Билла, Метро, Фантастико, Хит, Т-маркет и др. - Тема 14

  • 69 434
  • 741
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 4 836
Дано да сте прави, отказвам се да ви убеждавам!
Вчера викнах управител, той пробва пред мен с негова и с моя карта, не и не!
Мина една касиерка, която каза, че отскоро е ТАКА.

# 121
  • Мнения: 223
Бяхме го коментирали назад в темата, когато нещо е на разпродажба, както имаше наскоро перилни препарати, не могат да се намалят още 50% (това,което е с лепенка за изтичащ срок, нарушена опаковка).
Ако нещо е с Билла карта намалено и има и допълнително лепенка, тогава трябва картата да е маркирана преди артикула, иначе ще се намали само от черната цена.😀

# 122
  • София
  • Мнения: 24 736
Ekeonora95, това е ценна информация. Благодаря! Simple Smile

# 123
  • Бургас
  • Мнения: 24 871
Значи да даваме първо картата да маркират и после продуктите ни?

# 124
  • Мнения: 4 272
Аз не виждам логика в това да има значение кога е маркирана картата.

# 125
  • София
  • Мнения: 8 698
Абсолютно никаква няма. Намаленията с нея излизат при финализиране на сметката.

# 126
  • Мнения: 9 881
Няма такова нещо, да, Елеонора може би нещо се е объркала. Картата може да се маркира преди покупките, по време на покупките между артикулите, може и накрая след последния артикул - няма значение кога се маркира.
Намалението с карта излиза под името на артикула. Намалението на стокова група (напр. минус 25% на всички шоколади) излиза под всички артикули след междинна сума и преди тотала.
Т.е. за да видим дали е отразено намалението - с Била карта гледаме горе бележката след конкретния артикул, а ако е стокова група намаление (-25% гранде уикенд петък, събота и неделя) - гледаме долу бележката след междинна сума и преди тотал.
Намалението с жълт етикет излиза под самия артикул горе на бележката.

# 127
  • Мнения: 223
Работила съм в Билла и затова знам как е.
Имали сме този казус няколко пъти и всеки път проблемът беше именно,че клиентът си е дал картата след артикулът намален с 50% и с билла карта. Иначе за останалите няма значение кога е маркирана картата. Просто цъкне ли се на касата бутончето ,,50%"и чак след това като се маркира картата, артикулът си остава само с това намаление на база черната цена. Пробвали сме на касата с 1артикул, даже се беше случило, докато маркирам на колежка и тя ме пита защо няма намаление с билла карта и съответно тогава се усетихме,че картата е трябвало да де маркира преди артикула.
Малко е недомислено направено според мен, както и стоковите групи да излизат чак отдолу.

# 128
  • Мнения: 4 272
Така обяснено, може и да има някаква зависимост за програмата, с която работят касите на Билла.

# 129
  • София
  • Мнения: 24 736
За някои неща и продукти от Кауфланд съм доволна, за други - не.

# 130
  • Мнения: 1 757
Аз от Кауфланд не съм доволен. Последният път имаше работещи само 2 каси и имаше огромни опашки, принудихме се да минаваме на касата на самообслужване и понеже ни беше за първи път - доста кофти преживяване. Първо, постоянно даваше грешки, ако искаш да си пренареждаш нещата в торбата, после разбрахме, че не трябвало като се мине артикула да се мърда от "кантара" (даже в началото не знаехме, че е кантар) и второ - накрая така и така пак трябваше да дойде служител, за да упълномощи за плащане (тъй като имахме и закупени алкохол - бира). Да не говорим, че в този магазин има буквално всичко - отнема прекалено много време да се обиколи, понякога като има размествания съвсем може да отнеме доста време. За мен лично не е много яко да се продават и хранителни стоки и гуми примерно в един магазин - просто не виждам логика в това.
Доволен съм от Фантастико (макар че е прекалено скъп), Лидл и Билла (но зависи коя Билла, някои са много зле, други са си супер).

# 131
  • Мнения: 11 784
Фантастико са с височки цени, но когато имат нещо на оферта е с прилична цена, даже понякога с по-ниска от същото на оферта в Метро, например. Но трябва да се следи, ако трябва да се купи козметика на редовна цена там - никак не е ценово атрактивно.

# 132
  • "Аз съм пътешественик и мореплавател - всеки ден откривам нови земи в душата си" Х. Джубран
  • Мнения: 5 216
Аз също пазарувам главно от Фантастико и Лидл. Определено смятам, че от към чистота, обслужване, витрини с месо и топъл щанд Фантастико за топ. Всяка седмица правят промоции и ако се следи нещата изобщо не излизат по-скъпи. Лидл вече ме отчайват откъм цени/качество/разнообразие на продукти. Кауфланд ми е мръсничък, пренаселен, повечето изгодни неща почти винаги са изкупени. И при нас касите са една или две работещи и опашките кошмарни. Касиерките вечно кисели и сърдити, касите за самообслужване не ги харесвам.

# 133
  • Мнения: 9 881
Фантастико са с височки цени, но когато имат нещо на оферта е с прилична цена, даже понякога с по-ниска от същото на оферта в Метро, например. Но трябва да се следи, ако трябва да се купи козметика на редовна цена там - никак не е ценово атрактивно.

Съгласна съм. Трябва да се следят брошурите, въпреки че те промоциите се въртят или са едновременно в няколко вериги. От офертите 2 на цената на 1, в повечето случаи има доста изгодни предложения. Напр. тази седмица шоколадовия десерт с фъстъчено масло и тоалетната хартия Perfex 64 бр за 22 лв.
Други оферти са пълна измама за клиента, затова трябва да се следи.
Няма кой да ме убеди напр, че 2 кутии цветоулавящи кърпи са стрували 34 лв, за да се намалят на 16.98. Дори в най-забутания скъп квартален магазин няма такива цени.

# 134
  • Мнения: 15 089
marinadp
може би гледаме различни брошури за Ф., но при нас тази седмица ТХ на Перфект е 32 бр за 16.58 с гръмкото намаление от 50%, но е в пъти по-малко като количество сравнено с Милде която е 32 бр за 22.99 , отново с 45% намаление?
От Ф. пазарувам само от промоционалните каталози и то определени стоки. Близо ми е до дома, привечер е добра цената на хляба от пекарната им, а и в последно време намирам ронено стафидно грозде за 1.29кг. такава цена няма никъде. При нас щанда с месо и риба директно го отминавам, миризмата е отблъскваща. Иначе като хигиена на целия магазин нямам никакви забележки, никога не съм попадала на оставени от лиент покупки или  празни опаковки от изядени храни.

Общи условия

Активация на акаунт