Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са причините за различните академични постижения на учениците?
Какви са промените в учебните програми?
Защо учениците с добър до много добър резултат не могат да постигнат 65-70 точки на изпитите по БЕЛ и математика?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са причините за различните академични постижения на учениците?
-
Какви са промените в учебните програми?
-
Защо учениците с добър до много добър резултат не могат да постигнат 65-70 точки на изпитите по БЕЛ и математика?
-
Какви са причините за ниските академични постижения на учениците?
-
Какви са основните проблеми в българската образователна система, според участниците в дискусията?
Няма такъв механизъм, оценката е окончателна и неоспорима. Може да се поиска оглед на работата, но само информативно. Точно това направихме и ние, защото детето се беше впрегнало яко. Отидохме, намериха работата, дежурната учителка посочи едно място, където с червено и после друго мастило (от втория проверител) беше отбелязано, че не е описано някакво си нещо. Но детето веднага показа, че същото нещо си е описано, но на друго място. Обаче първият проверител не е видял, а вторият просто е повторил неговата оценка без да проверява основно. И дежурната учителка само вдигна рамене и ни пожела да не ни се отрази това леко орязване на оценката.