Магазини Sinsay - тема 11

  • 47 323
  • 748
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 289
Имаше едно есенно яке беше супер намалено естествено защото няма номера,и след около седмица отново беше на същите пари вече налично във всички размери

# 31
  • Мнения: 182
Имаше едно есенно яке беше супер намалено естествено защото няма номера,и след около седмица отново беше на същите пари вече налично във всички размери

Заредили са “нова” колекция от него вид.

# 32
  • Мнения: 2 289
Да явно е имало и интерес към него
Имаше една чанта си бях купила от мол във Варна и беше намалена на 8.90 сега същата чанта в приложението е 19.90

# 33
  • Мнения: 423

Няма да го ползвам

# 34
  • Мнения: 1 866
Някой поръчал ли е нещо с код bloom, изобщо.не ми го отразява, а пробвах с поне 3 неща от промото..

# 35
  • Пеликания
  • Мнения: 2 740
Под артикула трябва да пише, че е с този код.

Иначе сложих 2 неща от промоцията и прие отстъпката

# 36
  • Мнения: 1 399
Аз пак да си задам въпроса. Има ли телефон за връзка с тях или начините са мейл и чат с робот? Бавят ми пари от върнат артикул и искам да питам какво става. Роботът ми отговаря стандартните глупости. Своевременно ли отговарят на мейли?

# 37
  • Мнения: 160
Аз им писах на имейл. Сравнително бързо отговарят, мисля че на следващия работен ден. Бяха ми забавили парите за артикул върнат в магазин.

# 38
  • Мнения: 423
02/49 17 220 -на този тел. не отговарят ли вече?

# 39
  • Мнения: 1 399
Благодаря. Ще пробвам на този номер. Не го знаех.

# 40
  • В Балкана
  • Мнения: 679
Момичета, има ли активен код за намаление, различен от тези, които излизат в приложението?
Пробвах silvia10, ivayla10 и подобни. Не са активни.

Последна редакция: пн, 03 мар 2025, 07:22 от Rain*

# 41
  • Мнения: 1 279
Пробвай този   sinsay10sofi

А да попитам тези кодове за 10% могат ли да се ползват + клубните точки.

# 42
  • Мнения: 2 289
Не,само от едно намаление може да се възползвате

# 43
  • Мнения: 924
Някой знае ли активен код?

# 44
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 938
Онзи ден поръчах няколко неща, вчера получих мейл че няма да бъдат изпратени и поръчката е анулирана. с обещание, че ще заредят нови наличности. Е аз като поръчвах всичко си беше налично, как става тая работа в сайта налично , а по складовете не е  ?

Общи условия

Активация на акаунт