Въпроси за TBI Bank

  • 79 179
  • 1 149
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 488
Някой знае ли колко струва превод на евро от TBI към Revolut, 1лв?

Отговарям си сам на въпроса. С карта Неон не може да се черпи от еврова сметка, само с банков превод може да се превежда евро то ТБИ. Казвам го понеже стана леко объркване по-нагоре в коментарите.
Ето сбита важната информация:
При превод от ТБИ по сметка на Револют EUR няма такса.
При превод от Револют по сметка в ТБИ EUR няма такса.
При превод от Револют по карта на ТБИ BGN има такса 0.7%.
При превод от Револют по сметка в ТБИ BGN няма такса.
При превод от извън ЕИП по сметка в ТБИ EUR ще мине като SWIFT, има такса в моя случай от Англия 5 EUR, предполагам за всички държави извън ЕИП е същата.

# 721
  • Мнения: 49
По-назад четох някъде ,че от банкомат на ЦКБ може да се тегли наведнъж с Неон 800 лв. Днес пробвах и го потвърждавам, че може и е без такса! Повторно за месеца ще пробвам след няколко дни

# 722
  • Мнения: 1 033
Не успявам да добавя карта neon в PayPal - получавам код, въвеждам парола и на последната стъпка PayPal отказват да я добавят, защото не можели да ме идентифицират като собственик

# 723
  • Мнения: 5 461
Аз пък не успях да преведа пари по сметка в Револют с превод от приложението Rolling Eyes

# 724
  • Мнения: 62 272
В лева ли пробваш, Джина? Не може в лева, само в евро.

# 725
  • Мнения: 198
Аз пък не успявам да заредя неон-а, нито от ЦКБ, нито от Револют

# 726
  • Мнения: 488
Аз пък не успях да преведа пари по сметка в Револют с превод от приложението Rolling Eyes
Аз пък не успявам да заредя неон-а, нито от ЦКБ, нито от Револют

И двете бъркате някъде но трябва някой да стои до вас и да гледа за да каже точно къде. Банковия превод трябва да е международен.
Втория цитат картов превод ли се опитва да направи не разбирам? Неон е дебитна карта, не е самостоятелна сметка. То е както личната карта не е човек, а гарантира за някой човек. Попринцип може да се прави от Револют картов превод към ТБИ.

# 727
  • Мнения: 198
Надали бъркам, явно някакъв временен бъг. 2 часа след поста минаха. Това е причината TBI да не са ми "мейн".

# 728
  • Мнения: 1 981
Да, имаха вчера по обяд пак проблеми.. И аз не получавах смс за потвърждение на плащане и преводите изобщо не бяха активни.

# 729
  • Мнения: 1 797
Направих си сега едно депозитче, прехвърлих от ЦКБ сметка - без никакъв проблем с BLINK след 3-4 сегунди "кацнаха". Превода си е стандартната такса за онлайн банкиране на ЦКБ - 1 лв. Добро впечатления от предишният депозит, който правих преди половин година, че обработката на създаването на депозита отне не - повече от 5-10 мин. Миналият път чак на другия ден се потвърди и не се виждаха никъде парите (обобщено) малко изнервящо. Иначе на всички онлайн депозити пише едно излишно "0ла дни период за довнасяне". То е ясно, че след обратното броене от 30 дни назад, до приключване на депозита повече не може да се довнася. Освен това, не че е голям проблем, на депозита ми създаден в офисът на банката, най-отпред пише датата на падежа и начислената лихва (удобно). Докато на другите, създадени от приложението, ги пише, но след като слезеш допълнително в него. Може да се направят всички да изглеждат така, като офисния.

Последна редакция: сб, 03 фев 2024, 19:32 от Seiko7075

# 730
  • Мнения: 44
При мен депозитите се визуализират по абсолютно същият начин, откритите в офис ги показва както трябва, но откритите през апа трябва да цъкна върху тях, за да видя подробности, отвън виждам "0 дни за довнасяне". Писах 10 пъти в чата, звънях им, да им казвам за тези 0 дни и така и не го оправиха.

# 731
  • Мнения: 62 272
И моите са така.
Не ми пречи, нямам излишно време да им пиша или да ходя в офис заради това.

# 732
  • Мнения: 1 797
Аз разчитам вече, че четат тук. така си написах и поста - като идея директно към TBI. Поне аз така бих направил, да черпя безплатно идеи за подобрение на бизнеса ... ама кой па съм аз.

# 733
  • Мнения: 488
Съдейки от приложението им, сякаш програмистите на ТБИ не са на ниво понеже се усеща като средно бюджетна андроид игра, а не като банково приложение. Така че не смятам че липса на идеи ги спира, а липса на талант.

За мен еталон за банково приложение е това на Barclays PLC. То е предвидимо, скучно, без реклами на продукти, с логична подрежда и описание на такси и функции. изключителен фокус към сигурността и много надеждно. Точно каквото се очаква от банка. България като като много по-малък пазар разбираемо не може да се мери с най-добрите но и тук имаме добри примери над нивото на ТБИ.

# 734
  • Мнения: 40
Здравейте, свалих си приложението, идентифицирах се, уж ще ми изпратят пластика. Обаче тук ми идва въпросът - в началните страници чета, че са ги доставяли до офис на Спиди картите, само че мен въобще в целия процес не ми е давало да попълвам офис, до който искам да ми бъде доставена картата, само адресът ми по лична карта фигурираше в профила ми, като си редактирах настоящия ми и адресът за комуникация да са актуалните ми, а не този по лична карта. И сега се чудя куриер от Спиди ли ще идва до нас, в пощата ли ще ми мушнат картата, как ще стане тая работа. Също ми стана интересно този шопинг лимит, има ли повече хора, които са се възполвали от него и са доволни? В момента тече някаква промоционална оферта до края на август за разсрочване на покупка до 6 месеца без начисляване на лихва, в сайта пише, че ако все пак не се ползва този лимит, не се начисляват и такси, така ли е наистина?

Общи условия

Активация на акаунт