Booking.com /Тема 5/

  • 38 527
  • 740
  •   1
Отговори
# 180
  • гр. София
  • Мнения: 4 994
Ако платя с код въпросните % се приспадат веднага от сумата или се връщат като кеш бек в Букинг и след колко време? Трябва да правя резервация за края на август и друга за началото на септември, та мога ли да използвам кешбека от едната за другата?

# 181
  • София
  • Мнения: 15 449
Ако платя с код въпросните % се приспадат веднага от сумата или се връщат като кеш бек в Букинг и след колко време? Трябва да правя резервация за края на август и друга за началото на септември, та мога ли да използвам кешбека от едната за другата?
Връщат ги след престоя. Иначе не се бавят много. Още на другата седмица са в портфейла.

# 182
  • гр. София
  • Мнения: 4 994
Благодаря, Таня67. Може да се пробвам тогава. И още един въпрос - в каква валута плащате - лв или евро? Има ли значение?

# 183
  • Мнения: 20 224
Няма значение валутата. Иначе при мен 10-те % се връщат в портфейла още в деня, в който се чек-аут от хотела, късно вечерта или през нощта. Няколко пъти ми се случи.

# 184
  • София
  • Мнения: 15 449
Вече не търся. Резервирах без код.

Последна редакция: чт, 06 юли 2023, 11:28 от Таня67

# 185
  • София
  • Мнения: 8 471
Официалният срок за кешбек е до 60 работни дни след финализиране на престоя.
Принципно става много по-бързо, разбира се, но все пак е хубаво да се знаят и правилата.

# 186
  • Мнения: 23
Здравейте,
пускам Ви код, който няма да ползвам - WQTB4VNZXV - Важи до 6 юли 2023 г.

# 187
  • Мнения: 6 375
Благодаря, Таня67. Може да се пробвам тогава. И още един въпрос - в каква валута плащате - лв или евро? Има ли значение?

Винаги гледам да плащам във валутата, която обявява хотела. Според държавата в която е обикновено. Значение може да има, ако хотела сложи трънски курс, иначе не.

# 188
  • Мнения: 3 824
Плащайте във валута на картата или във валута на хотела. Веднъж платих в евро и разликата беше почти 10 лева. Предполагам двойното превалутиране.

# 189
  • До морето
  • Мнения: 7 886
Здравейте, имам следният казус. Миналата седмица за пръв път ми се случи, при 100% платена резервация през букинг, да се окаже, че нямаме къде да нощуваме. В деня на пристигането писах на домакина час на пристигане, и получих отговор, че резервацията ми е била анулирана заради дабъл букинг при тях, но ангажимент да ме информират имали Букинг. Започна се едно лудо звънене по телефоните докато сме на летището. В крайна сметка от съпорта на Букинг ми изпратиха линк да направя нова резервация, която естествено трябваше да платим веднага, ако искаме след час да се настаним. Проблемът е, че новото място е на почти двойна цена от старото. Имам уверение от тях, че ще възстановят разлика до 400 евро, веднага щом им изпратя подробна фактура от престоя.
Пратих данните на хоста за фактура и той пък ме увери, че ще ми я изпрати веднага щом си получи парите. Имате ли представа какво значи това? Аз парите съм ги превела още в деня на пристигане, иначе нямаше да ни настанят.
Изобщо някой имал ли е такъв казус, за колко време се случва всичко?
Също така как мога да оставя отзив за отменената резервация?
Какви са правата ми? Оказва се, че в Букинг права имат само домакините, но не и гостите - ако аз си отменя резервацията 4 часа преди пристигане, ще бъда таксувана на 100 %, но ако хотелът го направи получавам съобщение, че ще ми възстановят това, което съм платила до 7 дни и върви се спасявай. Няма ли санкции за тях? Двоен, троен размер?  Значи във всеки един момент всяка резервация би могла да бъде отменена и продадена за същите пари, че и повече, на някой по-симпатичен (да речем), така ли е?

# 190
  • Мнения: 1 852
Аз имах такъв казус и изисках фактура още докато бяхме там. Аз я препратих на Букинг и доста бързо ми върнаха парите в картата. Отзив за отменена резервация не може да се остави, за съжаление. А тези пари, които връщат, ги вземат от хоста, който ти е анулирал резервацията.
Да не би плащането да е минало през Букинг и те да не са му превели още парите? Но не знам как се разбира това, може би от банковото извлечение.

# 191
  • София
  • Мнения: 1 409
И аз съм имала такъв казус, само че смених апартамент за хотел тогава. Взех си фактурата от хотела при напускане, пратих я на Букинг и много бързо ми възстановиха разликата. Дори да не минава през Букинг плащането, има някакво време за осчетоводяване на превода, най-вероятно затова хостът чака. А ако минава през Букинг, също има чакане.
Колко време е минало от престоя?

# 192
  • Мнения: 147
Наскоро ми се случи в България. Собственикът на хотела с дублираната резервация сам ни намери място за настаняване и го плати.
Не ни се наложи да стигаме до Букинг.

# 193
  • Мнения: 4 680
Имам въпрос относно плащането. Ако е с обявена дата, кога трябва да бъдат изтеглени  парите и наличността липсва в картата, автоматично ли се отменя резервацията или дават време за смяна на картата?

# 194
  • София
  • Мнения: 8 471
Имам въпрос относно плащането. Ако е с обявена дата, кога трябва да бъдат изтеглени  парите и наличността липсва в картата, автоматично ли се отменя резервацията или дават време за смяна на картата?
Не съм бил в такава ситуация, но предвид писаното в темата - ще бъде отменена дори и по-рано от обявената дата за плащане.

Общи условия

Активация на акаунт