Пазаруване от Amazon - тема № 104

  • 83 572
  • 807
  •   1
Отговори
# 360
# 361
  • Мнения: 818
Днес получих SMS от  номер с +33, което виждам че е код на Франция за плащане на митническа такса 1,99 eвро за пратка F858...към UPS с линк чрез delivery-infos.com. В същото време имам имейл от nfo@a-leagueanalysis.com за плащане на 2,99 долара за пратка USPS с №US9514501135441. При проследяване нищо не излиза. Чакам пратка от вчера от  немския амазон с превозвач Амазон от китайски продавач, който виждам, че има ДДС номер в Германия и пратката е с проследяване Tracking ID: DE2.... със статус изпратена. Пак вчера пуснах поръчка от англ. амазон с превозвач Амазон и китайски продавач. Тази пратка също е изпратена Delivery By Hermes UK
Tracking ID: T022.... И двете пратки са адресирани до Габиели съответно в Германия и Англия. Чудя се това фишинг ли е? Съвпадение ли е? И нещо ме е страх да отворя линковете за плащане. До сега не ми се е налагало за чужд продавач да плащам мито. Мислех, че Амазон си калкулира всичко. Дайте съвет как да процедирам?
Имам същите даже със същите суми, но за пратка от Али експрес 😆

# 362
  • Мнения: 1 197
Такива имейли не отварям, но този път реших да проверя след получаване на СМС-а. Явно данните ми са попаднали някъде след направена поръчка от китайски доставчик в Амазон. Използват, ако някой действително чака нещо от UPS, да се върже и да последна линка.

# 363
  • Мнения: 6 831
Здравейте, някаква идея откъде идва този проблем с плащането? Картата е действаща, има достатъчно пари в нея, пазарувано е и друг път с нея от Амазон.
Дадох да направя ревизия на картата няколко пъти, но след минути отново изписва същото. Дори я изтрих и въведох отново и пак същото.

# 364
  • Мнения: 504
И аз днес имах същия проблем. Два пъти пробвах, при трети опит успях с друга карта.

# 365
  • Мнения: 6 831
Да, с друга карта може би и аз ще успея, но ми се искаше да платя с тази.
Имаше ли нещо при билинг адреса, което беше ключово? Можеше да е различен от този на доставка, нали? Макар че не съм променяла нищо от последната ми поръчка, която си мина успешно.

# 366
  • Мнения: 18 460
Харесах си гривна на Сваровски.
Имам обаче някакъв мътен спомен, че не трябва да се мокри. В описанието не намерих. Някой, който има, може ли да съдейства?

# 367
  • Мнения: 1 322
Здравейте,
Много се извинявам, че ще питам директно - сигурна съм, че е коментирано многократно, но не откривам моя казус на 1 страница, и с търсачката не ми излиза нищо смислено.

Поръчах маратонки от английския амазон, избрах доставка до адрес на ggbg в Германия. Получих ги, всичко точно.
Изпращача се оказа, че е някакъв немски магазин, но предлагаше в английския амазон - не в немския.
Маратонките ме усъмниха - пристигнаха в неоригинална кутия, без етикет и доста омърляни (по принцип са бели на цвят), вероятно са седяли някъде да прашасват.
Цъкнах връщане в сайта, даде ми да си разпечатам един етикет, и инструкции, че трябва до 30 дни от получаването да пристигнат на немския адрес на изпращача.

Според това, което прочетох на 1 страница, предполагам, че няма да имам право на безплатно връщане.
Въпроса ми е с кой куриер текущо е най-надеждно като съотношение цена/качество да ги върна, и също така кой би се справил да ги върне до 2 седмици, т.к. те пътуваха една седмица до БГ, и после още една бях отпуска и не успях да ги пратя преди това.
За момента съм намерила, че Спиди предлагат с партньорство с DPD - за 40лв.

# 368
  • Мнения: 8 045
Здравейте,
Много се извинявам, че ще питам директно - сигурна съм, че е коментирано многократно, но не откривам моя казус на 1 страница, и с търсачката не ми излиза нищо смислено.

Поръчах маратонки от английския амазон, избрах доставка до адрес на ggbg в Германия. Получих ги, всичко точно.
Изпращача се оказа, че е някакъв немски магазин, но предлагаше в английския амазон - не в немския.
Маратонките ме усъмниха - пристигнаха в неоригинална кутия, без етикет и доста омърляни (по принцип са бели на цвят), вероятно са седяли някъде да прашасват.
Цъкнах връщане в сайта, даде ми да си разпечатам един етикет, и инструкции, че трябва до 30 дни от получаването да пристигнат на немския адрес на изпращача.

Според това, което прочетох на 1 страница, предполагам, че няма да имам право на безплатно връщане.
Въпроса ми е с кой куриер текущо е най-надеждно като съотношение цена/качество да ги върна, и също така кой би се справил да ги върне до 2 седмици, т.к. те пътуваха една седмица до БГ, и после още една бях отпуска и не успях да ги пратя преди това.
За момента съм намерила, че Спиди предлагат с партньорство с DPD - за 40лв.

Проверете БГ пощи с препоръка. До 1 кг малък пакет беше доста евтино, мисля от 1 до 2 кг пък беше около 20-25 лв. Гледа се пощенското клеймо. Трябва де е не по-късна датата на изпращане от 30 дни. Колко ще пътува си е на късмет.

# 369
  • Мнения: 747
Вчера за първи път поръчах от испанския амазон,днес супер случайно търся една друга транзакция и не я намирам,но виждам че от амазон са ми дръпнали 2 пъти сумата за поръчката,не мога да намеря как да се свържа с тях за да отблокират едната транзакция.

# 370
  • Варна
  • Мнения: 975
Не с Амазон а с банката издател на картата трябва да се свържете.

# 371
  • Мнения: 747
Звъннах първо на банката,защото и аз така мислех ,но от банката твърдят че трябвало амазон да отблокират едната сума,но ми се случва за първи път и реших не аз не съм нясно,явно пак ще трябва да се обаждам.

# 372
  • София
  • Мнения: 3 811
Звъннах първо на банката,защото и аз така мислех ,но от банката твърдят че трябвало амазон да отблокират едната сума,но ми се случва за първи път и реших не аз не съм нясно,явно пак ще трябва да се обаждам.
Банката след определен брой дни ще отблокират сумата и без нищо да правите. В зависимост от банката е от няколко дни до доста повече - 15/30/40 дни.

# 373
  • Мнения: 504
но виждам че от амазон са ми дръпнали 2 пъти сумата за поръчката
Аз имам същия проблем от снощи. Дали можеш да споделиш на коя банка си, че аз съм на Пощенска и последно време много бъгове, чак се замислям да ги сменям.
Скоро имах такъв проблем с поръчка от сайт в US, не успях да поръчам, но ми дръпнаха пари, без да потвърждавам нищо. Писах на продавача да ми потвърди, че няма поръчка и пратих след това мейла на банката и сумата ми беше отблокирана.

# 374
  • Мнения: 8 862
Ан3л, не е бъг. Когато поръчаш - блокират сумата за поръчката, някога и по-малко, след това, когато изпратят поръчката, дръпват сума, но най-често не  блокираната, след което освобождават блокираната, която е била нещо като гаранция. Няма как да изтеглят две суми за едно и също, просто едната сума е само блокирана. Затова и от банката нищо не може да направят. Доста сложно, но за сметка на това подробно го описах Laughing

Общи условия

Активация на акаунт