КАУФЛАНД - тема 64

  • 51 317
  • 782
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 10 425
Наистина е много тъпо. В Била е същата мизерия, а може би и по-голяма. Един артикул намален с минус на долен ред, друг бил по карта намален, трети под черта като групова отстъпка, писали минуси, черти и т.н...🤦Колкото време пазарувам, после още толкова ми трябва да правя ревизия на касовата бележка дали цените съответстват на обявените.

Падна ми се празно фикси (или както се казва). Обаче го отворих след като излязох от магазина и сега не ми се разправя на Информация.

# 526
  • Мнения: 3 134
Не знаете ли, че отстъпките не се получават веднага след маркиране, а в края на сметката. Само на касовата бележка се отбелязват веднага след продукта. Можеше да попитате касиерката дали няма отстъпка. И сторното наистина се смята за грешка на служител. В случая можеше да се спести. Нямате прадстава колко етикети се сменят в неделя. Не мисля, че е чак такъв проблем, че са пропуснали да сложат етикет. Поправимо е.

Някои продукти веднага им излиза намалението, на други чак накрая. Много е объркващо. Аз винаги връщам продукт, ако смятам, че ме цакат в цената. И хич не ме интересува сторно ли е, морно ли е. Имало е случаи на информация да върна продукт просто защото съм размислила. Никога не съм имала проблем. Затова и предпочитам да пазарувам в Кауфланд.
А коментарът ви за етикетите е абсурден просто. Всяка стока трябва да си има етикет.

# 527
  • Мнения: 1 154
Hrisi,  не сте права ! Бях взела и минерална вода Девин, която също е на промоция, прах Ариел на промоция и т.н. Намалението на водата веднага се отрази на екрана на касата със знак минус, а след маркирането на ТХ такова отразяване нямаше. Да не говорим, че на касовата бележка, както се вижда по-долу, изобщо няма отразено намаление/отстъпка на нито един продукт с намаление, който купих. Аз работя с хора. Ако Вие дойдете при мен и аз не Ви обслужа, дали ще Ви интересува колко точно документа минават на ден през ръцете ми, като оправдание, че не съм си свършила работата, за да обработя Вашите документи и за което ми плащат (а търговеца и печели!) ?! Не мисля, че е чак такъв проблем, поправимо е - ще дойдете да Ви обработя документите в друг ден...Мисля, че вече са обществена тайна злоупотребите на търговските вериги, от всякакъв порядък, в ущърб на клиента !

Последна редакция: пн, 13 мар 2023, 20:50 от metome

# 528
  • Мнения: 2 678
Сторно не е ли след приключване на сметката? Преди това просто се трие.

# 529
  • Мнения: 1 868
В състава на Прошутото Кото от промоцията, "месо + картофено нишесте + всичките им там останали консерванти и стабилизатори.
Месо ли си купуваме или картофи, е*аси... дори не пише в какъв % са съставките.

# 530
  • Мнения: 4 226
Hrisi,  не сте права ! Бях взела и минерална вода Девин, която също е на промоция, прах Ариел на промоция и т.н. Намалението на водата веднага се отрази на екрана на касата със знак минус, а след маркирането на ТХ такова отразяване нямаше. Да не говорим, че на касовата бележка, както се вижда по-долу, изобщо няма отразено намаление/отстъпка на нито един продукт с намаление, който купих.

Не се прави разлика между стока на промоция и стока с отстъпка. Промоционалните стоки излизат директно с намалена цена(там няма минуси). Отстъпките се прилагат накрая(мисля, че самата дума говори ясно за себе си).
На екрана минусите се виждат най-отдолу, не след всеки продукт.

Сторно не е ли след приключване на сметката? Преди това просто се трие.

Така е, сторно е на информация, на каса е войд. Но не е толкова просто. За шефа това означава, че касиерката е сбъркала, или дори измамила. За нас като клиенти това не е важно, както спомена дамата с документите. Все пак всяка монета има две страни.

# 531
  • shumen
  • Мнения: 20 574
Мен днес ме минаха с маслото.Уж намалено на 4,29,а ми е маркирано на 7,99.Видях го вкъщи и нямах време да се връщам да се разправям,но друг път ще гледам на място.
 И на сметка 50 лева фиксита не ми дадоха и забравих да си ги поискам.

# 532
  • София
  • Мнения: 20 725
В състава на Прошутото Кото от промоцията, "месо + картофено нишесте + всичките им там останали консерванти и стабилизатори.
Месо ли си купуваме или картофи, е*аси... дори не пише в какъв % са съставките.
Те са длъжни да го напишат, дори да е съвсем малко. А консерванти и стабилизатори може да няма, ако се приготвя вкъщи и се изяжда за 3-4 дни.

# 533
  • София
  • Мнения: 4 657
Ами не е съвсем така. Купувала съм извън България от супермаркет прошуто, което е с по-изчистен състав и определено по-вкусно, на сходна с тук цена. Имам чувството, че тук във веригите продават по-ниско качествен вариант за повече пари.

# 534
# 535
  • София
  • Мнения: 20 725
Ами не е съвсем така. Купувала съм извън България от супермаркет прошуто, което е с по-изчистен състав и определено по-вкусно, на сходна с тук цена. Имам чувството, че тук във веригите продават по-ниско качествен вариант за повече пари.
Дори Баце го спомена преди години. Не че компаниите много се впечатлиха, за туземците се пробутва по-некачествена стока, те и без това кълват на евтино.

Кажете дали гофретникът от миналата седмица си заслужаваше (онзи за 20 лв.), та да се ядосвам. И дали тазседмичния е по-добър или по-голямата мощност е заради това, че е двоен?

Последна редакция: вт, 14 мар 2023, 15:35 от Cuckoo

# 536
  • Пловдив
  • Мнения: 871
Ако имате свободни точки, може да ги ползвате за тази акция.
Скрит текст:

# 537
  • Мнения: 5 412
Вече са за поливане - "посадихме" ги преди няколко страници😉

# 538
  • Мнения: 5 568
Едно не разбирам защо трябва да си даваме точките, за да засадят дърветата. Да ги садят и без да ни ощетяват с точки, какви са тия измекяраски номера. Не се спряха, то не бяха такса кутийки, сега и точките да ти вземат, както и слагат 100 точки на някакви и без друго неизгодни оферти.

# 539
  • Мнения: 1 087
С удоволствие си дадох точките . Дано да се използват наистина за дърветата.

Общи условия

Активация на акаунт