Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 15

  • 38 916
  • 796
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 145
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 0800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч/

Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact

Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%).  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!

ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?

Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou.
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.
СТАРАТА ТЕМА
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!

# 1
  • Мнения: 14 471
Вчера получих този панталон, страхотен е. На мен ми излезе 96 лв. преди Нова година. Материята е леко мъхеста, синьото е уникален контраст, но за съжаление 38 размер ми е леко опънат в ханша и май ще го връщам.
Много ме е яд!

# 2
  • Мнения: 1 292
Сега са доста модерни, но аз не мога да се възприема с такъв...
Вчера получих този панталон, страхотен е. На мен ми излезе 96 лв. преди Нова година. Материята е леко мъхеста, синьото е уникален контраст, но за съжаление 38 размер ми е леко опънат в ханша и май ще го връщам.
Много ме е яд!

# 3
  • Мнения: 331
Съществува ли код за Dorothy Perkins?

# 4
  • Мнения: 1 577
Съществува ли код за Dorothy Perkins?
Не съм срещала код специално за тази марка. Най-вероятно ще стане с код за категория, към която се води желания артикул.

# 5
  • Мнения: 2
Здравейте, има ли някой поръчал по Коледа и получил поръчката си ? Вече 10 дни чакам актуална информация относно статуса на доставка и няма нищо актуално, безброй мейли и обаждания и ми се отговаря със заучени фрази и изречения. Почнах доста да се изнервям от неадекватното им отношения към клиентите.. та викам да ви питам и вас срещате ли се със същия проблем или е само при мен?

# 6
  • Мнения: 20 085
Днес съм получила поръчки от 25 и 26.
И аз се разправям с тях, само че относно връщанията ми, отново.

# 7
  • Мнения: 2
Днес съм получила поръчки от 25 и 26.
И аз се разправям с тях, само че относно връщанията ми, отново.
 
 ако и днес не получа актуална информация, не мисля да приемам поръчката -  когато дойде някога ... очакваната доставка беше 31-12 до 2.01 - наясно съм че заради празниците ще има забавяне, но очаквах да бъда уведомена или поне след мое запитване да ми бъде дадена актуална дата и информация... последното което виждам е че на 28.12 пратката чака куриер.. та от тогава и до днес куриер не е отишъл явно да я вземе ... не знаят и кога ще се случи

# 8
  • Мнения: 902
Поръчки от 23.12 и  26.12 ми пристигнаха на 31.12,а една от 19.12, която чаках на 22-23.12 също дойде на 31.12 и получих извинителен код 15% за забавянето.

# 9
  • Мнения: X
Поръчката ми от 23.12 пристигна на 31.12 и преди тази от 19.12, а от 12.12 така и не пристигна, но не е отказана. Какво да ги питам... ясно ми е как отговарят. Трая си даже нарочно, с надеждата да са я забутали някъде и да ми я пратят по някое време. Код нямам за извинение.

# 10
  • Мнения: 902
Пренасям и в новата теми тези боти на  Vero Moda.Разтъпках ги вкъщи, удобни са, топли, не бих казала, че са тежки.На външен вид са малко грубички, за тези които не харесват такъв вид боти.Оставям си черните, с код и намалението ми излязоха ~56лв.


# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 40 594
И аз чакам връщане от преди Коледа, ама ни вопъл ни стон...Писах, да видим.

# 12
  • Мнения: 424
Има ли код за отстъпка над 100 лева?

# 13
  • Мнения: 847
Някой вземал ли е от якетата на тази марка?
Гледам,че периодично пускат единични бройки на много ниска цена. Отговарят ли си размерите? Предната седмица имаше чудесен кожен елек на подобна цена,но бързо замина.

# 14
  • Мнения: 1 722
Ще споделя за този пуловер Vila, който взех на втори януари.

Материята е чудесна на пръв поглед и обличане, доста е дебел за мен, гладък е, цветовете са като на снимката.
Но тези широки ръкави не мога да ги възприема. Не ми харесва как ми стоят. Размерите мисля, че си отговарят. Но аз доста го опъвам на бюста. Не че е малък, просто еленчетата много изпъкват. 😊
Взех го на добра цена (20лв), но ще го връщам.

Общи условия

Активация на акаунт