Магазини Sinsay - тема 11

  • 46 433
  • 748
  •   1
Отговори
  • София/Севлиево
  • Мнения: 12 422
Линк към старата тема https://www.bg-mamma.com/?topic=1705268

Поръчка до магазин може ли да се пробва и върне веднага на място в магазина?

Да. Продуктите, които ще се връщат, се носят на касата. На служителя се дава номерът на поръчката или баркод от приложението. Стойността на върнатите продукти се възстановява по банковата сметка в рамките на 14 дни.

Последна редакция: нд, 29 юни 2025, 15:08 от bubanka

# 1
  • Мнения: 8
Здравейте, има ли някой който няма да ползва днешния купон за отстъпка 15% ДЕЦА?

# 2
  • Мнения: 343
Аз, но незнам как мога да ти го преотстъпя

# 3
  • Мнения: 1 109
Изпращам ти
Здравейте, има ли някой който няма да ползва днешния купон за отстъпка 15% ДЕЦА?

# 4
  • Мнения: 8
Много благодаря. За жалост обаче купоните са свързани с емайл и явно не могат да се преотстъпят на друг. Все пак мерси много.

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 875
? Малко глупав въпрос :Завесите който се предлагат и са с размер 140 cm x 260 cm това за една завеса ли е или  в пакета са двес обща ширина 140 ?

# 6
  • Мнения: 2 120
Пише в описанието,когато са 2

# 7
  • Варна
  • Мнения: 636
2.90 лева да очаквам ли да ми ги възстановят при частично недостоверна стока?

# 8
  • Мнения: 1 109
Ще ти ги възстановят. На мен така от предната поръчка ми върнаха 3 и нещо, защото нямаха единия продукт
2.90 лева да очаквам ли да ми ги възстановят при частично недостоверна стока?

# 9
  • Мнения: 698
Здравейте,  Преди 2 дни писах на Синсей , защотото от едната поръчка липсваше долнището на пижамата, но не ми отговориха.  Заявих връщане за 2те поръчки на 18.02 за куриер на 20.02, но куриерът днес не ми взе поръчките ,защотото не бил получил товарителница.
Какво трябва да направя?

# 10
  • Мнения: 805
Занеси ги в офис на Спиди, не чакай куриерите - редовно няма генерирана товарителница.

# 11
  • Мнения: 1 332
И аз така направих, но в офиса отказаха да ми ги вземат без товарителница. Мисля, че преди са ми изпращали номера по имейл, но сега нямаше.От офиса ме посъветваха да се обадя на кол центъра и оттам да ми дадат товарителницата. Та се разходих до магазина, върнах нещата и след няколко часа дойде куриер на адреса да вземе пратката.

# 12
  • Пеликания
  • Мнения: 2 734
Няма нужда от товарителница в офиса. Само трябваше да откажете връщането в сайта/приложението и да създадете ново връщане и да пишете, че ще върнете от офис на Спиди и им го пращате за сметка на Синсей.

# 13
  • Мнения: 1 332
Не искаха да приемат пратка за сметка на получател. Преди я приемаха, но беше друг служител в офиса.

# 14
  • Пеликания
  • Мнения: 2 734
Каква е тая глупост. Еми да вземат да отказват пратките на всеки, които праща всеки ден за сметка на получателя. Добре, че не навсякъде са такива некомпетентни.
Следващия път им покажи условията за връщане от сайта.

Общи условия

Активация на акаунт