На море в Турция - тема 79

  • 73 554
  • 742
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 419
Емералд нямат желаещи за автобусните почивки за юли и връщат паричките или замяна+доплащане за самолет,имате ли наблюдения за ТА с пътуващи автобуси(Алания)
Това е много, много гадно...
Месеци преди това си направил резервацията  за да е на по- ниска цена, очаквал си с нетърпение почивката и сега, когато и  в другите агенции са резпродадени предпочитаните хотели, и са се вдигнали цените с по няколкостотин лева - решавай, или ни приемай промяната или ще ти върнем парите...
Съгласна съм , много некоректно. На мен ако ми спретнат такъв номер. Или трябва да ми намерят хотел от същия клас на същата цена или ме губят вовеки.
Моя позната  заминат с  Емералд за Мармарис, автобус.1. 07 - питайте дали за там неможе без да плащате.
Но то винаги фирмите имат право, иначе ако Аз се откажа до 20 преди пътуване 70 % от сумата гори.

# 181
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 478
Правилата са разписани в закона за туризъм и са синхронизирани с европейските закони за защита на потребителите и туризма.
Не са българско изобретение.
Че е неприятно, неприятно е. И не само за клиентите. На никой туроператор не му е забавно и изгодно да му падат програми, по които месеци е работил и правил разходи. И на никой агент не му е приятно да "губи" клиенти, с които най-вероятно месеци е комуникирал, писал оферти, обяснявал...

Никога нямате 100% гаранция, че програма ще се осъществи. При никой туроператор.

# 182
  • София
  • Мнения: 2 062
След последните няколко мнения нищо друго не ми остава освен да кажа за стотен път: Пътувайте самостоятелно ако искате неприятните изненади да са сведени до минимум.
Добро утро на всички от слънчева Анталия!

# 183
  • Мнения: 2 452
Ситуацията е неприятна и за двете страни!
Ще доплатя,защото нямам опция за отпуск на др.дати.Cry

# 184
  • Мнения: 173
Два пъти ни се случи да имаме промяна с Емералд, единия път  ни смениха хотела, другия път датата, преживява се. Важното е да отида, защото го очаквам, ние с моя мъж винаги намираме какво да ни удовлетвори от почивката. Само ромското присъствие не ми допада, защото държат да се заявят като такива.

# 185
  • Sofia
  • Мнения: 10 859
Ситуацията е неприятна и за двете страни!
Ще доплатя,защото нямам опция за отпуск на др.дати.Cry

Ако не е тайна, за какво доплащане става дума? Каква сума?

# 186
  • Мнения: 419
Правилата са разписани в закона за туризъм и са синхронизирани с европейските закони за защита на потребителите и туризма.
Не са българско изобретение.
Че е неприятно, неприятно е. И не само за клиентите. На никой туроператор не му е забавно и изгодно да му падат програми, по които месеци е работил и правил разходи. И на никой агент не му е приятно да "губи" клиенти, с които най-вероятно месеци е комуникирал, писал оферти, обяснявал...

Никога нямате 100% гаранция, че програма ще се осъществи. При никой туроператор.
Да така е, но всички знаем как са синхронизирани българското Кзп спрямо Европейското. Българско заобикаля много от писаните актове. Всъщност държавата позволява всичко това не само на туроператори, но друга тема е.
А ако им е неприятно да губят бизнес ще се постараят, но не за сметка на клиент и няма да загубят.

# 187
  • Мнения: 2 452
Ситуацията е неприятна и за двете страни!
Ще доплатя,защото нямам опция за отпуск на др.дати.Cry

Ако не е тайна, за какво доплащане става дума? Каква сума?
80€ на човек.

# 188
  • София
  • Мнения: 23 746
Емелард категорично ме изгубиха като клиент преди 13 години, когато ни беше първото море в Турция, със собствен транспорт. Грешката беше на служител, дори още му помня името. Трябваше да пътуваме на 10.07.2010 г. При подаване на датата към хотела, първо е трябвало да въведе месеца, но той написал по нашенския вариант. Отиваме да си получим ваучерите деня преди заминаването и да доплатим екскурзия навръщане до Истанбул. И, о боже - човекът пита къде сме тръгнали, при положение, че сме от 7 октомври!!! Не мога да ви опиша истерията, в която изпаднах и нервите, които изхабих. Наложи се същият този льольо да дойде вечерта вкъщи, за да ни даде ваучерите и да ни върне част от парите. Набута ни в друг хотел, тъй като нашият беше запълнен. Поисках една нощувка компенсация плюс стая лукс. Да, знам, че грешката е персонална, но агенцията след тази случка ми е в черния списък.
Та какви ли не неща се объркват.

# 189
  • Мнения: 120
Не защитавам никоя агенция,  но Вие не си ли четете договора преди да подпишете? Аз винаги подлагам всичко на съмнение и по пет пъти проверявам за грешки всякакви - на имена, дати, хотел и т.н.

# 190
  • Sofia
  • Мнения: 10 859
Доколкото разбирам грешката е при подаване на информация от агенцията към хотела, а не в договора.

# 191
  • София
  • Мнения: 23 746
Точно така. В договора беше коректната дата. Чета много внимателно всичко написано.

# 192
  • Мнения: 120
Неприятна ситуация наистина. Ние към договора имаме и бланка със заявката от Туроператора към хотела с дати, имена, вид настаняване и т.н.. Може би от скоро ги прилагат.

# 193
  • Russe, Ruse, Bulgaria
  • Мнения: 173
Здравейте, пътешественици. Както писах по-горе, поради ранния полет от Анталия към София, и понеже сме с 2 деца, реших да резервирам частен трансфер, с идеята децата да поспят малко повече. Благодарение на Роже, мисля да резервирам чрез Get Transfer.com. Тъй като плащането е в долари, мога ли да платя с моята дебитна карта в лева? Ще бъде ли извършен трансфер на валутата? Благодаря на отзовалите се, много ми е важно!

# 194
  • София
  • Мнения: 3 430
Ако картата ти е виза/мастъркард няма проблем. Има само някои странни местни дето не могат да се ползват извън БГ, но ако ти е такава, би трябвало да си знаеш.
Ще ти дръпне сумата при резервацията, поне при моята беше така.

Общи условия

Активация на акаунт