Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 41 699
  • 779
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 2 819
От БГ пощи ми твърдят че пратката щом влезе в България може да се проследява на техният сайт. И преди съм пробвал ама все без успех.
Някой успявал ли е да проследи нещо в БГ пощи?

# 586
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Последната групирана пратка, която е с али стандарт получих от български пощи.
По същото време бях пуснала друга и пътува сама с али стандарт, но с expressone.
Дано ги върнат към пощите. Има 20 дни за получаване, докато при куриерите не е така.
Все още не са ни закрепостили към населеното място, че да сме длъжни на мига да се отзоваваме на позвъняване на куриер. Не е нещо, на което можеш да предвидиш срок за получаване, а даже се случва да сме извън града. Какво чудо!
Така реагират куриерите, когато кажа, че не можем да получим пратката на мига. Joy

при мен обединена през акспресоне е за 15-20 дни, а сама през тях рядко надвишава 10 дни
а и ако пак почне всичко да минава през Холандските пощи, ще виждаме пак срокове от 50 дена

# 587
  • Мнения: 2 679
От БГ пощи ми твърдят че пратката щом влезе в България може да се проследява на техният сайт. И преди съм пробвал ама все без успех.
Някой успявал ли е да проследи нещо в БГ пощи?
Ако е препоръчана може да се следи, да. Иначе не.

# 588
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
ако е непрепоръчан пак може, но само те могат в вътрешната им система - да тъпо е, както им писах преди
пишете на компютър СМС с тракинг номера че е там, а в сайта ви който е на същия компютър, като напиша тракинг номера от СМС-а, нищо не излиза
нещо липсва логика

# 589
  • Добрич
  • Мнения: 6 216
От БГ пощи ми твърдят че пратката щом влезе в България може да се проследява на техният сайт. И преди съм пробвал ама все без успех.
Някой успявал ли е да проследи нещо в БГ пощи?

Когато пратката е с пълно проследяване в сайта на бг. пощи всичко се вижда: кога е влязла в страната, кога е пристигнала в пощенския клон, кога е пратено известие и кога е получена.

# 590
  • Мнения: 2 575
От БГ пощи ми твърдят че пратката щом влезе в България може да се проследява на техният сайт. И преди съм пробвал ама все без успех.
Някой успявал ли е да проследи нещо в БГ пощи?

Когато пратката е с пълно проследяване в сайта на бг. пощи всичко се вижда: кога е влязла в страната, кога е пристигнала в пощенския клон, кога е пратено известие и кога е получена.
https://track24.ru/
Според първата буква от проследяването има следните възможности:
Варианты обозначения типа отправления:
«C» — обыкновенная посылка (более 2 кг), отслеживание до вручения
«R» — мелкий пакет (менее 2 кг), отслеживание до вручения
«L» — мелкий пакет (менее 2 кг), отслеживание до вручения, не разыскивается почтой страны получателя
«E» — экспресс отправление (EMS), вторая буква является порядковой, отслеживание до вручения
«V» — застрахованное письмо
«А» — мелкий пакет, не отслеживается по стране получателя, не разыскивается почтой страны получателя
«U» — мелкий пакет, не отслеживается по стране получателя, не разыскивается почтой страны получателя
«Z» — мелкий пакет, частичное отслеживание по стране получателя (только информация о поступлении в почтовое отделение получателя)

# 591
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Имах диспут за една счупена гривна и решението на АЕ беше, че ще ми върнат парите след като я изпратя обратно за сметка на продавача. ОК, писах му да ми прати етикет (в Германия като връщаш нещо са ми пращали етикет) или трак номер но той нищо не ми отговаря. Ако до 04.05. когато ми е крайния срок, не ми даде нищо какво правя освен да пия една студена вода 🤔

# 592
  • Варна
  • Мнения: 1 006
Мисля си, че когато се връща трябва вие да пратите проследяващ номер на продавача, който ще ви дадат от пощите. Но нямам опит, до сега не съм връщал нищо и не съм се сблъсквал с такъв казус.

# 593
  • София
  • Мнения: 111
Някой от вас, който има пратка в Express Onе да е получавал съобщение по вайбър, че има пратка при тях с непълни данни и трябва да коригира адреса? До сега не съм имала проблеми с тях, но съобщението от събота ме озадачи.
Скрит текст:

# 594
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Някой от вас, който има пратка в Express Onе да е получавал съобщение по вайбър, че има пратка при тях с непълни данни и трябва да коригира адреса? До сега не съм имала проблеми с тях, но съобщението от събота ме озадачи.
Скрит текст:
най добре им звънни и ги питай, наистина ли е от тях, да не е някоя измама
Скрит текст:
ulitsa Tsanko Tserkovski 33

# 595
  • София
  • Мнения: 111
Някой от вас, който има пратка в Express Onе да е получавал съобщение по вайбър, че има пратка при тях с непълни данни и трябва да коригира адреса? До сега не съм имала проблеми с тях, но съобщението от събота ме озадачи.
Скрит текст:
най добре им звънни и ги питай, наистина ли е от тях, да не е някоя измама
Скрит текст:
ulitsa Tsanko Tserkovski 33

За съжаление не мога да се свържа с тях от вчера от както видях съобщението. Днес само ми се обажда гласа на Гергана Стоянова, че нямало свободни оператори. Накрая взех, че им писах съобщение от сайта, пък да видим дали ще ми отговорят.

# 596
# 597
  • Мнения: 2 036
Копирам информация директно от Експрес уан: Уважаеми партньори,

Уведомявам Ви, че от днес всички получатели на пратки за град София вече ще получават предварително съобщение по Вайбър, с което се подканват да потвърдят коректно адреса си доставка или да изберат конкретна точка за получаване (PUP).


ВАЖНО:

Viber съобщенията се изпращат още преди пратката да е приета в мрежата (докато пратките все още пътуват до България). Получателите имат около ден-два да извършат корекциите си, след което линка се деактивира.

 

Тези съобщения не отменят уведомяването на получателите с SMS/mail  след като пратката вече е налична в PUP (сканиране с моб. терминал)

# 598
  • София
  • Мнения: 111
Копирам информация директно от Експрес уан: Уважаеми партньори,

Уведомявам Ви, че от днес всички получатели на пратки за град София вече ще получават предварително съобщение по Вайбър, с което се подканват да потвърдят коректно адреса си доставка или да изберат конкретна точка за получаване (PUP).


ВАЖНО:

Viber съобщенията се изпращат още преди пратката да е приета в мрежата (докато пратките все още пътуват до България). Получателите имат около ден-два да извършат корекциите си, след което линка се деактивира.

 

Тези съобщения не отменят уведомяването на получателите с SMS/mail  след като пратката вече е налична в PUP (сканиране с моб. терминал)

Мерси много за инфото. Това на сайта им ли го има, че нещо не съм го видяла. Аз днес се поразходих до централния им склад в Дружба 2 и една жена съвсем любезно ме успокои, че си тествали новата система, която влиза скоро в действие.

# 599
  • Мнения: 2 819
Как да разбера дали пратката ми ще пристигне по пощата или чрез някаква куриерска фирма ?

Общи условия

Активация на акаунт