Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Време е за ИКЕА! - Тема 39

  • 28 760
  • 558
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 45 490
Някой има ли опит със замяна на повреден при доставката артикул? Поръчката беше през онлайн магазина.
Става дума за рафт за гардероб, който пристигна със счупен ъгъл. Куриерът направи протокол, взе си го обратно и каза, че трябва да звънна на Икеа, за да ги уведомя да пратят нов. Операторът по телефона обаче ми обясни, че е трябвало да го приема и след това те като ми пратят другия, да ги разменим.
Каза да пиша на мейла им. Писах, но вече седмица нямам отговор.

Реклама
# 391
  • Мнения: 62 018
Аз имам опит .
Приех пратката без забележки.
След два дена тръгнах да сгробявам скрина и видях че четвъртото чело е счупено по ръба.
Веднага снимах, пуснах рекламация, приложих снимките.
Уважиха ми я, изпратиха ми ново чело 1 брой само за тяхна сметка. Старото чело стоя месец на работа опаковано, бяха пропуснали да пуснат заявка към спиди, когато идва да ми достави новото, и той не искаше да го вземе.
После се усетиха и ми писаха имейли кога щяло да ми е удобно да ми пратят куриер да вземе старото чело.

Иначе, при огледа при получаване и ако установиш че има проблем, пише в ОУ че трябва освен да се състави протокола, трябва веднага ТИ да се обадиш на посочения номер на икея, да ги уведомиш.

Въпреки че аз оглед не съм правила и приех стоката без забележки, икея ми уважиха рекламацията.

Не помня колко пъти им писах, и май на доста места писах, вкл. и във фейса, май и жалби пуснах..не помня вече...помня само крайният резултат, а той е, че се оправиха нещата за мен.

# 392
  • Мнения: 45 490
В ОУ обаче не пише дали трябва да се приеме артикула или не. Нелогично е да се приема, според мен, но момчето по телефона това обясни - щом не съм го взела, вече си губя правото на замяна. Ще ми върнат парите и аз да си поръчвам нов, съответо пак да платя доставка. Златен ще ми излезе този рафт.

# 393
  • Мнения: 62 018
Изчакай си писмения отговор. Нали предяви рекламация?
 Не мога да коментирам устен разговор, на който не съм била свидетел.
Когато ти отговарят писмено, ако искаш прати ми имейла, да мислим жалба до КЗП.

# 394
  • Мнения: 45 490
Писах, че искам замяна. Описах номер на поръчка, на артикул и приложих снимка.
Ще пусна отговора, когато го получа. И друг път съм писала, отговарят много бързо, сега мина седмица и нищо.

# 395
  • Мнения: 4 446
В момента са в най-бавният си период на обработка на рекламациите в цялата им история. Вече минаха 40 дни от моята заявка. На 4ти ми изпратиха имейл, че рекламацията ми е одобрена и да очаквам обаждане от тях. Е, до ден днешен няма ни вопъл ни стон. Пиша имейли, звъня, никакъв резултат. Писаха ми веднъж, че ескалират жалбата ми на по-високо ниво с цел приоритет, но уви минаха 6 дни от тогава и пак нищо. Та въоръжете се с търпение и нерви. Междувременно си пуснах жалба в КЗП, да ги забързат и от там, това тяхното не е нормално.

# 396
  • Мнения: 62 018
На мен бързо не са ми отговаряли. мотаха ме все. Постоянно се налагаше да се обаждам, да пиша пак и пак и да напомням. Да пиша във фейса. Да пиша жалби и те така...винаги.
Но, както казах и преди, за мен е важен крайният резултат, лошото бързо го забравям. Накрая ми уважават исканията и аз съм "оправена" така да се каже, удовлетворени са исканията ми - и това е важното, за мен поне.

То за това и когато ми се обаждаха да искат да им върна старото чело, нарочно не вдигах няколко пъти, и нарочно се забавих с отговор по мейлите - ей тъй, да видят какво ми е било Simple Smile

# 397
  • Пловдив
  • Мнения: 603
Решили сме да подменим дивана и си харесахме Soderhamn. Днес в центъра за поръчки в Пловдив цената на дивана, който избрахме беше  с променена цена от 1359 на 1409, в сайта същият диван все още е на 1359. За първи път виждам подобна разлика. При някой друг артикул забелязвали ли сте такова разминаване?

# 398
  • Мнения: 5 186
Случвало ми се е и в магазина в София, на касата обаче излезе същата цена като тази в онлайн магазина, която и тогава беше по-ниска. В сайта пише, че може да има разлика в цените.

# 399
  • Мнения: 62 018
Дори в онлайн магазина една и съща елха/и бяха с две цени.

# 400
  • Пловдив
  • Мнения: 3 099
При тази комбинация плота закрепя ли се към контейнера някак?
https://www.ikea.bg/products/desks/desk-table-tops-legs/desk-com … 20x60-sm/09416962

Последна редакция: пн, 23 яну 2023, 20:36 от miraluba

# 401
  • Мнения: 45 490
Получих мейл, че рекламацията ми е входирана. Срокът за разглеждане е 30 дни, но специалистите се стараели да дадат отговор по-рано. А дано.

# 402
  • Мнения: 62 018
Получих мейл, че рекламацията ми е входирана. Срокът за разглеждане е 30 дни, но специалистите се стараели да дадат отговор по-рано. А дано.

Ще стане, ще стане. Дишай дълбоко и търпение..Simple Smile

Миралюба, за някое бюро с контейнер отдолу ли питаш?

# 403
  • ENGLAND
  • Мнения: 3 945
При тази комбинация плота закрепя ли се към контейнера някак?
https://www.ikea.bg/products/desks/desk-table-tops-legs/desk-com … 20x60-sm/09416962

Слагат се едни силиконови кръгчета на шкафчето и плота ляга върху тях. Стои си така, не се  мести, като искаш да преместиш шкафчето от другата страна няма разглобяване и винтове.

# 404
  • Пловдив
  • Мнения: 3 099
Моля за насоки, как да ги открия?

Общи условия

Активация на акаунт