Booking.com /Тема 4/

  • 44 423
  • 742
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 17 053
Дано се получи при теб, на мен ми отказаха да ми поемат разликата, защото не съм приела тяхното предложение, а съм си избрала аз.

# 691
  • Мнения: 1 151
Много благодаря за препоръката да се обадя на букинг. Simple Smile
Актуалният номер за връзка с техен служител на български език е този: 00 800 1194467.
След като говорих с едно любезно момиче и се свързаха с мястото за настаняване, от букинг ми изпратиха съобщение с предложение за настаняване в 2 стаи в някакъв студентски кампус. Не го приех. След това ми изпратиха други 2 предложения за много симпатични стаи, само дето изобщо не бяха в града, който ми трябва. Едната - дори по-скъпа от тази, която аз вече съм резервирала.
Обадих се по телефона, говорих с друго любезно момиче и попитах не може ли моята нова резервация, която така и така вече съм направила, да се приеме за "компенсиращата ме". Тя я отбеляза в системата им, анулира служебно проблемната и ми каза след края на настаняването да се свържа отново с тях и да ми възстановят разликата в цената.
Ако нещата се развият така - ще съм повече от доволна от букинг. Някъде в средата на август ще пиша какво е станало - ей така, за споделен опит. Simple Smile
Vivi,за всеки случай поискай писмено потвърждение,ако нямаш такова.
Сигурна съм,че няма да те подведат.

# 692
# 693
  • Мнения: 1 864
Много благодаря за препоръката да се обадя на букинг. Simple Smile
Актуалният номер за връзка с техен служител на български език е този: 00 800 1194467.
След като говорих с едно любезно момиче и се свързаха с мястото за настаняване, от букинг ми изпратиха съобщение с предложение за настаняване в 2 стаи в някакъв студентски кампус. Не го приех. След това ми изпратиха други 2 предложения за много симпатични стаи, само дето изобщо не бяха в града, който ми трябва. Едната - дори по-скъпа от тази, която аз вече съм резервирала.
Обадих се по телефона, говорих с друго любезно момиче и попитах не може ли моята нова резервация, която така и така вече съм направила, да се приеме за "компенсиращата ме". Тя я отбеляза в системата им, анулира служебно проблемната и ми каза след края на настаняването да се свържа отново с тях и да ми възстановят разликата в цената.
Ако нещата се развият така - ще съм повече от доволна от букинг. Някъде в средата на август ще пиша какво е станало - ей така, за споделен опит. Simple Smile
Моят съвет е да им пишеш в тази връзка- дали в чата, дали по мейл, но да го има черно на бяло. На мен много бързо ми възстановиха разликата в цената, след като пратих фактурата.

# 694
  • София
  • Мнения: 15 988
Моето стана малко като “С каски или без каски?”
Писах сутринта, преразказах какво говорихме по телефона с тяхната служителка и привечер получих много любезен отговор в чата, че ще ме компенсират с ДО 25 евро. Simple Smile нищо, че в предишното съобщение писаха, че ще имам refund на any additional charges. Утре ще реша дали ми се занимава още с тях.

# 695
  • Мнения: 1 151
Моето стана малко като “С каски или без каски?”
Писах сутринта, преразказах какво говорихме по телефона с тяхната служителка и привечер получих много любезен отговор в чата, че ще ме компенсират с ДО 25 евро. Simple Smile нищо, че в предишното съобщение писаха, че ще имам refund на any additional charges. Утре ще реша дали ми се занимава още с тях.
[/quote
Това имах в предвид, когато казах,че с чата е тегаво. И още съвсем друго може да ви пишат. Отговарят няколко човека и става миш маш. Тъкмо затова звъннете утре на тел.,опитайте да откриете същата служителка и я помолете да потвърдят писмено,че ще ви компенсират цената .Ще стане.

# 696
  • Мнения: 411
Добро утро!

На някой да му се намира излишен код?!

# 697
  • София
  • Мнения: 1 412
Моето стана малко като “С каски или без каски?”
Писах сутринта, преразказах какво говорихме по телефона с тяхната служителка и привечер получих много любезен отговор в чата, че ще ме компенсират с ДО 25 евро. Simple Smile нищо, че в предишното съобщение писаха, че ще имам refund на any additional charges. Утре ще реша дали ми се занимава още с тях.

Съпортът на Букинг не винаги е от най-добрия, и на човек му се налага да е много упорит. Преди години ми отне два месеца, за да си получа една награда от 50 евро от тях - постоянно звънене, писане на писма, веднъж казват едно, друг път друго, то не беше, че те ми превеждали, ама картата ми била изтекла, че "всеки момент ще ми ги преведат". Накрая ми омръзна да ме размотават и пуснах официална жалба до ЕК и точно ден по-късно нито картата ми беше изтекла, нито пък имаха други проблеми - парите пристигнаха по сметката ми (тогава наградите още ги изплащаха като реална сума в картата).

# 698
  • Мнения: 311
Здравейте, някой купувал ли е самолетен билет през букинг? Интересува ме знаете ли, дали след като се плати и преди да се чекираме за полета, могат  да се коригират имената на пътниците. Ще пътуваме с детето,  а паспортът й още не е станал, в имената й има Я и Ц и не знам как ще им хрумне да ги спелуват на латиница и си мисля да взема билета сега, а после евентулано да коригирам.

# 699
  • София
  • Мнения: 8 666
Не мога да ти отговоря на въпроса, но изписването на тези букви на латиница е стандартизирано официално.
София Цветкова = Sofiya Tsvetkova
Я = Ya
Ц = Ts

# 700
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 825
При попълването на бланка за лична карта/паспорт вие сами определяте как да се изписва на латиница. Ако не е извън всякаква логика, служителите се съобразяват и го приемат.

# 701
  • Мнения: 10 125
Дами, отказаха ми една резервация за която ползвах код, а сумата не е малка..
Търся активен код, за да направя нова.
Благодаря ако някой се отзове на лично💕

Получих код🌸

Последна редакция: ср, 31 май 2023, 11:48 от second

# 702
  • Мнения: 311
При попълването на бланка за лична карта/паспорт вие сами определяте как да се изписва на латиница. Ако не е извън всякаква логика, служителите се съобразяват и го приемат.
Да, попълвах но на български, после ми показа тя как са на латиница, но аз тогава не обърнах внимание защото не смятахме да пътуваме толкова скоро

# 703
  • Мнения: 411
Добро утро!

На някой да му се намира излишен код?!
Може ли код и за мен на лично? Днес е последен ден на месеца и се притеснявам, че утре ще има нови по-високи цени.
Благодаря!

# 704
  • Мнения: 6 447
Здравейте, някой купувал ли е самолетен билет през букинг? Интересува ме знаете ли, дали след като се плати и преди да се чекираме за полета, могат  да се коригират имената на пътниците. Ще пътуваме с детето,  а паспортът й още не е станал, в имената й има Я и Ц и не знам как ще им хрумне да ги спелуват на латиница и си мисля да взема билета сега, а после евентулано да коригирам.

През букинг няма да имате повече възможности отколкото самата авиокомпания дава. Освен това, се допускат 1-2 грешки, и освен това, няма никаква причина да пишете имената на кирилица, когато купувате билети.

Общи условия

Активация на акаунт