Магазини Sinsay - тема 11

  • 30 367
  • 504
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 781
Преди седмица направих поръчка, 6 дена седя в процес на обработка, като онзи ден дори погледнах от любопитство дали всичко е налично в сайта и беше. Вчера изпратили поръчката без един продукт, не е наличен вече в сайта. Тоест 6 дена след поръчката ми беше, вчера се е изчерпал и не ми го изпращат. Адски ме дразнят вече!

# 16
  • Мнения: 2 322
Аз веднъж бях поръчала 2 пижами в пакет, едната липсваше, но не се усетих веднага, че поръчвах и други неща. Писах в сайта в чата, уж щяха да ми върнат отговор и така си остана.

# 17
  • Мнения: 256
Здравейте, някой знае ли обема на тази кутия?
Видях по-голямата, че пише 3л, но за тази няма информация?
Скрит текст:

# 18
  • Мнения: 1 697
И аз така лятото едни очила бях поръчала а като дойдоха бяха други и писах но така и отговор не получих....

# 19
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 680
някой може ли да ми каже тази поставка, само поставката ли е или върви с купичките?

https://www.sinsay.com/bg/bg/tabla-za-servirane-248eq-mlc

# 20
  • Мнения: 1 097
В х-ка пише 'бамбук и керамика', значи би трябвало да е в комплект с купичките
някой може ли да ми каже тази поставка, само поставката ли е или върви с купичките?

https://www.sinsay.com/bg/bg/tabla-za-servirane-248eq-mlc

# 21
  • Мнения: 241
Аз за липсващ артикул от комплект писах преди време на имейл и ми отговориха да върна артикула, който съм получила и да чакам връщане на сумата. Не ми се занимаваше тогава, но нямало как да ми преведат частта за липсващия артикул. Много са се дънили при мен. Късеещи крачоли на детски дрехи, смесени размери в комплект, един чаршаф уж 90х200, беше по-скоро 110х170. Но като пазарувам оттук, обичайно дебна безплатна доставка, намаления разни и не си струва времето да връщам. Чаршафа го използваме, просто не пасва напълно по ъглите.

# 22
  • Мнения: 707
Появи ми се ваучер "25% за добре дошли". Дали е защото смених телефона или се е появил при всички? Профилът ми не е нов, само устройството, но друга логика не виждам.

# 23
  • Мнения: 1 358
Има ли някакъв номер за връзка с тях или само мейл, чат с робот? Имам да получавам пари от върнат в магазин артикул, но нещо парите се бавят.

# 24
  • Мнения: 2 834

Тази шапка дали се регулира отзад?

# 25
  • Мнения: 14
Здравейте, искам да попитам ако даден артикул е изчерпан има опция " уведоми ме при наличност " някой получавал ли е изобщо такова уведомлвние ..някога?

# 26
  • Мнения: 3 018
Да,получавала съм,но след месеци и или не ми е било нужно вече,или съм го заместила с друго. Та вече не я ползвам тази опция Simple Smile

# 27
  • Мнения: 328
Редовно я ползвам тази опция. Понякога идва сравнително бързо известие. Друг път май изобщо не. 😅
Като цяло сякаш напоследък имат проблем с показваните наличности. Често след поръчка се оказва, че артикули не са налични. А като погледна на сайта продуктът излиза наличен. 🙄

# 28
  • Мнения: 1 857
Уж неналични, ставят налични, после пак са неналични, не мога да им хвана спатиите.
2 поръчки  и двете с дефектни стоки, омръзна ми да връщам

# 29
  • Мнения: 166
Уж неналични, ставят налични, после пак са неналични, не мога да им хвана спатиите.
2 поръчки  и двете с дефектни стоки, омръзна ми да връщам

Става така, защото има случаи, в които хората като връщат даден артикул и веднага излиза в сайта, че е наличен. Аз веднъж връщах един артикул, който не бе наличен в сайта и като го върнах, веднага се обнови на наличен, но след няма и час вече го бяха купили. 😁

Общи условия

Активация на акаунт