Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт към AboutYou?
Как мога да разбера дали AboutYou е получил върнатите артикули?
Може ли да се замени продукт?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт към AboutYou?
За да върнете продукт към AboutYou, всяка пратка съдържа формуляр за връщане и товарителница. Можете да използвате оригиналната опаковка или друг плик/кашон за изпращане. След поставяне на артикулите, формуляра за връщане и залепване на етикета (товаритеницата) върху плика или кашона, пратката може да бъде доставена до офис на Еконт. Ако предпочитате да вземете куриер от вашия адрес, можете да поръчате такъв на телефон 07001 7300.
-
Как мога да разбера дали AboutYou е получил върнатите артикули?
AboutYou изпраща имейл за всеки върнат продукт, който получават. В случай на връщане на няколко продукта в една поръчка, те могат да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни. Това може да отнеме около 1 седмица. Ако не получите имейл за всички върнати артикули след 1-2 дни, можете директно да се свържете с AboutYou.
-
Може ли да се замени продукт?
-
Как мога да върна продукти от две поръчки в един кашон или плик?
-
Как мога да създам формуляр за връщане на изгубен документ за връщане?