път ще връщам и нещо се обърках. Направих заявка за връщане от сайта и получих следното съобщение


Сега прочетох, че връщането е безплатно само с DPD  и влязох в посочения линк, но аз нямам номер на ваучер започващ с RV в документите. Самата пратка дойде с Еконт

# 680
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 240
Момичета, за първи път ще връщам и нещо се обърках. Направих заявка за връщане от сайта и получих следното съобщение


Сега прочетох, че връщането е безплатно само с DPD  и влязох в посочения линк, но аз нямам номер на ваучер започващ с RV в документите. Самата пратка дойде с Еконт
Успешно сте направили заявката за връщане.Би трябвало да Ви посети куриер на адрес,за да вземе пратката.Ако не го направят  до 2 дни,я занесете в офис на Еконт ,те ще си видят номера на създадената товарителница от сайта.Връщането е безплатно и в двата вариента/Спиди, Еконт/

# 681
  • Мнения: 344
Maria1986, благодаря ти.

Да попитам още нещо.. понеже ще връщам 3 неща от 3 различни поръчки да ги обединя ли в една или всяка отделно.. вие как процедирате?

# 682
  • София
  • Мнения: 20 725
Cuckoo, а знаеш ли мейла им в Румъния? В раздела им в контакти виждам само това - LC WAIKIKI RETAIL RO S.R.L
Bd. Timisoara nr 26Z, etaj 3, birou 3B-2, sector 6 061341, Bucuresti,ROMANIA
Не съм сигурна за румънския, но опитай с този: SUPPORT@Lcwaikiki.com
Не знам защо излиза с главни и малки букви и има ли значение как е написано, копирах го от мейл, който са ми изпращали преди време.

# 683
  • Г. О.
  • Мнения: 1 984
Имах 4 пратки за връщане. На мен ми излязоха 4 отделни товарителници и ги върнах една по една. На 8 декември върнах, днес си получих парите. Още нещо - получих ги със Спиди, а за връщането дойде куриер от Еконт. На случаен принцип ставало да се разпределят.

# 684
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 757
Cuckoo, благодаря! Ще пиша още тази вечер.

За съжаление на този мейл не получават съобщенията. Сега проверих, че преди съм правила опити да връщам отговор на него.

Последна редакция: вт, 20 дек 2022, 18:06 от Phoenix_

# 685
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 240
Да попитам още нещо.. понеже ще връщам 3 неща от 3 различни поръчки да ги обединя ли в една или всяка отделно.. вие как процедирате?
По-добре ги върнете по отделно, за да не се обърка нещо.

# 686
  • Мнения: 35 645
Имам направена поръчка на 22.11. Може ли днес да заявя връщане през сайта? Ще ми откажат ли възстановяване на парите ако пратката пристигне при тях на 29/30.12?

# 687
  • 1st floor
  • Мнения: 9 784
На 29,11 върнах поръчка и още нямам възстановена сума. Колко време е нормално да се бавят? Време ли е да звъня и да питам? Статусът си стои Изплащане в очакване.

# 688
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 240
На 29,11 върнах поръчка и още нямам възстановена сума. Колко време е нормално да се бавят? Време ли е да звъня и да питам? Статусът си стои Изплащане в очакване.
Позвънете им.Около  десетина дни им отнема,за да възстановят сумата .

# 689
  • Мнения: 35 645
При мен се бавиха 2 седмици

Общи условия

Активация на акаунт