Пусти неудачи с няколко задачи - някой ако смогне, нека да помогне :)

  • 31 446
  • 780
  •   1
Отговори
# 495
  • София
  • Мнения: 2 691
Здравейте, нещо не разбирам как трябва да изглежда чертежа за зад.4(8ми клас)

# 496
  • Бургас/София
  • Мнения: 325
Малко грозен стана чертежа, но не намирам пергел

# 497
# 498
  • София
  • Мнения: 2 691
Благодаря, и аз така го начертах, но сш мислех,че трабва да пише продължението на правата АС...

# 499
  • Мнения: 9 514
Пише "правата", а не "отсечката" или "страната" АС...
А и допирателната има единстевена обща точка с окръжността (точката на допиране, в случая В) и няма как да пресече вътрешна за окръжността отсечка, без да пресече и втори път тази окръжност...

# 500
# 501
  • Мнения: 9 514
Нека широчината на павоъгълника е х, то дължината е 9х, а обиколката която търсим е Р=2.(х+9х)=20х
по условие лицето на правоъгълника = 24 . 24 = х.9х
9 х . х =3 . 8 . 3 . 8
9 .х .х = 9 . 8 . 8
х=8
Р=20х=160

# 502
  • Мнения: 5 071
Нека широчината на павоъгълника е х, то дължината е 9х, а обиколката която търсим е Р=2.(х+9х)=20х
по условие лицето на правоъгълника = 24 . 24 = х.9х
9 х . х =3 . 8 . 3 . 8
9 .х .х = 9 . 8 . 8
х=8
Р=20х=160
Има ли друго решение освен това?

# 503
  • Мнения: 9 514
То решението е едно (представяне на едната страна чрез другата и изравняване на лицата), опитах се да го опиша като за 4ти клас...
Ако детето не го разбира така, "преведи" му го, според неговите знания и начин на възприемане Hands V

# 504
  • Мнения: 29 540
То решението е едно (представяне на едната страна чрез другата и изравняване на лицата), опитах се да го опиша като за 4ти клас...
Ако детето не го разбира така, "преведи" му го, според неговите знания и начин на възприемане Hands V
Как да обясни жената като тя самата не разбира.?
Защо си представила 24 като 3.8? Защо не е 4.6, примерно?Wink

# 505
  • Мнения: 9 514
Ами не ми се връща да чета учебника за 4ти клас Smiling Imp
Сега съм на седмокласна тема и само ровя в учебника за да напомня "Това се ползва директно, а това се доказва (в задачите с разписване)..."

Така, тъй като съм от мързеливите и не обичам да смятам умножения/деления на числа (а и правя технически грешки, както и много от познатите ми деца), а в 4ти клас не са учили "число на втора степен" то...
9 . х . х=24 . 24 не го сметнах, а го записах по начин който да ми облекчи калкулациите...

9 . х . х=576
х . х = 64
х . х = 8 . 8
х=8

Енергоспестяваща съм си Wink

# 506
  • Мнения: 31
Моля за помощ! Задачата е за 7клас и предполагам е нещо елементарно

   Здравейте, нека върху АВ построим точка D, така че АС = AD и да построим триъгълник ADL. Тогава триъгълници ACL и ADL са еднакви по 1-ви признак (AL - обща, AC=AD и ъгли CAL и DAL са равни защото AL е  ъглополовяща), следователно лицата им също са равни. Тогава лицето S=(8x3)/2=12

# 507
  • Мнения: 63
Здравейте задачката е Намислих едно число. Намалих го с 5 . Получената разлика умножих с 3 и получих произведението на намисленото  число и 2. Кое е числото.

# 508
  • Мнения: 9 514
Здравейте задачката е Намислих едно число. Намалих го с 5 . Получената разлика умножих с 3 и получих произведението на намисленото  число и 2. Кое е числото.
За кой клас?
(х-5).3=х.2
3х-15=2х
х=15

Описване в "математически вид" на описаното с думи... Важно е да се спазва последователността на действията и да се сложат скоби на правилното място.

# 509
  • Мнения: 1 906
(х-5).3 = 2.х
3.х -15 = 2.х
х = 15

Общи условия

Активация на акаунт