Обсъждане на имотни обяви-31

  • 55 553
  • 773
  •   1
Отговори
# 120
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Тяхното не е от хубаво, не е от непукизъм - те си го казват в интервютата - "какво да правим, да умираме ли от струд".

Ще се види и точно какви глоби ще се наложи да плащаме за неизпълнение на еконормите и замърсяването.

И преди съм го казвал - по-добре да дадем тези пари (примерно 500-600млн евро)  за субсидии на хората, които не могат да си позволят да плащат ток (включително ромите) и замърсяването да спадне, отколкото да се инатим - да плащаме глобите, ромите и бедните българи пак да ни тровят и замърсяват. Поне да има смисъл от харченето на тези пари и въздуха да е поне 50% по-чист.

# 121
  • Мнения: 13 133
На същото мнение съм и аз, както и за колите. На всеки му се ката по-нова кола, не на 25-30 години, а те ги внасят и после глоби. То аз предпочитам да им платят тока вместо те да режат дърветата например.

# 122
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Да, за колите е същото. Трябва да е много скъпо и неизгодно да караш стар автомобил, а такъв над 7-8г да не можеш да внесеш.

Много хора няма да се съгласят, но беше извадена една статистика, че в България има средно повече автмобили на глава население, спрямо Германия (и другите развити държави в Европа).

За това и се радвам, когато се построи метролиния, ремонтира се травайна линия или се пуснат нови автобуси.

# 123
  • Мнения: 3 625
Да имаш автомобил в чужбина струва много повече отколкото у нас. И няма политик на тая земя, който иска да продължи да е такъв, който ще забрани вноса на стари автомобили, ще спре дизелите или ще наложи такива данъци и такси, които да отказват хората. Пък ако ще и милиарди глоби да се плащат. Еволюционно не сме дорасли да сме като другите на запад. Много им се кефиме, че е уредено, чисто и хубаво, ама ако трябва да се потрудим като тях, да спазваме правила и да плащаме 40% данъци и осигуровки - ооо, не, не.

# 124
  • Мнения: 13 133
Няма как да се потрудим, защото никой не иска. Става все по-трудно човек да направи нещо от себе си, просто ей така. Преди години се правеха инициативи за почистване на околоблоковите пространства, последно са по-рехави. В магазина ми прави впечатление, че все по-често някой рови, рови, избира, падне някой картоф или чушка или каквото и да е, слага си каквото си е харесал и си заминава и не вдига, това което е паднало по негова вина. Остави примерно, че по негова вина е паднало, но все пак е храна, да я остави да се търкаля по земята, не е много редно.

# 125
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
the doors, нали знаеш как жабата се сварява без да се усети. То не е нужно да се вдигне всичко удърно, малко по-малко, докато всичко стане х5. А в същото време се направят хубави промоции - от отстъпка за нов автомобил, през изгодно и удобно пътуване в градски транспорт, с преминаване на зелена зона в цялата столица и т.н.т и т.н.т

# 126
  • Мнения: 11 299
Да спрат и старите автобуси на ГТ - онези душегубките МАН, редовно ги пускат през уикендите...Да не говорим за онези големи комини, дето тровят най-плодородната част на България, ама там - шествия и стачки, срещи в триъгълника на властта и т.н.
Пък да почнат да мият улиците всяка нощ, като в Париж, там цяла седмица няма нужда да си чистя обувките, а тук - от синя зона до синя зона и са за чистене (10-15 мин. пеша, да уточня).

# 127
  • Мнения: 13 133
Абе и в Париж така е било, виж снимките на Тоца с прашните ботуши от Седмицата на любовта Wink

# 128
  • Мнения: 4 422
За мен колите и камионите от които излиза черен пушек замърсяват много повече. Не знам дизелови ли са или просто са повредени.
Иди в Банско или в Чепеларе да видиш - едни и същи коли си карат хората и зиме, и лете, ама зиме не може да се диша в града от пушек, защото всеки пали дърва - кой сушени, кой сурови... А лятото си е супер.
Пелетите почти не изпускат прахови частици, след това са сухите дърва, те не миришат много, суровите обаче здраво кадят, а пък най-много боклуците, разбира се - гуми, парцали, ПДЧ и т.н.

# 129
  • Мнения: 2 359
Абсолютно и категорично колите са най-големия замърсител при това със супер вредни и канцерогенни вещества. Това изключително ясно се вижда лятото, когато се качите на Витоша. Само предполагам, но дневно в София се движат поне 200 хил. автомобила. По 5 литра гориво средно на ден. Това са един милион литра изгорени в рамките на града за ден. Все едно 50 цистерни... И тук не броим мръсотията, която разнасят, праха който вдигат, финните частици от гумите и тн. Супер ме е яд, че тъпата община няма смелостта да ограничи достъпа на стари коли в центъра, а и в целия град де. До нас сложиха некви знаци за ограничение 30км/ч по пресечките. Познайте дали някой го спазва и дали някой го следи.

Естествено горенето е не по-малко вредно и веднага трябва да се забрани.


За мен колите и камионите от които излиза черен пушек замърсяват много повече. Не знам дизелови ли са или просто са повредени.
Иди в Банско или в Чепеларе да видиш - едни и същи коли си карат хората и зиме, и лете, ама зиме не може да се диша в града от пушек, защото всеки пали дърва - кой сушени, кой сурови... А лятото си е супер.
Пелетите почти не изпускат прахови частици, след това са сухите дърва, те не миришат много, суровите обаче здраво кадят, а пък най-много боклуците, разбира се - гуми, парцали, ПДЧ и т.н.

Нерде Ямбол.... Не можеш да сравняваш Чепеларе със София.

# 130
  • Мнения: 10 400
ТЕЦ-овете, колите, големите камиони и  печките. = София мръсен въздух
Качвайки се над Драгалевци, всеки с просто око, може да види какво дишаме.
Няма чист въздух , в нито един квартал на София!
 
Скрит текст:

# 131
  • Мнения: 4 301
Какъв е този социализъм тук? Хората карат стари коли, ядат лоши храни и се лишават от всичко, защото са капиталисти и спестяват пари да купуват имоти. За какво му е да купува нов автомобил като може да кара стара каруца и да направи първоначална вноска за апартамент. Все пак всеки знае, че автомобила е пасив, а имот е актив. Ганьо е топ предприемач.
Нека се замислим, ако София не беше презастроена, ако имаше ДГ, училища, магазини и тн стратегически построени на правилните места, ако имаше добри пътища, ГТ и тн, нямаше да се бута всеки в автомобил, щеше да има зеленина и на всички щеше да им е приятно. Но колективно всички избираме да ни е гадно и се оплакваме, че другите са виновни. Самия факт, че политик отказва да направи нещо добро за всички, защото няма да го преизберат е достатъчно красноречив, че сме лош човешки материал, че нещата няма да се променят и че ще е зле. На кое отгоре ще става по-хубаво тук и ще идват чужденци? Да, може и да дойдат, но ще са още по-големи мизерници и мърлячи от нас.
Добре че е Европа да налага малко от малко някакви правила, защото иначе още щяхме да сме като третия свят преди 30г. Дори и африканските държави вече ни задминават.

Последна редакция: чт, 16 фев 2023, 09:51 от Gogo1979

# 132
  • София
  • Мнения: 2 520
....
Нека се замислим, ако София не беше презастроена, ако имаше ДГ, училища, магазини и тн стратегически построени на правилните места, ако имаше добри пътища, ГТ и тн, нямаше да се бута всеки в автомобил, щеше да има зеленина и на всички щеше да им е .......
Gogo, непрестижно е да се ползва ГТ, друго е   20-годишна димяща кола.

# 133
  • Мнения: 11 100
Тъй е, имаме нужда от малко външна цивилизоваща намеса. Обаче чак па такова изкривяване на действителността да правиш - излагаш се. Някой ще има четвърт милион да си купи 2-стаен имот, да го спретне и поддържа, пък ще кара 20-годишна димяща кола. Мисля, че си се объркал в преценката си.

# 134
  • Мнения: 10 400
Широк едностаен апартамент с чиста площ от 42,17 кв.м от обща 52 кв.м. в Малинова долина, в близост до Симеоновско шосе, Фантастико и Кауфланд.

Намира се на 3-ти етаж и се състои от: предверие, просторна всекидневна с кухненски бокс, баня с тоалетна и хубава южна тераса (5 кв.м). 68 000 евра





🤷‍♀️  🤦‍♀️  🦄

п.с. и това е ОК?!

Да питам Тристаен апартамент в кв. Дианабад
116 000 Е Панел 70-та година
58кв.м  4ти етаж от 8
Как бе?

Последна редакция: чт, 16 фев 2023, 19:22 от pinko

Общи условия

Активация на акаунт