СЕДМИ КЛАС - редим желания - 03.07-10.07

  • 70 112
  • 934
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 1 011
Допълнителните критерии. Поредността на желанията е важна само за вас. Ако и допълнителните критерии са еднакви за всички децата се приемат надпланово

# 331
  • Мнения: 462
Възхищавам ви се за спокойствието, да имате нерви да заминете на почивка по време на класирането/записването.
Аз няма да мога изобщо да се отпусна, какво остава да си почивам. Ние отложихме всички пътувания и почивки за август
Дишайте, има живот и след класирането, дори и то да не е в желаното училище. Беше тежка година за децата, нека почиват и се разтоварят. И да седите вкъщи, треперейки и чакайки класирането, няма да го промените.

# 332
  • Мнения: 23
Допълнителните критерии. Поредността на желанията няма значение.

Аз звъннах в училището, в което сме в момента и ми отговориха, че всъщност е с приоритет поредността на желанията, тоест детето поставило това конкретно училище на най-предно желание, ще влезе, а останалите не. И тук вече се обърках.

# 333
  • Sofia
  • Мнения: 4 829
Явно училището се бори за децата си. Ама така открито да заблуждава.... Не ми се вярва да не са наясно.

# 334
  • София
  • Мнения: 16 198
Глупости! Но не е за първи път учители/директори да объркват децата, защото са тотално некомпетентни по въпроса.

# 335
  • Мнения: 2 842
Допълнителните критерии. Поредността на желанията няма значение.

Аз звъннах в училището, в което сме в момента и ми отговориха, че всъщност е с приоритет поредността на желанията, тоест детето поставило това конкретно училище на най-предно желание, ще влезе, а останалите не. И тук вече се обърках.

Още едно "Глупости!" и от мен.
Можете да им звъннете пак и да им предадете Wink
Поредността на желанията има значение за вас лично. Това даже и аз го разбрах, дето мигах на парцали в тази тема преди няколко месеца.

# 336
  • Мнения: X
Аз звъннах в училището, в което сме в момента и ми отговориха, че всъщност е с приоритет поредността на желанията, тоест детето поставило това конкретно училище на най-предно желание, ще влезе, а останалите не. И тук вече се обърках.
Може да им звъннете пак и да ги попитате какво мислят за този текст от Наредба 10 за организация на дейностите в училищното образование. Умишлено го цитирам точно без преразказ.
Чл. 59. (1) Когато в класирането има ученици с равен бал и с броя им се надхвърля броят на местата по чл. 48, ал. 1, те се подреждат в низходящ ред по сбора от резултатите от националното външно оценяване.
(2) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 1 се подреждат в низходящ ред по сбора от оценките от балообразуващите учебни предмети, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г., изм. - ДВ, бр. 77 от 2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 2 се подреждат в низходящ ред по средноаритметичната оценка от оценките по учебните предмети, изучавани в VII клас в раздел А на учебния план - български език и литература, чужд език, математика, история и цивилизация, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия и химия и опазване на околната среда, от свидетелството за завършено основно образование, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(4) (Нова - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 3 се приемат над утвърдения държавен план-прием и над нормативно установения максимален брой ученици в паралелка.

# 337
  • Мнения: 22 412
Малко офф топик,но когато се запише детето  тогава ли се подава и за помощта за осми клас?

# 338
  • Мнения: 9 043
Допълнителните критерии. Поредността на желанията няма значение.

Аз звъннах в училището, в което сме в момента и ми отговориха, че всъщност е с приоритет поредността на желанията, тоест детето поставило това конкретно училище на най-предно желание, ще влезе, а останалите не. И тук вече се обърках.

Извинете, но не можете ли да прочете инструкциите в инфоприем а звъните в училището.
Кой знае на коя администраторка сте попаднали Simple Smile


Глупости! Но не е за първи път учители/директори да объркват децата, защото са тотално некомпетентни по въпроса.
Ами глупост е, какво да е Simple Smile ама бих се обадила в това училище да ми обяснят алгоритъма, при това редене Sad

# 339
  • Мнения: 18
При нас още изписва "Оценките от свидетелството не са заредени". Училището или  МОН ги качват в infopriem.mon.bg.

# 340
  • Мнения: 23
Аз звъннах в училището, в което сме в момента и ми отговориха, че всъщност е с приоритет поредността на желанията, тоест детето поставило това конкретно училище на най-предно желание, ще влезе, а останалите не. И тук вече се обърках.
Може да им звъннете пак и да ги попитате какво мислят за този текст от Наредба 10 за организация на дейностите в училищното образование. Умишлено го цитирам точно без преразказ.
Чл. 59. (1) Когато в класирането има ученици с равен бал и с броя им се надхвърля броят на местата по чл. 48, ал. 1, те се подреждат в низходящ ред по сбора от резултатите от националното външно оценяване.
(2) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 1 се подреждат в низходящ ред по сбора от оценките от балообразуващите учебни предмети, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г., изм. - ДВ, бр. 77 от 2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 2 се подреждат в низходящ ред по средноаритметичната оценка от оценките по учебните предмети, изучавани в VII клас в раздел А на учебния план - български език и литература, чужд език, математика, история и цивилизация, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия и химия и опазване на околната среда, от свидетелството за завършено основно образование, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(4) (Нова - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 3 се приемат над утвърдения държавен план-прием и над нормативно установения максимален брой ученици в паралелка.


Този текст аз наричам допълнителни критерии и съм го чела поне 10 пъти. Но в него никъде не се споменават желанията. За съжаление говорих със зам.директор на училище в София. Явно всеки си го тълкува както си иска или пък както по-нагоре някой писа, искат да ме накарат да напиша въпросното училище на първо място.

Много ви благодаря!

# 341
  • София
  • Мнения: 16 198
Не се споменават желанията в този текст, точно защото нямат никакво значение. И няма място за тълкуване.

# 342
  • Мнения: 3 481
Сега въпросът е кое е по зле - от училище да лъжат, като се надяват да повишат интереса към себе си или да са некомпетентни. Ами тези хора са заети в образованието на децата ни (дори и тези, които не са учители). Родител, който се интересува еднократно за детето и след това му е все тая, ако може да си позволи да е неразбрал изцяло, то за хората в училищата е шокиращо да не са в час. Предполагам, че и супер да не ти пука, от разговорите около теб трябва да знаеш достатъчно (ако не са критични нещата с IQ-то).

# 343
  • София
  • Мнения: 2 261
Интересно ми е как излизат класиранията, с едно редче само, ако ученикът е приет или се вижда целият списък с желания?
На един ред, пример:Приет по първо желание на първо класиране или друг пример:Приет по трето желание на първо класиране.

Благодаря. А като извадят първото класиране, виждаме ли вече бала в списъка с желания?

# 344
  • Мнения: 9 488
За пореден път в тази тема, както и в предишната:
Оценките ще бъдат заредени преди класирането. Иска се не само да натиснеш едно копче, а и проверки. Не се изнервяйте и всеки втори пост да е "Scream оценките ги няма!"

Общи условия

Активация на акаунт