СЕДМИ КЛАС - часът на истината - ИЗПИТНА ТЕМА (12.06 - 18.06)

  • 137 574
  • 1 587
  •   1
Отговори
# 1 320
  • Мнения: 6 331
Не знам колко деца имат 100 на математика миналата година, но дете от Света София със 100 е в НЕГ, а не в испанската.

И се говореше не за 2*100, а за 100 по МАТ.

# 1 321
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 244
Според мен здраво закопаване днес с двете задачи за работа за децата, на които този тип задачи не им е силната страна.

Вкъщи не можем да повярваме, че всичко свърши. Още по-малко детето си представя, че в понеделник е на училище  🤣

# 1 322
  • Мнения: 582
Не знам колко деца имат 100 на математика миналата година, но дете от Света София със 100 е в НЕГ, а не в испанската.

И се говореше не за 2*100, а за 100 по МАТ.

Добре, не съм прочела внимателно, че се коментират 100 по МАТ. (Много 100 по МАТ имаше миналата година, затова добавих това за БЕЛ)

# 1 323
  • Мнения: 58
Малко извън темата на НВО-тата:
Кога се вадят медицински к колко важат?

# 1 324
  • Мнения: 399

Някой дали ще може да се включи с мнение? Дъщеря ми е доказала успоредник в геометричната задача, но вместо перпендикулярни диагонали, както е в ключа на МОН, доказва две съседни равни страни с еднакви триъгълници. Дали има шанс да се зачете? Реално е доказателство за ромб. Много се притесни, защото излезе убедена, че се е справила.
"Предложените решения на задачи с номера 21. до 23. са примерни. Всяко друго вярно и пълно решение се оценява с максимален брой точки. При оценяване на непълно решение, различно от предложените, се присъждат точки според получените междинни резултати."
Направо ще Ви разцелувам! Отдъхна си детето!

# 1 325
  • София
  • Мнения: 16 197
Не ми допада особено, че училищата нямат представяне на учителския си състав, нямат представяне на програми и сменен режим, много трудно преценявам средата и кое къде да подреда в списъка.
Не съм разглеждала всички училища, но някои имат публикуван на сайта предагогически състав с професионално-квалификационната им степен, някои и с образование и друга кратка професионална информация. Училищата работят по утвърдените от МОН учебни програми, така че какво да им представят - те са качени на сайта на МОН. Сменният режим също се вижда в сайтовете от публикуваните дневен режим и седмично разписание.

# 1 326
  • Мнения: 912
ДИДЕВА, кажи как да затапя математичката, която е казала на децата, че
ще чака матурите, за да ги оформи.🙏🏻
С Наредба 11 за оценяването.
НЯМА ПРАВО да прави такова нещо!!!!

# 1 327
  • Мнения: 7 330
Основанието е това, че нво покрива материал, който е изучаван и преди 7ми клас.

# 1 328
  • Мнения: 818
Сега разглеждам по-подробно план-приема за училищата в София и видях, че в СМГ например паралелките тази година се различават от тези миналата. За профил с информатика има само АЕ и то не интензивно, а разширено. Профилът с физика пък е с интензивно немски. Да разбирам, че интензивното изучаване на чужд език е с повече заложени часове по езика и е за предпочитане пред разширеното?
Нещо не мога да направя точно разликата между ИИЧЕ и РИЧЕ, освен по-малко на брой часове има ли друга разлика и някой би ли могъл да ми я разясни?

# 1 329
  • Мнения: X
Разликата във вида обучение по език е свързана  с различия в учебните планове. Учениците, които изучават първия чужд интензивно ( ИИЧЕ), в осми клас не изучават редица общообразователни предмети - история  и цивилизации, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия, химия и опазване на околната среда. В девети клас те покриват учебното съдържание по тези предмети за осми и девети клас. При РИЧЕ си учат всичко в осми клас.
Разликата между броя на часовете по общообразователна подготовка по първи чужд език при РИЧЕ и ИИЧЕ  за целия петгодишен срок на обучение е 144 часа . Ако езикът бъде избран за профилиращ предмет, нещата стоят малко по-различно, но това засяга втори гимназиален етап.

# 1 330
  • Мнения: 9

Някой дали ще може да се включи с мнение? Дъщеря ми е доказала успоредник в геометричната задача, но вместо перпендикулярни диагонали, както е в ключа на МОН, доказва две съседни равни страни с еднакви триъгълници. Дали има шанс да се зачете? Реално е доказателство за ромб. Много се притесни, защото излезе убедена, че се е справила.
"Предложените решения на задачи с номера 21. до 23. са примерни. Всяко друго вярно и пълно решение се оценява с максимален брой точки. При оценяване на непълно решение, различно от предложените, се присъждат точки според получените междинни резултати."
Направо ще Ви разцелувам! Отдъхна си детето!
Детето Ви е доказало ромба с определението за ромб, което е валидно доказателство и ще получи пълния брой точки за това.

# 1 331
  • Мнения: 818
Благодаря, Дидева
Аз покрай категоричните желания на детето за езикова гимназия изобщо не съм в течение на много неща, с които сега ще трябва тепърва да наваксвам.
Сега понеже се колебае дали езикова или математическа гимназия, ще се наложи да проуча по-подробно и да и разясня доколкото мога разликите, за да може да се ориентира и да решава как ще редим желанията.

# 1 332
  • Мнения: 9
Здравейте!
Според вас на 21В дали ще зачетат отговор х≥-4, без да е изписан интервал, както в отговорите на МОН?
Прочетох няколко пъти условието на 21В и никъде не пише решенията на неравенството да се представят с интервал или графично, т.е това не е задължително. Ако отнемат точки за липса на интервал ще е скандално. Не вярвам да го направят, защото може да се оспори.

# 1 333
  • Някъде на край света
  • Мнения: 311
Дамасцена, разликата в езиковата гимназия и гимназия с друг профил, но ИИЧЕ, е и в различните предмети,  които се изучават на съответния език в езиковата гимназия. Не се водят часове по езика, но са си дефакто такива - с терминологията даже. 😀

Допълвам се - зависи от детето и към какво има афинитет. Важното е да учи с желание. Heart

# 1 334
  • Мнения: 9
Как ви се струват изпитите като трудност спрямо предходните години? Може ли да се каже, че са с трудност като 2019 г? Или 2021?

Не знам като сравнение как са, но учителката по математика, която готвеше дъщеря ми, каза, че определено е било по-трудно, в сравнение с предните години
Не съм съгласна с учителката Ви. Единствено задача 22 е малко по-нестандартна, защото няма много такива в учебниците, но реално не е толкова трудна. Има подобни в сборниците, например Книга за ученика. Задача 23 - има доста вариации как да се докаже ромба, но не е трудна. Всичко останало е лесно. Особено първи модул. Първи модул може да се реши за 20-30 минути от един отличник в стандартно училище (не МГ). За математическа, предполагам за 10-15 минути.

Общи условия

Активация на акаунт