Клуб на храбрата шивачка - 24 тема

  • 36 042
  • 809
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 3 058
Eто тази пума се разшива за около 2 часа при положение, че не е върху хавлиен плат и отдолу е поставено парче паус, което я прави малко по-хлабава.  Ако не е ползвана подложка няма как да мине без повреда на плата. 


# 121
  • Бургас
  • Мнения: 2 008
Здравейте Simple Smile Имам едни хавлии с машинна бродерия на тях, които искам да преправя. Мога ли да разшия бродерията и дали след това ще са използваеми?
Аз се опитах да разшивам такава бродерия, но ми се видя трудоемко и със съмнителен резултат. Затова заших върху бродерията една лента от плат от едната и от другата страна . Нямах шевица, нито ширит с подходяща ширина.

# 122
  • Мнения: 127
Проверете също на друга хавлия дали машината ви ще може да шие хавлиен плат, защото при мен се оказа, че иглата не се вдига достатъчно високо и захващаше бримките и стана едно нищо. А може и да не съм местела плата в такта на машината.

# 123
  • Варна
  • Мнения: 3 420
Добро утро и приятни почивни дни ви желая Simple Smile Дойдох само да поспамя с една снимка от друга тема, която веднагически ми доведе асоциация с нашия мил Електричар!

# 124
  • Sofia
  • Мнения: 4 888
Минаха баловете, в една друга тема се похвалих за малко с абитуриентка, но тук да се похваля с роклята. Благодаря за препоръката за platove-bg, макар и да не взех оттам платовете (взех си обаче други, хихи).
Скрит текст:


# 125
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 42 016
горска фея. Simple Smile

# 126
  • Мнения: 2 741
Много хубава е станала роклята, браво!
Късмет на девойката занапред! Flowers Rose

# 127
  • Sofia
  • Мнения: 4 888
Благодаря ви!

# 128
# 129
  • Мнения: 26
Здравейте!
Аз съм пълен аматьор. Машината ми Пфаф ми върши много добра работа, но сега совалката се е заклещила и не мърда и ММ от мястото си. Почистих колкото можах, огледах да не се е заплел конец, нищо не се вижда. Ще бъда благодарна за идея как да реша проблема

# 130
  • Мнения: 2 277
Анабел, обикновено жените са много словоохотливи, но стане ли дума за техника, обясненията са само с две изречения. Трябваше да пишеш какъв е номерът и модела на машината. С вертикален въртящ, или с вертикален люлеещ грайфер е. Но както и да е, ще трябва по-скоро грубата сила на някоя мужчина. Разбира се, иглата трябва да е в горно положение, совалката да се хване за лостчето и да се дърпа сериозно, докато излезе. Ако въпреки това не излиза, ако машината е с люлеещ грайфер, има два палеца, които притискат гривната и грайфера със совалката. Единият палец се завърта наляво, а другия надясно. Маха се гривната и грайфера със совалката. Люлеещият грайфер се познава по това, че на совалката има дълго рогче.
https://onparts.bg/sovalka-za-shevna-mashina-singer/
 Ако совалката няма такова рогче, машината е с вертикален въртящ грайфер.
http://www.velvetonline.net/single.php?name=%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D … D0%B8%D0%BD%D0%B0
Разбира се има машини с хоризонтален грайфер, но совалката и калера се поставят, като се махне прозрачно капаче отгоре. Фокусирани снимки в едър план, също биха помогнали.

# 131
  • Мнения: 26
Анабел, обикновено жените са много словоохотливи, но стане ли дума за техника, обясненията са само с две изречения. Трябваше да пишеш какъв е номерът и модела на машината. С вертикален въртящ, или с вертикален люлеещ грайфер е. Но както и да е, ще трябва по-скоро грубата сила на някоя мужчина. Разбира се, иглата трябва да е в горно положение, совалката да се хване за лостчето и да се дърпа сериозно, докато излезе. Ако въпреки това не излиза, ако машината е с люлеещ грайфер, има два палеца, които притискат гривната и грайфера със совалката. Единият палец се завърта наляво, а другия надясно. Маха се гривната и грайфера със совалката. Люлеещият грайфер се познава по това, че на совалката има дълго рогче.
https://onparts.bg/sovalka-za-shevna-mashina-singer/
 Ако совалката няма такова рогче, машината е с вертикален въртящ грайфер.
http://www.velvetonline.net/single.php?name=%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D … D0%B8%D0%BD%D0%B0
Разбира се има машини с хоризонтален грайфер, но совалката и калера се поставят, като се махне прозрачно капаче отгоре. Фокусирани снимки в едър план, също биха помогнали.
Мъжът ми искаше да опита, но не му разреших, защото му казах, че това е фина работа и сигурно си има начин, а не е нужна сила

Ако хване тази средната пластинка на совалката и дърпа, няма ли да повреди нещо
Това е моделът. Доста стара е, но аз си я харесвам

# 132
  • София
  • Мнения: 4 797
Хващаш пластинката и я отваряш да застане почти перпендикулярно. Дърпаш совалката за пластинката.

# 133
  • Мнения: 2 277
Точно така, хващате лостчето и започвате да дърпате. Цръквате совалката с масло за шевни машини и леко натискайки наляво-надясно пак дърпате. Нещата са стигнали дотам, че или совалката излиза, или се ще се счупи лостчето. Да се намери точно такава, ще е много трудно. Совалките на индустриалните машини са много подобни, но едва ли машината ще я хареса, защото си имат различия. Тази машина е в пъти по-добра от скъпичка съвременна, независимо от коя марка. Тя е с вертикален ротационен грайфер, като на индустриалните машини. Проблемът на западно и източногерманските машини е, че немците са прекалени перфекционисти. При тях хлабавините са нищожно малки. Ако една немска машина не работи дълго време и не се смазва, получава тънък окисен слой и той е напълно достатъчен, за да затегнат два детайла. Точно това се случва с бутонът на затяжката на старите Веритаси и Науманни. Тези стари Пфафф са още по-изпипани от източногерманските машини. Общо взето рядко се чупят, но да се отворят и да се ремонтират е трудно. Затова механиците ги недолюбват. Само отварянето може да отнеме около 40 минути. Германците много обичат пластмасата и я поставят в машините си където трябва и не трябва. Качеството ѝ обикновено е добро, но все пак си е пластмаса. Тези модели Пфафф много любят много фини и тънки конци, които едва ли вече се намират. Шевът с такива тънки, но здрави конци, става идеален. Постави днешните конци и се чуди, защо не ти харесва шева. Помисляли ли сте някога тази машина да я дадете за профилактика и смазване? Предполагам, че никога не е виждала тази жизнено необходима течност по частите си от средата на 80-те години. Затова сега имате тези проблеми. Добре, не можете да я смажете цялата, но нима е толкова трудно да капнеш две капки масло на грайфера? Това е тази част, в която се поставя совалката. Можеш да смажеш и иглената бара. Това е тази част, която държи иглата и се движи нагоре-надолу. За да продължи да работи една кола, трябва да се сменя масло, филтри, ремъци, свещи, верига и т.н. Шевната машина също се нуждае от грижи, независимо колко се ползва. А да се намери механик, е безкрайно лесно. Питаш охранителят на шивашко предприятие, той  извиква някой майстор, хващаш го за пешовете на сюртука му, викаш и ревеш кански, докато се смили, вземе, разглоби машината парам парчъ и след това ти я даде на части в някой здрав сак.

# 134
  • Мнения: 26
Точно така, хващате лостчето и започвате да дърпате. Цръквате совалката с масло за шевни машини и леко натискайки наляво-надясно пак дърпате. Нещата са стигнали дотам, че или совалката излиза, или се ще се счупи лостчето. Да се намери точно такава, ще е много трудно. Совалките на индустриалните машини са много подобни, но едва ли машината ще я хареса, защото си имат различия. Тази машина е в пъти по-добра от скъпичка съвременна, независимо от коя марка. Тя е с вертикален ротационен грайфер, като на индустриалните машини. Проблемът на западно и източногерманските машини е, че немците са прекалени перфекционисти. При тях хлабавините са нищожно малки. Ако една немска машина не работи дълго време и не се смазва, получава тънък окисен слой и той е напълно достатъчен, за да затегнат два детайла. Точно това се случва с бутонът на затяжката на старите Веритаси и Науманни. Тези стари Пфафф са още по-изпипани от източногерманските машини. Общо взето рядко се чупят, но да се отворят и да се ремонтират е трудно. Затова механиците ги недолюбват. Само отварянето може да отнеме около 40 минути. Германците много обичат пластмасата и я поставят в машините си където трябва и не трябва. Качеството ѝ обикновено е добро, но все пак си е пластмаса. Тези модели Пфафф много любят много фини и тънки конци, които едва ли вече се намират. Шевът с такива тънки, но здрави конци, става идеален. Постави днешните конци и се чуди, защо не ти харесва шева. Помисляли ли сте някога тази машина да я дадете за профилактика и смазване? Предполагам, че никога не е виждала тази жизнено необходима течност по частите си от средата на 80-те години. Затова сега имате тези проблеми. Добре, не можете да я смажете цялата, но нима е толкова трудно да капнеш две капки масло на грайфера? Това е тази част, в която се поставя совалката. Можеш да смажеш и иглената бара. Това е тази част, която държи иглата и се движи нагоре-надолу. За да продължи да работи една кола, трябва да се сменя масло, филтри, ремъци, свещи, верига и т.н. Шевната машина също се нуждае от грижи, независимо колко се ползва. А да се намери механик, е безкрайно лесно. Питаш охранителят на шивашко предприятие, той  извиква някой майстор, хващаш го за пешовете на сюртука му, викаш и ревеш кански, докато се смили, вземе, разглоби машината парам парчъ и след това ти я даде на части в някой здрав сак.
Машината я имам от 2-3години. Продаде ми я майстор, който се занимава с машини. Когато го попитах коя от пластмасовите модерни машини да избера , той ми предложи тази. Не съжалявам. Много хубава машинка излезе. Смазвала съм я с машинно масло, което той ми даде и други проблеми не съм имала. Явно ще трябва да го потърся да помогне.
Благодаря за съветите!

Общи условия

Активация на акаунт