Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна онлайн поръчка в магазин?
Какво представляват точките, които се печелят при сканиране на карта в приложение?
Какво е приложението Sinsay и как да разрешите проблема с актуализацията му?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна онлайн поръчка в магазин?
Можете да върнете всички дрехи и обувки с етикет в магазин. За да направите това, ще ви е необходим номерът на поръчката или ваучер за връщане. Ако сте платили с карта, възстановяването ще бъде извършено до 1-2 дни на същата сметка. Процесът на връщане е бърз и лесен, а за артикул с етикет връщането може да се извърши в магазин. За да върнете онлайн поръчка в магазин, трябва да имате артикула и поръчката на телефона си. Служителите в магазина ще сканират баркода от етикета и ще ви информират за процеса на връщане на сумата.
-
Какво представляват точките, които се печелят при сканиране на карта в приложение?
Точките, спечелени при сканиране на карта в приложение, могат да бъдат използвани за получаване на купони или ваучер. Подобно на системата в H&M, те предлагат допълнителни предимства при пазаруване. Въпреки че някои потвърждения за това са различни, изглежда, че точките предоставят възможност за допълнителни предимства при пазаруване.
-
Какво е приложението Sinsay и как да разрешите проблема с актуализацията му?
-
Как мога да анулирам поръчка, която не ми позволява да продължа, след като въведа номера на банковата си сметка?
-
Как мога да върна дрехи, закупени от магазин или важи ли връщането само за онлайн покупки?