Въпроси за TBI Bank

  • 79 337
  • 1 149
  •   2
Отговори
# 750
  • Мнения: 40
Аз си взех картата днес от Спиди, заредих, ползвах на банкомат и я активирах. Искам да ползвам шопинг лимита за нещо определено и да се възползвам от 6-месечното разсрочване без такси, само че ми сложиха лимит още преди да заредя картата, който не ме удовлетворява. Дава ми, че за този лимит съм одобрена и мога само да го активирам като подпиша договора. Дали ако не го активирам, а изчакам и "видят" постъпления по картата от заплата и т.н., ще предложат по-висок шопин лимит, как мислите? Мога да изчакам месец-два, евентуално да съберат, каквито данни са им нужни.

# 751
  • Мнения: 44
Мога да кажа, че логиката на TBI (поне в повечето случаи) не е логична. Но предполагам, ако изчакаш или ще си остане същият шопинг лимит или ще се вдигне. Simple Smile

# 752
  • София
  • Мнения: 597
При мен с времето се вдигна, като нямам влизащи пари регулярно в сметката. Само изплащам стока към момента, купена от Емаг.

# 753
  • Мнения: 1 797
Наистина ли преводите с BLINK от TBI сметка към друг доставчик на платежна услуга (друга банка) са безплатни?

# 754
  • Мнения: 1 983
Всички преводи, наредени през приложението, са безплатни.

# 755
  • Мнения: 1 797
Всички преводи, наредени през приложението, са безплатни.

Към външни банки ли или вътрешни преводи?

П.П. Наистина, че защо да ползваме други банки, аз наистина ще си сменя основните сметки в ТБИ

Последна редакция: ср, 07 фев 2024, 18:50 от Seiko7075

# 756
  • Мнения: 1 983
Всички преводи, наредени през приложението, са безплатни.

Към външни банки ли или вътрешни преводи?

П.П. Наистина, че защо да ползваме други банки, аз наистина ще си сменя основните сметки в ТБИ



Всички - вътрешни, към външни банки, Бисера, Blink, Sepa и Sepa Instant.
Ами няма причина да се ползват други банки и да се плащат такси, след като тук всичко е безплатно. Разбира се всеки си решава. Като е добре да се знае, че ТБИ не са супер откъм съпорт и нямат много развита клонова мрежа  - всичките им офиси работят до 18 и почиват събота и неделя.

# 757
  • Мнения: 40
Така, нали питах за шопинг лимита. Днес едно момиче звънна да ме пита защо не съм го активирала все още Laughing и от разговора ни разбрах, че всеки месец може да се "кандидатства" за нов шопинг лимит, ако някой друг се чуди също.

# 758
  • Мнения: 75 991
За сега, няма такси. Но не се знае как ще е в бъдеше.
Общите условия са динамична величина, постоянно се сменят. Та не се знае до кога, ще е безплатният обяд Simple Smile

# 759
  • Мнения: 62 286
От 2016 са 8 години, за мен. Не е "засега".

# 760
  • Мнения: 75 991
До сега. За сега. Е едно и също, мисля. До този момент също може да се каже.

Ти можеш ли да ми гарантираш дали утре няма да променят ОУ..риторично питам.

# 761
  • Мнения: 1 983
ОУ рядко се променят. Дали ще променят тарифата за такси и комисионни - нищо не се знае, но е малко вероятно. На тях им трябват евтини пари и хора, на които да отпускат скъпи кредити - с безплатните си услуги привличат такива. Като скоро гледах, че вече и в Германия предлагат депозити - участват в платформата weltsparen.de заедно с много други банки..

# 762
  • Мнения: 75 991
Скоро махнаха онлайн банкирането.
Та да, нищо не се знае и няма нищо сигурно...това казвам.

# 763
  • Мнения: 1 270
Някой плаща ли си тока към Енерго-про през приложението? Вече  7 дена откакто е излязъл, а от там не ми го отчита като сметка за плащане? Водата излезе онзи ден и на следващия ден вече можех да я платя. Simple Smile Започвам да се чудя дали не съм въвела нещо грешно вече. 😃

# 764
  • София
  • Мнения: 3 415
Сметката ми на Енерго про излезе преди седмица. В приложенито се появи ден по-късно. Вече съм я платила и всичко е наред.
Опитай се да я изтриеш и въведеш отново. Нямам представа какво да те посъветвам.

Общи условия

Активация на акаунт