Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 74 196
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 225
  • Варна
  • Мнения: 136
Получих счупен артикул по моя поръчка. Отворих спор след като се свързах с продавача и той писа да отворя диспут. Изтъкнах като причина получен счупен артикул - Item arrived already damaged и приложих снимки. Още за ден алиекспрес отреди, че няма възстановяване и затвори спора. Сега остава да обжалвам , но 100% нищо няма да последва.
Лошото е, че днес получих друга моя поръчка, като пак има счупен артикул и един липсващ. За липсващи е ясно с какъв мотив да отворя спора, но за счупения каква причина да избера - отново да избера пристигна счупен или като причина да напиша не отговаря на описанието, но там няма, че е счупен?
В последно време алиекспрес абсолютно не защитава купувача, а гледат интереса само на продавачите, което е неприятно и некоректно.
Много моля за съвет как да постъпя?

# 226
  • Мнения: 3 057
Настоявайте до последно, заринете ги със снимки, при проблеми никога не преговаряйте и не се договаряйте с продавачите, само с Али.
И за липсващи, и за счупени, и за неотговарящи на описанието стоки винаги са ми връщали парите.

# 227
  • Бургас
  • Мнения: 1 938
заснемете че плика е повреден, или ако искате си пратете меил от името на бг пощи че получателя не сте вие на този номер - все пак няма само китайците да се правят на хитри

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=fake+email+sender

# 228
  • Бургас
  • Мнения: 296
От али получих съобщение, че едни чорапи ,които купих нарушавали някакви лицензи и ме задължават да ги върна на продавача,да пусна рефунд.Но те се скъсаха вече,какво да правя?Тр ли да отговарям на али?И защо тр да ги връщам,след като съм ги платила.

# 229
  • Мнения: 3 057
От али получих съобщение, че едни чорапи ,които купих нарушавали някакви лицензи и ме задължават да ги върна на продавача,да пусна рефунд.Но те се скъсаха вече,какво да правя?Тр ли да отговарям на али?И защо тр да ги връщам,след като съм ги платила.
Laughing
Може ли screenshot на e-mail-а?

# 230
  • Мнения: 7 715
От али получих съобщение, че едни чорапи ,които купих нарушавали някакви лицензи и ме задължават да ги върна на продавача,да пусна рефунд.Но те се скъсаха вече,какво да правя?Тр ли да отговарям на али?И защо тр да ги връщам,след като съм ги платила.
Аз не пазарувам оттам /просто предпазна мярка срещу собствените ми демони Simple Smile/, макар и да се каня все пак и затова съм в темата, но това звучи повече от абсурдно.
Ако е бил нарушен някакъв лиценз към момента на продажбата, търговецът да си носи отговорността какво е предлагал и продавал. И като се върнат чорапите, особено скъсани, какво? Ще се удовлетвори изискването на лиценза ли?
Пишете им, че са били толкова качествени, че вече са се износили и сте ги изхвърлили Simple Smile
Стока, която вече е на Ваше разположение, може да я правите каквото решите, включително да я унищожите, изпълнена сделка няма как да се разваля, защото няма основание. Все пак не сте поемали ангажимент да я ползвате/пазите еди колко си време след покупката.
Дотолкова е абсурдно това, че даже погледнете дали действително съобщението е от търговеца или някакъв ерзац.

# 231
  • Асеновград
  • Мнения: 585
То ако има нещо , още на тяхната граница ще я спрат пратката . То това много съмнително, някакъв нов фишинг сигурно .

# 232
  • Мнения: 2 613
От али получих съобщение, че едни чорапи ,които купих нарушавали някакви лицензи и ме задължават да ги върна на продавача,да пусна рефунд.Но те се скъсаха вече,какво да правя?Тр ли да отговарям на али?И защо тр да ги връщам,след като съм ги платила.
Това звучи като виц. Вероятно е измама.

# 233
  • Мнения: 7 715
То ако има нещо , още на тяхната граница ще я спрат пратката . То това много съмнително, някакъв нов фишинг сигурно .
А, това исках да кажа в края на предишния си пост, ама не ползвах същия термин. Младите сте си млади, аз съм на стари термини още Simple Smile

# 234
  • Асеновград
  • Мнения: 585
То ако има нещо , още на тяхната граница ще я спрат пратката . То това много съмнително, някакъв нов фишинг сигурно .
Младите сте си млади, аз съм на стари термини още Simple Smile
Млади , млади , колко да сме млади . 66 набор ама се учим .Laughing

Последна редакция: ср, 04 окт 2023, 17:48 от ianpav

# 235
  • Варна
  • Мнения: 136
Настоявайте до последно, заринете ги със снимки, при проблеми никога не преговаряйте и не се договаряйте с продавачите, само с Али.
И за липсващи, и за счупени, и за неотговарящи на описанието стоки винаги са ми връщали парите.

Според Вас за бъдещия ми диспут за получен счупен артикул като причина кое да поставя - "получен счупен" или "полученият артикул не е както описан"? Според мен трябва да е получен счупен, но защо губя вече втори спор с тях и то при качени ясни и точни снимки?

# 236
  • Мнения: 7 715
quote author=ianpav link=topic=1569652.msg47026138#msg47026138 date=1696429523]
То ако има нещо , още на тяхната граница ще я спрат пратката . То това много съмнително, някакъв нов фишинг сигурно .
Младите сте си млади, аз съм на стари термини още Simple Smile
Млади , млади колко да сме млади . 66 набор ама се учим .Laughing
[/quote]
Засрами ме и това е Simple Smile
Аз се уча на друг фронт, знам думата и какво е значението й, но не я използвам. Не знам защо.

# 237
  • Мнения: 3 057
Настоявайте до последно, заринете ги със снимки, при проблеми никога не преговаряйте и не се договаряйте с продавачите, само с Али.
И за липсващи, и за счупени, и за неотговарящи на описанието стоки винаги са ми връщали парите.

Според Вас за бъдещия ми диспут за получен счупен артикул като причина кое да поставя - "получен счупен" или "полученият артикул не е както описан"? Според мен трябва да е получен счупен, но защо губя вече втори спор с тях и то при качени ясни и точни снимки?
Това не мога да знам, но моята тактика е следната:
Преговарям с Али настоятелно, описвам проблема подробно такъв какъвто е, но от позиция, демонстрираща че им имам доверие и съм на тяхна страна (същото внушавам и на продавача, ако имам разправия с него чрез Messages и не се съгласявам на никакви негови увъртащи предложения). Дори съм имала казуси, при които съм съветвана от Али как да процедирам с продавача в мой интерес). Имайте предвид, че и кореспонденциите в Messages са видими и се следят от Али, което е също в наша полза.
Предполагам, че има и значение какъв статус и история като клиент имаме.

# 238
  • Бургас
  • Мнения: 296
Съобщението от али за връщане на чорапите получих в самото приложение.Няма как да е измама,защото ме приканват да пиша на съпорта.Някой би ли ми превел на английски "чорапите се скъсаха и ги изхвърлих,няма как да ги върна"Blush

# 239
  • Мнения: 89
Ако наистина са нарушили лиценз и са ги погнали,вероятно си изпълняват задължението да ги изтеглят.Ясно,е че няма как да им се получи,но после ще могат да кажат,че са изпълнили изискването.

Общи условия

Активация на акаунт