Магазини Sinsay - тема 11

  • 30 367
  • 504
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 697
Имаше едно есенно яке беше супер намалено естествено защото няма номера,и след около седмица отново беше на същите пари вече налично във всички размери

# 31
  • Мнения: 166
Имаше едно есенно яке беше супер намалено естествено защото няма номера,и след около седмица отново беше на същите пари вече налично във всички размери

Заредили са “нова” колекция от него вид.

# 32
  • Мнения: 1 697
Да явно е имало и интерес към него
Имаше една чанта си бях купила от мол във Варна и беше намалена на 8.90 сега същата чанта в приложението е 19.90

# 33
  • Мнения: 270

Няма да го ползвам

# 34
  • Мнения: 1 857
Някой поръчал ли е нещо с код bloom, изобщо.не ми го отразява, а пробвах с поне 3 неща от промото..

# 35
  • Пеликания
  • Мнения: 2 714
Под артикула трябва да пише, че е с този код.

Иначе сложих 2 неща от промоцията и прие отстъпката

# 36
  • Мнения: 1 358
Аз пак да си задам въпроса. Има ли телефон за връзка с тях или начините са мейл и чат с робот? Бавят ми пари от върнат артикул и искам да питам какво става. Роботът ми отговаря стандартните глупости. Своевременно ли отговарят на мейли?

# 37
  • Мнения: 158
Аз им писах на имейл. Сравнително бързо отговарят, мисля че на следващия работен ден. Бяха ми забавили парите за артикул върнат в магазин.

# 38
  • Мнения: 270
02/49 17 220 -на този тел. не отговарят ли вече?

# 39
  • Мнения: 1 358
Благодаря. Ще пробвам на този номер. Не го знаех.

# 40
  • В Балкана
  • Мнения: 679
Момичета, има ли активен код за намаление, различен от тези, които излизат в приложението?
Пробвах silvia10, ivayla10 и подобни. Не са активни.

Последна редакция: пн, 03 мар 2025, 07:22 от Rain*

# 41
  • Мнения: 1 270
Пробвай този   sinsay10sofi

А да попитам тези кодове за 10% могат ли да се ползват + клубните точки.

# 42
  • Мнения: 1 697
Не,само от едно намаление може да се възползвате

# 43
  • Мнения: 906
Някой знае ли активен код?

# 44
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 680
Онзи ден поръчах няколко неща, вчера получих мейл че няма да бъдат изпратени и поръчката е анулирана. с обещание, че ще заредят нови наличности. Е аз като поръчвах всичко си беше налично, как става тая работа в сайта налично , а по складовете не е  ?

Общи условия

Активация на акаунт