Ти би ай/TBI bank проблеми

  • 2 763
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте,
Имам следния проблем с банка Ти би ай и искам да разбера дали някой от вас има същия проблем с тях или с друга банка.
Преди 4-5 дни имах определена сума в депозитната сметка в Ти би ай(според приложението им). През тези 4-5 дни не съм правила никакви плащания, вчера си поглеждам баланса по сметка и виждам, че е на - 90лв левовата ми сметка и на -45евро евровата сметка. Няма никакви транзакции, не е посочено никакво движение по сметките поне от първата страница на приложението им.
Говорих с какви ли не агенти, като казват, че те нямат достъп и трябва на чакам 5 работни дни за проверка от вътрешен отдел. Днес вече са ми намалели и парите във спестовната сметка. Като този път има отбелязано като движение, че са отишли за осчетоводяване на неразрешен овърдрафт. Разбира се ги попитах за какъв овърдрафт става въпрос като не съм ползвала кредитния лимит, те ми отговориха, че така се получавало, когато търговец не обработвал сумата на момента, а имало някакво забавяне(случва се, разбира се). Дотук добре, реших да си изкарам извлечение за всяко движение на суми по сметката ми през последните 6 месеца.(от приложението).
Първо да отбележим, че над 100 плащания не са отбелязани в транзакции на първата страница на приложението им. Второ следва да отбелижим, че за всяка една транзакция получавам нотификация на телефона, съответно съм видяла, че са изтегелени. Разбира се не проверявам всеки ден баланса си след всяко едно плащане, тъй като разчитам, че банката би следвало да отбелязва плащанията и да ми посочва актуалния баланс по сметката ми. Все пак при ежедневно плащане с карта по 5-6 пъти на различни суми, имам някакво престава, но не точна колко пари съм плащала. Да, ама се оказва, че не е така. Съответно аз съм смятала, че имам определена сума пари, с която да разполагам, но това не е така.
Последно си бях погледнала сметката на 19.06 и имах определена сума, на 22.06 си поглеждам сметката и виждам, че е на минус.
От извлечение виждам, че някой в банката е спал тези няколко месеца и въобще не са актуализирани сумите и нищо не е осчетоводено, защото на 19.06 са ми осчетоводени 85 транзакции за над 3000лв. Транзакции от последните 3 месеца. Следва да посоча, че баланса по сметката ми не е бил на + тези 3000лв, които не са били осчетоводени. Разбирам, че се случва при някои търговци да има забавяне при обработване на плащането и да бъде изтеглена сумата по-късно. Но мисля, че тук не става въпрос за такъв проблем, защото говорим за 85 различни транзакции през последните 3 месеца, при над 50-60 различни търговци. За които отбелязвам на секундата ми е излизало съобщение от приложението, че има транзакция. Съобщения, които впоследствие са изчезнали от началната им страница с транзакции!!!
Също така от извлечението се сочи салдо по сметка след всяка транзакция, салдо, което на мен не е било същото като баланс, показван ми от приложението.
Искам да ви попитам дали някой се сблъсквал със същия проблем с ти би ай или друга банка, какъв съвет бихте ми дали да си търся правата? Както и коя банка бихте ми препоръчали, очевидно повече няма да се доверя на ти би ай….

# 1
  • Мнения: 1 980
В Уникредит излизат транзакции ми се е случвало и след 20 дни. Та се чудя, какво съм купувала, а като започна да мисля и да се връщам назад се сещам - става при онлайн пазаруване. Получавам известие, че е преведена сумата, но реално от сметката излиза след 20 дни и може да се заблуди човек.
При превеждане на пари в друга карта понякога ми се отбелязва чак след 2-3 дни.
Предполагам, че проблемът е навсякъде, но чак 3 месеца забавяне, пази Боже. Не мога да препоръчам, но горе-долу не съм имала проблеми, вие си решавате коя банка да изберете.
На Пощенска банка са горе-долу същото ниво - но винаги учтиви и ако има нещо се изяснява веднага.

# 2
  • Мнения: 3 837
Определено не е така навсякъде.

# 3
  • Мнения: 6 321
И при мен излезе подобно нещо с този неразрешен овърдрафт. Спрях да ползвам картата за ежедневни пазарувания и си направих сметка в друга банка. Там всичко е точно и на момента.

# 4
  • варна
  • Мнения: 10
Да,при мен се случи същото за сума от 50лв.Над месец ме мотаха и прехвърля ха по разни агенти и проверки. Накрая се оказа някаква неосчетоводена сума от февруари месец, която са решили да обработят в май. Нямам думи колко са смотани, без извинение!

# 5
  • Мнения: 1
Здравейте, аз имам същия проблем с Тби от 12ти.06.2025. Имам липса на 63лв,след многократни обждания и уверяване  че казуса ми се проверява от технически отдел, отговор до днес така и не получих. По съвет на адвокат,днес входирах с номер към тях официална жалба и ако до 7 дни не ми върнат отговор илк възстановят сумата, ще пусна жална до бнб и кзп. Мога да ви посъветван към сайта да пуснете официална жалба

# 6
  • Мнения: 3 837
Мога да ви посъветвам да започнете да използвате нормални банки.
Тби и париба доскоро не бяха банки.

# 7
  • Мнения: 61 405
Има тема за ТБИ.
Официална банка е, поне аз съм клиент от 9 години. Преди може и да не е била, но отдавна е.
Париба също е банка, не пишете наизуст.

Общи условия

Активация на акаунт