Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 14

  • 46 040
  • 751
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 183
Шушумиги такива..откачих напълно аз и не хи издържам повече. Много малко време още им дадох да получа номер на транзакциите такъв няма ли ще ги направя за смях пред цяла България! НИЩО НЕ СТАВА ОТ ТИЯ ЛЪЖЦИ НАЙ ДОЛНИ

# 61
  • Мнения: 1 716
Аз им бяха писала емайл за проблемните поръчки и два пъти получих отговор, че не могат да обработят заявката (запитването ми) искам ли да се откажа от него 😂

Пък хората и код получават.

# 62
  • Мнения: 1 025
Бясна съм! Тия си правят пълна гавра с мен и с останалите момичета, които чакат!
Не получих пари днес и сега им звънях. Започнах отначало всичко, че попаднах на нова за мен девойка и питам аз парите наредени ли са. Тя мисли 3 мин и ми вика амиии не! Е откачих! В петък трима от тях ми казаха, че са наредени..  какво ще правим?
Е..не..без коментар..те гледат ли нещо казвайки да, не..или по усет?

# 63
  • Мнения: 20 885
Сега влязох в сайта през браузър, на по-новите връщания пише че сумата е възстановена, да очаквам парите на 13.
На проблемните връщания не пише абсолютно нищо, не ми се вижда като добър знак това.

# 64
  • Мнения: 5 672
Леми, при мен статусът си стои един и същ.

# 65
  • Мнения: 183
Бясна съм! Тия си правят пълна гавра с мен и с останалите момичета, които чакат!
Не получих пари днес и сега им звънях. Започнах отначало всичко, че попаднах на нова за мен девойка и питам аз парите наредени ли са. Тя мисли 3 мин и ми вика амиии не! Е откачих! В петък трима от тях ми казаха, че са наредени..  какво ще правим?
Е..не..без коментар..те гледат ли нещо казвайки да, не..или по усет?
Не ги знам какво правят. Едно голямо нищо е. Но не са пуснати в петък, щом не ги получих. Ония тримата са ме лъгали тогава, за да им се махна от главата явно.
И при моите проблемни нищо не пише. Даже изчезнаха трите стъпки по връщането...

# 66
  • Мнения: 20 885
Даже изчезнаха трите стъпки по връщането...
Аз това имах предвид, няма ги.

Леми, при мен статусът си стои един и същ.
А какъв е статусът?

# 67
  • Мнения: X
Сега влязох в сайта през браузър, на по-новите връщания пише че сумата е възстановена, да очаквам парите на 13.
На проблемните връщания не пише абсолютно нищо, не ми се вижда като добър знак това.

 И при мен е точно така.
 Искам да попитам отново ,защо не ми работят кодовете от рулетката - за Том Тейлър и Вила. Не са изтекли, от същия ден опитвам. Изпратих им запитване , а те ме питат дали искам да се откажа от него. Кодове никога не съм получавала . При закъснение , само извинение и студена вода Laughing

# 68
  • Мнения: X
И на мен на въпросното връщане ми пишеше ясно стъпките и очаквана дата за възстановяване на сумата, а сега само пише платено. Не е нещо различно... Нямам превод още, първа инвестиционна. Вчера ни казаха, че в петък били наредили...

# 69
  • Мнения: X
Не е наредено , щом не е получено днес. Говорят си тези от кол центъра наизуст - каквото им дойде. Голямо разминаване има в приказките им.

# 70
  • Мнения: 1 971
Аз сега пак звънях и ми казаха, че всичко е наредено и ще си получил парите до 2 дни. Компенсации щяло да има за всички, да очакваме мейли. Просто кодовете се пращали от други отдели. Да видим.

# 71
  • Мнения: 5 672

Така си стои от доста време.
Според мен имат някакви бъгове и поетапно ще направят плащанията. И преди няколко дни имаше оплаквания, че някои потребители не си виждат стари поръчки. Тогава проверих и си ми стоят всички. Продължавам да мисля, че е временен проблем и ще го отстранят скоро. Аз също пуснах мейл и получих автоматичния отговор.

# 72
  • Мнения: X
И моята поръчка е с такъв- постоянен статус- върнати са парите и не се променя. На мейли не отговарят по същество.

# 73
  • Мнения: X
Обаждам се. Оказва се, че тя реално няма достъп да провери конкретно за моята поръчка, кога са наредени парите. Вижда същото, което и аз - парите са наредени. Обяснявам й, че аз виждам този статус от 1 декември. Били им казали, че проблемните поръчки са наредени на 9ти. Казвам, че звънях няколко пъти, и различни неща ми казват. Отделно, и имейл само автоматични отговори и накрая, може ли да затворим случая... Затова й обяснявам: искам да ме свържете с итдела, който има видимост, да ми потвърди конкретно за моята поръчка дали има направед превод. Добре, ще пише имейл. Викам ама така няма да ме отпратите, преди да затворя, моля пишете мейла до мен, че после като пак звънна, не знам какво ще ми кажат пак. Добре, седим, пише, праща мейл, че ще предаде на счетовидство да оправят проблема възможно най-скоро. Не не не бе. Викам това е пак същият отговор, ще оправим нещата възможно най-скоро. Аз исках както ми обещахте устно, да фигурира, ме сме се разбрали счетоводство да направят справка конкретно за моята поръчка. Почна да ми обяднява разни неща, че ги помолили да имаме търпение за 3 дни да се появи транзакцията. Викам не не, вие ако сте направили превод, това вече трябва да се вижда по вашите системи, какво има да го чакате три дни да се появи... чакме три дни моята банка да го отрази, това са различни неща. Опита се пак да върти, накрая прати втори имейл, както поисках. Сега да видим... Тонът ми беше спокоен и й обясних, че ми е пределно ясно, че им дават реплики, с които да ни лъжат и да печелят време, но все пак са си оставили ръцете с тези автоматични итговори... И моето търпение има граници...

# 74
  • Мнения: 81
И аз имам връщане, което при тях е получено на 26.11. Чета ви още от преди две седмици, когато започна проблема. Писах им имейл, заедно с номера на поръчките - отговориха ми, че до 9ти ще са преведени. Днес дойдоха по сметката, според мен зависи и на коя банка сте.

Общи условия

Активация на акаунт