Промоции на книги- тема 16

  • 47 736
  • 744
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 29 212
Поръчах книги от Ориндж...Все се заричам, но като видя отстъпка, как да не се възползвам

# 226
  • Мнения: 11 784
Хайде и аз с вас… поръчах една на Ташен вкл.
Весело посрещане и бъдете здрави!

# 227
  • Мнения: 41 745
Ще пробвам пак с Ташен, ако ми откажат поръчката (и ако кодът още е валиден).

# 228
  • Мнения: 4 772
Възползвах се и аз от промото на Orange, които много се стараят и по принцип съм им фен, но вчера така недопустимо са се отнесли в техен обект с майка ми, че само чакам да настъпи първи работен ден, за да получа обратна връзка от тях.
Правят страхотни кампании, забавни са - ако съдя по онлайн присъствието им и накрая слагат персонал - директен контакт с клиента, който се държи не само непрофесионално, но и нагло.

Не разбирам хора, които не четат и нямат отношение към книгите защо биха работили в книжарница вместо да берат ягоди например.

# 229
  • София
  • Мнения: 25 851
Аз сега да не се изкажа неподготвена, но май физическите книжарница са на франчайз и нямат общо със сайта. Някой да ме поправи, ако греша.

# 230
  • Мнения: 4 772
Има опция, когато поръчаш от сайта да си вземеш поръчката от тяхна физическа книжарница, така че има момент, в който обслужват и комуникират с клиенти.

# 231
  • Мнения: 852
Уважих промоцията на Кибеа. Тъкмо бях набелязала едни много желани книжки, та ми дойде добре отстъпката.

# 232
  • Мнения: 29 212
Има опция, когато поръчаш от сайта да си вземеш поръчката от тяхна физическа книжарница, така че има момент, в който обслужват и комуникират с клиенти.
Да, аз така поръчах сега.
 Но по време на ковид, когато бяхме блокирани в началото, поръчвах от Ориндж и едната им служителка дойде след работа до нас и ми донесе книгите т.е. онлайн и физическите им книжарници са си общи

# 233
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
Аз сега да не се изкажа неподготвена, но май физическите книжарница са на франчайз и нямат общо със сайта. Някой да ме поправи, ако греша.

Така е, франчайз са.

# 234
  • Мнения: 4 772
Клиентът не го интересува на какъв принцип оперира дадена марка/компания, а да получи стоката/услугата, за която заплаща/е заплатил и при каквито условия се е съгласил на първо място да е клиент.

# 235
  • София
  • Мнения: 25 851
Аз го написах по повод това, че каза, че си усетила разлика между обслужването онлайн и това в книжарницата. Иначе предполагам, че ще вземат мерки.

# 236
  • Мнения: 4 772
Ще видим, ще ви разкажа каква обратна връзка са дали. Много интересен случай е, направо юридически казус.

# 237
  • Мнения: 954
Ще видим, ще ви разкажа каква обратна връзка са дали. Много интересен случай е, направо юридически казус.
Сподели по - конкретно.

Последна редакция: пн, 02 яну 2023, 12:52 от tarantula87

# 238
  • Мнения: 4 772
Ето случката с Ориндж, опитах се да бъда възможно най-кратка, въпреки че интересното е в детайлите. А с тях поста би станал много дълъг.
За мен става дума за непрофесионално обслужване във въпросния обект и липса на отношение към клиента. Екипът на онлайн магазина реално няма отношение към случилото се, но реално ситуацията може да създаде проблеми най-вече на тях.
Скрит текст:
Направена поръчка на 31.12 от промото за 23% отстъпка в онлайн магазина с опция взимане от техен обект. След час във въпросния обект се пита дали могат ли да се вземат книгите, въпреки че още не е дошло известие, че поръчката е обработена и готова за предаване (има само информация за направена поръчка и е показано това с номер и данни за самата поръчка).

От книжарницата казват, че е възможно и няма проблем. Подготвят книгите, но едната е с видим дефект и се моли да бъде сменена с друга.
От книжарницата казват, че имат наличност в обекта на въпросното заглавие (ново, буквално на дни), но “било много рано”(10:15) - “не можели сега да вадят” книги. “Освен това книгите били опаковани” и щяло да “отнеме време (над 2 часа) да се разопаковат”…

Предлагат да се изпълни поръчката, но без книгата, “която толкова притеснява” клиента с “вида си”, въпреки че “съдържанието е същото”…
Изведнъж опцията става: или цялата поръчка се предава (с книжното тяло с видим дефект) или останалото (без въпросното заглавие), но на корична цена.

# 239
  • Мнения: 41 745
Нагло е. И какво стана, разбрахте ли се накрая?
Аз поръчах книгата за Китай с код; дали ще ми изпратят някоя с дефект, нарочно?...

Общи условия

Активация на акаунт