Booking.com /Тема 5/

  • 38 527
  • 740
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 4 680
Благодаря!

# 196
  • София
  • Мнения: 4 499
Имам въпрос относно плащането. Ако е с обявена дата, кога трябва да бъдат изтеглени  парите и наличността липсва в картата, автоматично ли се отменя резервацията или дават време за смяна на картата?
Преди време на мен ми се случи, но не поради липса на средства, а от букинг ми писаха за проблем с картата. Картата беше кредитна и сумата далеч от лимита и. Бяха ми дали срок, които не бях видяла, точно пътувахме към летище и т.н. и изобщо не съм си поглеждала телефона. В крайна сметка, след срока на букинг и разговор с хоста, въведох нова карта и платих. Човекът беше свестен и не беше анулирал резервацията.

# 197
  • Мнения: 2 032
Пак имам код до 07.07 Grinning....Че ми пращат често е факт....ама през 2 дни... Joy....Пишете ми на лс

  Изпратих го...

Последна редакция: чт, 06 юли 2023, 12:59 от kativita

# 198
  • Мнения: 4 680
Спомням си, че когато резервирах за първи път и нямах никакъв опит (не че сега е особено голям, затова и питах), ми бяха дали гратисен период за актуализация на картата от 24 часа. Това беше и въпросът ми - дали е стандартна практика.
Актуализирах с друга карта сега.

# 199
  • Мнения: 1 852
Имам въпрос относно плащането. Ако е с обявена дата, кога трябва да бъдат изтеглени  парите и наличността липсва в картата, автоматично ли се отменя резервацията или дават време за смяна на картата?
Дават време и мисля, че беше 24 ча̀са.

# 200
  • Мнения: 6 375
Дават 24 часа, но ако има обявена дата за плащане не съм сигурен. Освен това се случва човек да е офлайн, да пропусне да види съобщението или нещо подобно...

Според мен е лоша практика да се държи картата празна или заключена, при положение, че знаете, че по някое време ще теглят пари от нея с ваше съгласие.

# 201
  • Мнения: 1 852
Ако има дата, пак дават 24 часа. Така е, не е редно да се държи празна картата, но съм забравяла да я заредя, ако е по-далечна датата.

# 202
  • София
  • Мнения: 3 271
Здравейте, ако някой има код за отстъпка, би ли ми изпратил? Благодаря предварително!

# 203
  • Мнения: 2 327
И аз издирвам код ✌️

# 204
  • на последния етаж
  • Мнения: 9 975
Моля да ми помогнете с полето за въвеждане на код - на мен такова никога не ми излиза или аз не го виждам. Sad

# 205
  • In transit
  • Мнения: 14 310
Моля да ми помогнете с полето за въвеждане на код - на мен такова никога не ми излиза или аз не го виждам. Sad
На последната стъпка, преди да платиш, вляво долу на екрана има поле за въвеждане на код.

# 206
  • на последния етаж
  • Мнения: 9 975
Моля да ми помогнете с полето за въвеждане на код - на мен такова никога не ми излиза или аз не го виждам. Sad
На последната стъпка, преди да платиш, вляво долу на екрана има поле за въвеждане на код.
Да, така четох и аз, но не ми излиза такова поле...

# 207
  • Мнения: 20 224
На следващата стъпка е, не на тази. Вече като преминете към плащане... ще видите друго. Вдясно... данни от кредитната/дебитната карта, вляво ще има поле, в което да си въведете кода. Ако сте влезли през сайта на Уизеър в Букинг, там ще видите поле за вашия уиз номер, ако сте влезли през rome2rio - също. Няма опция за няколко вида отстъпки едновременно.

# 208
  • Мнения: 180
Може ли да помоля за код на лично!
Благодаря предварително!

# 209
  • In transit
  • Мнения: 14 310
Лита, не на тази стъпка, на следващата, при плащането е. Там където е тотал, някъде под него беше полето.

Общи условия

Активация на акаунт