Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 72 368
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 465
  • Вече на светло в София
  • Мнения: 1 347

за първи път поръчвам, моля за помощ. Тази пратка дали вече е в София? И ако е да къде да си я търся?

# 466
  • Бургас
  • Мнения: 290
В пощата,но още не е пристигнала. Ще получите съобщение.

# 467
  • Мнения: 2 587
Скрит текст:
за първи път поръчвам, моля за помощ. Тази пратка дали вече е в София? И ако е да къде да си я търся?
В Унгария е. Още между седмица и две седмици до България. По празниците има много почивни дни та повече към две седмици клони срока. В бг пощи ще дойде.

Когато е в България изписва "Carrier note: Arrived at local delivery center"
Когато минава през Унгария съобщението е "Carrier note: Received by local delivery company"
Близки са като текст та много се подвеждат хората.

Относно сроковете на https://track24.ru/?code=UA125108173HU им вярвам повече
Прогнозируемый период доставки 17.01.2024 - 04.03.2024 (не гарантируемый)

# 468
  • Мнения: 458
Ето:
Взето от тук:
https://www.bgpost.bg/customs

Пратки до 150 EUR

 

Пратки съдържащи стоки до левовата равностойност на 150 евро се обработват автоматично, на база предварителни електронни данни подадени от изпращача. В този случай се задейства:


Специален режим за дистанционни продажби на стоки с произход от трети страни или територии. Схема за внос на едно гише (IOSS)

IOSS е система за онлайн продавачите и онлайн пазарите/платформите, която улеснява събирането, декларирането и плащането на ДДС на извършените от тях  дистанционни продажби на стоки за купувачи в ЕС. IOSS също така улеснява процеса за купувача, който ще заплати ДДС в момента на покупката.

 

 „Български пощи“ ЕАД ще извърши всички митнически формалности вместо вас – като подаде Митническа декларация с намален набор от данни по колона Н7 към Агенция Митници.

 

При доставката на пратките  по Схема за внос на едно гише (IOSS) клиентът ще подписва пълномощно за Косвено представителство на БП пред Агенция Митници / за изготвяне на Митническа декларация с намален набор от данни по колона Н7 /за съответната пратка.

 

Цената за предоставяне на услугата, в сила от 1 май 2023 г. е 3,00 лв. с ДДС съгласно цени на „Български пощи“ ЕАД. Цената ще се заплаща за пратки, пристигнали в България на и след 1 май 2023 г.

 

Цената за услугата се заплаща от клиента в пощенската станция при доставката на пратката. Клиентите не трябва да предоставят документи във връзка с митническото оформяне / декларации, поръчка от сайт и др./ освен в случаите когато митническите инспектори изискват допълнителна информация.

 

В тези случаи ще получите SMS или хартиено известие за наличие на пратка на Митница.

 

Моля, изпращайте документи на имейл адрес: customerservice@bgpost.bg само в случай, че сте получили SMS или хартиено известие за наличие на пратка на Митница. Моля да изпращате документите в един имейл и в темата да вписвате номера/номерата на пратката.

 

Ако има проблем с документите, ще се свържем с Вас.

 

Ако продавачът не е регистриран по IOSS, купувачът ще трябва да плати ДДС и такса за митническото оформяне, начислявани в момента на внос на стоките в ЕС.
Всичко това е неприложимо за ситуацията която обсъждаме. Или е съвпадение че таксата е 3лв или грешно оценят стойността на пратките понеже те са и в действителност и декларирани като много по-евтини от 150€. Как на митницата оценят коя пратка колко струва?

# 469
  • Вече на светло в София
  • Мнения: 1 347
netman71, благодаря!

# 470
  • Мнения: 357
Скрит текст:
Ето:
Взето от тук:
https://www.bgpost.bg/customs

Пратки до 150 EUR

 

Пратки съдържащи стоки до левовата равностойност на 150 евро се обработват автоматично, на база предварителни електронни данни подадени от изпращача. В този случай се задейства:


Специален режим за дистанционни продажби на стоки с произход от трети страни или територии. Схема за внос на едно гише (IOSS)

IOSS е система за онлайн продавачите и онлайн пазарите/платформите, която улеснява събирането, декларирането и плащането на ДДС на извършените от тях  дистанционни продажби на стоки за купувачи в ЕС. IOSS също така улеснява процеса за купувача, който ще заплати ДДС в момента на покупката.

 

 „Български пощи“ ЕАД ще извърши всички митнически формалности вместо вас – като подаде Митническа декларация с намален набор от данни по колона Н7 към Агенция Митници.

 

При доставката на пратките  по Схема за внос на едно гише (IOSS) клиентът ще подписва пълномощно за Косвено представителство на БП пред Агенция Митници / за изготвяне на Митническа декларация с намален набор от данни по колона Н7 /за съответната пратка.

 

Цената за предоставяне на услугата, в сила от 1 май 2023 г. е 3,00 лв. с ДДС съгласно цени на „Български пощи“ ЕАД. Цената ще се заплаща за пратки, пристигнали в България на и след 1 май 2023 г.

 

Цената за услугата се заплаща от клиента в пощенската станция при доставката на пратката. Клиентите не трябва да предоставят документи във връзка с митническото оформяне / декларации, поръчка от сайт и др./ освен в случаите когато митническите инспектори изискват допълнителна информация.

 

В тези случаи ще получите SMS или хартиено известие за наличие на пратка на Митница.

 

Моля, изпращайте документи на имейл адрес: customerservice@bgpost.bg само в случай, че сте получили SMS или хартиено известие за наличие на пратка на Митница. Моля да изпращате документите в един имейл и в темата да вписвате номера/номерата на пратката.

 

Ако има проблем с документите, ще се свържем с Вас.

 

Ако продавачът не е регистриран по IOSS, купувачът ще трябва да плати ДДС и такса за митническото оформяне, начислявани в момента на внос на стоките в ЕС.
Всичко това е неприложимо за ситуацията която обсъждаме. Или е съвпадение че таксата е 3лв или грешно оценят стойността на пратките понеже те са и в действителност и декларирани като много по-евтини от 150€. Как на митницата оценят коя пратка колко струва?
Правилно са Ви насочили. От 1-ви Май 2023-та за пратки с обявена стойност до 150 EUR  от трети страни се дължи такса от 3лв.  за митническо представителство на БГ Пощи. Тук от значение е кой предава пакета на БГ пощи и подготвя документите за внос. Ако е страна от ЕС (например Унгария), не се дължи такса стига продавачът да е попълнил всичко коректно и да е обозначил, че ДДС-то е платено. Ако пратката се предаде на БГ Пощи от страна извън ЕС (например Казахстан) тогава таксата се дължи. По-рано в темата беше споделено как да се види дали има шанс да мине през Казахстан. Най-често през техните пощи пускат стоки за който има забрана да бъдат слагани в пощенски пратки в ЕС (https://customs.bg/wps/portal/agency/home/info-citizens/receivin … tock/restrictions).

# 471
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
в тази връзка да ви кажа, не взимайте стоки s китайски фирми като федеks и подобни - защото те носят директно от Китай и отива на митницата и от там такси, като например третото от тази снимка
използвайте само методите на алиекспрес (cainio)

Последна редакция: чт, 21 дек 2023, 20:20 от musicdoubl3

# 472
  • Под Сините камъни
  • Мнения: 4 547
Скрит текст:
за първи път поръчвам, моля за помощ. Тази пратка дали вече е в София? И ако е да къде да си я търся?
В Унгария е. Още между седмица и две седмици до България. По празниците има много почивни дни та повече към две седмици клони срока. В бг пощи ще дойде.

Когато е в България изписва "Carrier note: Arrived at local delivery center"
Когато минава през Унгария съобщението е "Carrier note: Received by local delivery company"
Близки са като текст та много се подвеждат хората.

Относно сроковете на https://track24.ru/?code=UA125108173HU им вярвам повече
Прогнозируемый период доставки 17.01.2024 - 04.03.2024 (не гарантируемый)
Според вас, аз да продължавам ли да чакам тая поръчка
https://track24.ru/service/hupost/tracking/UA274230315HU

# 473
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Според вас, аз да продължавам ли да чакам тая поръчка
https://track24.ru/service/hupost/tracking/UA274230315HU
то пише че е върната
https://parcelsapp.com/en/tracking/UA274230315HU
и като гледам е върната веднага, явно адреса не е четлив
погледнете адреса на плика през унгария с колко ситен шрифт е напписан
-----------------------------------------------------------------------------------
точно заради такива случаи писах на парцелсап да добави сайта на УПУ - да, рядко става така, но има и такива случай

Последна редакция: пт, 22 дек 2023, 14:54 от musicdoubl3

# 474
  • Мнения: 2 587
Според вас, аз да продължавам ли да чакам тая поръчка
https://track24.ru/service/hupost/tracking/UA274230315HU
Диспут по 3тата причина от долу на горе. Когато разреши диспут. Може да разреши чак след 90ти ден, а може и по-рано. Гледам 77 дена някъде ги е отброил до момента.
Скрит текст:

# 475
  • Мнения: 2 198
Знаете ли къде се намира логистичния център, склад на Експрес уан?

# 476
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Знаете ли къде се намира логистичния център, склад на Експрес уан?
от него няма да може да си вземеш пратка
https://bg-mam.ma/p/1493317/45763326

# 477
  • Мнения: 2 198
Знаете ли къде се намира логистичния център, склад на Експрес уан?
от него няма да може да си вземеш пратка
https://bg-mam.ma/p/1493317/45763326
Изключително благодаря. Тормозя ги от няколко седмици. От началото на декември ме мотаят с една пратка и днес по телефона една женица ми вика, че не може да се намери местонахождението й. А не е евтина, за около 250лв. Нищо не правят, не отговарят във формата за рекламации, не знаят нищо. Моля за съвети.

# 478
  • Мнения: 5 535
В Алито пише, че тази пратка е в моя град, от пощата казват, че не е. Къде е?
UA297822719HU

# 479
  • Мнения: 937
Аз имах същия казус. Проверявах и в двата клона на пощата , отговора беше , че няма нищо ..... и след 2 седмици получих дадената пратка от пощата

Общи условия

Активация на акаунт