Време е за ИКЕА! - Тема 39

  • 49 554
  • 771
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 1 506
Благодаря на всички, които са разказали тук опит от онлайн поръчки - благодарение на вас имах сравнително безболезнено преживяване. Най-важният извод, който направих - в никакъв случай да не плащам предварително Laughing ИКЕА дава недостатъчна или противоречива информация, добре че беше форумът. При дадена доставка до етаж куриерът ми се обади да пита защо ни няма долу на входа... трагедия е обслужването.
Редактирам се, защото съм бясна. Бях поръчала кашони. Пренебрегнах това, че ми ги донесоха в насипен вид, без всякаква опаковка. Пренебрегнах това, че единият кашон беше мръсен и поскъсан - 4 лева къде не съм дала, нали? Днес обаче видях, че на всеки кашон куриерите са залепили стикер С ДВЕТЕ МИ ИМЕНА и някакви техни кодове от поръчката. Направо върху кашоните, върху хартия, са залепили стикер с личните ми данни, който не се маха, без да се скъса повърхността отдолу или без да остане лепило!
Нямате представа колко съжалих, че вече съм приела пратката. Съжалявам, защото нямам сили сега да ги търся, нямам сили да се оплаквам. А тези дебили от Икеа и от куриерска фирма CVC заслужават да им вдигне някой кръвното, както те вдигнаха моето.

# 91
  • Мнения: 76 029
Няма нужда кръвно да се вдига.
Просто направи рекламация - стимай, опиши, прати по имейл.
Предполагам ще ти върнат парите.

Може да са не толкова сносни за доставки и комуникация, но колкото пъти да съм правила рекламации, все са ми ги уважавали. А аз немалко съм предявявала...та по този пункт поне аз нямам оплаквания.

Иска се само да отделиш 10 минутки от времето си.

# 92
  • Мнения: 16 865
Комуникацията с Икеа, меко бих нарекла безсмислена. С мен не желаеха да комуникират, но с КЗП са сговорчиви. Моята тримесечна сага с тях свърши, благодарение на КЗП. Върнаха ми парите.
Аз приключих с този магазин. Некоректността им ми е в повече.
Не си плащайте поръчките предварително!

# 93
  • Мнения: 1 506
Благодаря, Тета, пуснах им едно оплакване на мейла, но наистина не очаквам да има ефект. Смятам, че като пиша тук, ще има повече полза - хем получавам някакво удовлетворение, че съм ги охулила публично както заслужават, хем някой може да прочете и да бъде предупреден.

Освен "никога не плащайте предварително" мога да добавя и "никога не приемайте поръчка без да сте огледали всичко много внимателно до милиметър".

# 94
  • Мнения: 76 029
Ако се забавят с отговор, пиши и онлайн до кзп.

Абе гледам аз, знам го това...но пак челото беше чукнато на чекмеджето.
Смениха ми го бързо.

То трябва да разопаковаш всьо...

И счупени чинии ми подмениха...

Може и във фейса под някоя публикация да пишеш, и това съм правила Simple Smile)

# 95
  • Мнения: 16 865
Редно е да допълня, че малко след като писах, ми звъннаха от ИКЕА. Извини се дамата, съгласи се, че държанието на колегите й неадекватно, но... виновна е транспортната фирма 😁 Това, че не знаят дали са ми пратили поръчка... пак транспортьорът виновен. Каза, че веднага след разговора, ще получа ваучер на стойност 120 лв за причиненото неудобство с пожелание за по - приятно пазаруване. Ваучер няма 😁 то и не очаквам де.

# 96
  • Мнения: 76 029
На мен за 50 лв ми пратиха..покрай едни колелца на офис стол и забавена над 30 дни рекламация. Ползвах си го.
Мисля по имейл го пратиха, като преди това ке обадиха да питат ще го приема ли в знак на извинение Grinning

# 97
  • Мнения: X
Аз получих обещание за 20 лв ваучер и с вазелин им го измъкнах... Дадоха го, пък не беше активен после сума време. Писахме си, писахме си, накрая и по телефон говорихме, или обратното беше, но нерви на стойност 2220 лв похарчих за тяхната тъпотия. Аз се отказах предвид всички истории тук. Оглеждам се за ъглов диван и обзавеждане за дневна, четирикрилен гардероб и разни други неща... На фона на всички глупости в ежедневието ни, нямам нерви да се занимавам с откаченото поведение на служителите в Икеа и транспортните им фирми, които вече не знам колко са. Цяло чудо е, че двата дивана, които последно поръчахме, дойдоха в срок и всичко беше наред. Не знам на какъв принцип един вади късмет, а 15 други човека удрят греда.

# 98
  • Мнения: 76 029
Освен до кзп, аз писах и до адреса даден в ОУ за решаване на спорове...не знам от това ли е..хо-скоро не.

Ето имейла...


И поръчката

# 99
  • In transit
  • Мнения: 14 305
Тета, винаги досега на този мейл съм им писала. До няколко дни ми се обаждат как ще процедираме според конкретния ми проблем.

А това с лепенето на етикети е много досадно. Стара традиция им е и не мисля, че ще я променят. Имам много закупени онлайн продукти, мебели и прочие от тях. На всяка част, която се продава отделно и няма опаковка си имам залепени имената и номер на поръчка. Някъде успявам да ги махна, другаде не. Фирмена политика. Grinning

# 100
  • Мнения: 16 865
И аз на този мейл писах... Няколко пъти. И на месинджър писах, и телефони въртях, сега и ваучер ще чакам 🤭

# 101
  • Там Някъде
  • Мнения: 54
Моята поръчка днес най-накрая дойде и всичко с нея е наред. Снощи писах писмо и днес звънях на Икеа, момичето с което говорих изобщо не ме и пита коя е поръчката ми, но се държа много любезно и каза че в момента много хора са със забавени поръчки поради куриеската фирма и или ще ме посети куриер или ще се свържат с мен, което малко ми прозвуча като гледане на карти или гадаене на кафе.
Куриера беше изключително мило и разбрано момче. Призна че фирмата им е виновна за забявянето на поръчките, че нямат служители които да изпълняват многобройните поръчки на Икеа и има  случаи в които чакат поръчките си по месец и половина. Явно на този етап, поръчващите онлайн тръбва да се въоръжим с търпение.

# 102
  • София
  • Мнения: 1 774
Как се предполагам да огледам всичко при поръчка от 10 кашона, някои по 40 кила? Да ги отварям пред блока ли?

# 103
  • Мнения: 76 029
Как се предполагам да огледам всичко при поръчка от 10 кашона, някои по 40 кила? Да ги отварям пред блока ли?

И без да ги отваряш, ще уважат рекламация после, ако има повреда..както беше с чукнатото чело на скрина малм при мен.

# 104
  • Мнения: 893
Не знам дали все още да се хваля, тъй като още не е пристигнало при мен, но им писах за неработещия промокод и след 2-3 дни ми отговориха, че вече работи. През нощта малко след полунощ все пак успях да поръчам за Пловдив - център за поръчки (гледам че и преди 9-10 сутринта също все още може), и кода от 11-те процента вече си работеше, така че съм много доволна. Сега остава всичко да дойде навреме.
Доста нови неща са пуснали на сайта и някои са много хубави.
Дано в Икеа Пловдив има налични купички FARGKLAR, от години сме с тях, но някои се изпочупиха, та трябва да напълня шкафа, че все са в миялната. Не ми се поръчваха да не дойдат счупени, искам да си ги купя на място.

Общи условия

Активация на акаунт