СЕДМИ КЛАС - седмицата на резултатите - 26.06 - 02.07

  • 171 638
  • 1 838
  •   1
Отговори
# 1 290
  • София
  • Мнения: 2 162
Здравейте, имам следния въпрос: Дете което не е прието по първо желание и участва във второ класиране и пак не го  приемат на по-предно желание и се е записало на желанието си от първото класиране в таблиците за минимален и максимален бал за различните паралелки  къде фигурира като бал в първо класиране (защото е прието на даденото желание на първо класиране),  или във второ класиране (защото се е записало след второ класиране).  Отговорът на този въпрос ще ме ориентира по- добре колко деца са приети за  определена паралелка допълнително на второ класиране, които не са приети на първо, но участващи и във второ класиране.

Във второто класиране ще се отрази като минимален бал. Но така не виждам как ще разберете колко деца са приети за определена паралелка и то допълнително... През 2020 г. в паралелката, в която искаше втората ми дъщеря балът на второ класиране се вдигна , защото на това класиране се е прекласирало дете с по-висок бал от минималния за първо. Участвало е на второ за по-предно желание, но не му е стигнал бала и отново се е класирал в същата паралелка, приет и на първо класиране. Ама дали е било едно дете или повече от едно (с още по-висок бал) - никой не знае.

# 1 291
  • София,Младост 3
  • Мнения: 48

Здравейте, имам следния въпрос: Дете което не е прието по първо желание и участва във второ класиране и пак не го  приемат на по-предно желание и се е записало на желанието си от първото класиране в таблиците за минимален и максимален бал за различните паралелки  къде фигурира като бал в първо класиране (защото е прието на даденото желание на първо класиране),  или във второ класиране (защото се е записало след второ класиране).  Отговорът на този въпрос ще ме ориентира по- добре колко деца са приети за  определена паралелка допълнително на второ класиране, които не са приети на първо, но участващи и във второ класиране.
"колко деца" не може да разберете от тези данни за минимални и максимални балове Hands V
Може да разберете само дали е имало движение, т.е. различни са минималните... Нищо повече.

Когато имаме максимален и минимален бал на второ класиране за момчета това значи че има поне 2 класирани момчета на  второ класиране. Когато разликата между максималния и минималния бал е достатъчно голяма примерно 5 и повече точки, то е голяма вероятността да има поне още едно момче прието на второ класиране с бал между максималния и минималния.
 Синът ми е с 96.50 по математика и 85.50 по БЕЛ и с бал 475 за НПМГ двете паралелки с информатика, а Мин балове от Миалата година са 476.5 и 476.75. При добро стечение на обстоятелствата се надяваме на второ класиране да успеем. Та сега съм седнал да пресмятам вероятностите и ми трябват сравнително повече данни за да си съставя правилна картинка. 😀

# 1 292
  • Мнения: 1 932
Искам да попитам какво означава категоризацията в Държавния план-прием, поместена в колона "Професия с очакван недостиг"?

# 1 293
  • София,Младост 3
  • Мнения: 48
Здравейте, имам следния въпрос: Дете което не е прието по първо желание и участва във второ класиране и пак не го  приемат на по-предно желание и се е записало на желанието си от първото класиране в таблиците за минимален и максимален бал за различните паралелки  къде фигурира като бал в първо класиране (защото е прието на даденото желание на първо класиране),  или във второ класиране (защото се е записало след второ класиране).  Отговорът на този въпрос ще ме ориентира по- добре колко деца са приети за  определена паралелка допълнително на второ класиране, които не са приети на първо, но участващи и във второ класиране.

Във второто класиране ще се отрази като минимален бал. Но така не виждам как ще разберете колко деца са приети за определена паралелка и то допълнително... През 2020 г. в паралелката, в която искаше втората ми дъщеря балът на второ класиране се вдигна , защото на това класиране се е прекласирало дете с по-висок бал от минималния за първо. Участвало е на второ за по-предно желание, но не му е стигнал бала и отново се е класирал в същата паралелка, приет и на първо класиране. Ама дали е било едно дете или повече от едно (с още по-висок бал) - никой не знае.

Благодаря за полезната информация.  Това обърква изцяло сметките ми🥲. Е ще се молим и надяваме на късмет.

# 1 294
  • Мнения: 9 115
dor77, миналата година е имало приети деца на второ класиране  в интересуващите ви паралелки, но колко са били е трудно да се каже. 481 - 476.75
И 479.25 - 476.50
Миналата година е имало и 6 деца повече с точки като вашите или по-високи по математика.

Последна редакция: чт, 29 юни 2023, 13:42 от Dincho

# 1 295
  • Мнения: 34
И ние сме много доволни от резултатите на детето, страхотно се е справило, явно ще влезе по първо желание.
Благодарение на вашите разяснения схванах и табличката за статистика на успеваемостта. Благодаря на всички, които не се уморяват да повтарят едни и същи неща, за да помогнат Simple Smile явно има нужда, съответно и повече просветени Simple Smile   /в това число и аз/

# 1 296
  • Мнения: 3
Здравейте, ако балът ни за една гимназия не достига (тоест е по-малко от минималния) има ли шанс да влезем?

И аз се интересувам от отговора на този въпрос.

# 1 297
  • Мнения: 9 043
Здравейте, ако балът ни за една гимназия не достига (тоест е по-малко от минималния) има ли шанс да влезем?

И аз се интересувам от отговора на този въпрос.
Шанс винаги има. Все пак бала за тази година не е известен на никой Simple Smile всичко са само предположения и изчисления. Разбира се, за това е статистиката все пак да ви даде ориентир.
Ако бала се различава от миналогодишният с 10 точки, не мисля че шанса е много голям.

# 1 298
  • Мнения: 22 415
През инфо прием пак може да пуснем документи,но през там ли е по-удачно или на место?
И това става на 05.07?

# 1 299
  • Мнения: 9 043
През инфо прием пак може да пуснем документи,но през там ли е по-удачно или на место?
И това става на 05.07?
Ако ти се ходи на място...ходи Simple Smile
Една госпожа ще направи същото като теб, ще въведе избора в системата.
от 05.07 - 07.07

# 1 300
  • Мнения: 238
Добро утро, дами!
 Препоръчаха ми компютърната гимназия в Правец, била алтернатива на ТУЕС, разбира се, компромисна, но със бал 370 ТУЕС изобщо няма да е в листа. Имате ли някакви впечатления от въпросната НПГ по КТС, каквото и да е би ни било полезно, особено критики? 💐
И аз съм любопитна за НПГ по КТС-Правец, както и ако някой може да даде баловете от миналата година, защото не ги намирам...

# 1 301
  • Мнения: 588
Моят син има драма - ако не е отговорил на въпрос, ще му анулират ли работата. За кандидатстване в университет говоря. Не че е от значение

# 1 302
  • Мнения: 157
Моят син има драма - ако не е отговорил на въпрос, ще му анулират ли работата. За кандидатстване в университет говоря. Не че е от значение

Няма начин да му анулират работата , това е все едно е отговорил грешно - няма точки

# 1 303
  • Мнения: 3 057
Здравейте! Моля, ако някой има инфо за следните училища да сподели: СПГ Княгиня Евдокия, 140 СУ, 131 СУ, 10 СУ, 85 СУ. Става дума за детето на моя приятелка.

# 1 304
  • Sofia
  • Мнения: 4 829
Ходих да видя работата на сина ми по БЕЛ. Ако ня някой му е интересно, споделям. За отговор - "тежи повече" за прословутия слон не са му дали точки, както се надявахме. Други изненади по първи модул няма. Тезата - 5 т. По половин точка са взели, защото вместо "лирическият говорител" в едно от изреченията е написал "авторът. " Другата половин точка е, че е написал нещо в смисъл, че епитетите идеализират воините, а в случая става въпрос за събитието - битката. Беше подчертана думата "идеализират" и оценителката така ми обясни отнетите точки. Други грешки няма по тезата. Определено съм горда от тезата му, в началото на годината не можеше едно изречение да върже смислено. Смея да кажа, че само на мен дължи подготовката си за писане на теза, като аз се водех от изискванията на учителката му от курса.
Преразказ - 27 т. Очаквахме между 25 и 29 т по принцип. Писал е навсякъде за момичето , а в следващото изречение е ставало "тя", вместо "то". Писал е Александър, пък бил Алекс. Това са грешките, които е могъл да спести. Последните му изречения са подчертани като фактологично неверни  и липсва последното изречение като завършек (пак традиционни за него). "Совата идва" - идва е подчертано, явно нещо друго прави тя, може би лети, не питах. Една запетая, която е нямало как да открие. Общо взето това забелязах. Естествено е много къс, както си го прави по принцип. Не четох целия преразказ, но мога да кажа, че не е оценяван субективно. Грешките са си грешки. Преди нас срещнахме негов бивш съученик, родителите изразиха недоволство от субективно оценяване.

Общи условия

Активация на акаунт