Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт към AboutYou?
Как мога да разбера дали AboutYou е получил върнатите артикули?
Може ли да се замени продукт при връщане?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт към AboutYou?
За да върнете продукт към AboutYou, трябва да използвате документа за връщане, който се намира в пратката, и стикер с товарителница. Можете да използвате оригиналната опаковка или кутия, която сте получили с продукта. След като поставите артикулите, документа за връщане и залепите етикета (товарителницата) върху кутията или плика, можете да вземете пратката до офис на Еконт или да поръчате вземане от вашия адрес чрез обаждане на телефон 07001 7300. За да върнете продукт от уебсайта на About You, залепете етикета за връщане върху оригиналната опаковка и го оставете в офис на Еконт. Можете също така да изпратите пакета с етикета за връщане до офис, въпреки че етикетът показва "Econtomaat".
-
Как мога да разбера дали AboutYou е получил върнатите артикули?
AboutYou изпраща имейл за всеки върнат продукт, който получават. Ако са върнати няколко продукта в една поръчка, може да получите различни имейли за всеки от тях в различни дни. В случай на неясноти, изчакайте около 1-2 дни и ако не получите имейл за всички върнати артикули, свържете се директно с AboutYou.
-
Може ли да се замени продукт при връщане?
-
Как мога да върна продукти от две поръчки в един кашон или плик?
-
Мога ли да върна само един артикул от няколко в поръчка?