Туристическа виза за САЩ /Тема 5/

  • 10 124
  • 242
  •   2
Отговори
# 180
  • София
  • Мнения: 3 086
MariyaHris, за съжаление написаното не е първоаприлска шега, нищо че днес е такава дата. Съчувствам ти.
Луфтханза копаят дъното от доста време и лично аз за Щатите изобщо не ги гледам като възможност.
Много съжалявам, че развалиха договора между България Еър и KLM, защото те ми бяха най-удобни и дават 12кг. за ръчен багаж.

# 181
  • Мнения: 1 024
MariyaHris, за съжаление написаното не е първоаприлска шега, нищо че днес е такава дата. Съчувствам ти.
Луфтханза копаят дъното от доста време и лично аз за Щатите изобщо не ги гледам като възможност.
Много съжалявам, че развалиха договора между България Еър и KLM, защото те ми бяха най-удобни и дават 12кг. за ръчен багаж.

Да, шокиращото е, че не се е разчуло достатъчно за това как безцеремонно процедира Луфтханза и авиолинията е с имидж на "добра".

# 182
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 360
Аз имам също негативни отзиви за Луфтханза, единият случай е до САЩ, другият е в Европа. Много удобно са направили контактуването с тях само през чат бот, който само ти губи времето. По-зле са от нискоктарифна компания и неслучайно цените са им най-ниски.

# 183
  • Мнения: 4 403
ама вие верно ли чакате от чат бота да свърши работа? Винаги искаш човек (и чакаш...)

# 184
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 360
За 5 часа опити в работен ден, когато трябваше и аз да работя все пак,  стигнах до човек, за да ми каже, че в тяхната система не е отразено да има пропуснат полет.

# 185
  • Мнения: 1 121
Съгласна съм за ниското ниво на Луфтханза. В неделя пътувах с тях от LA. Преди Пандемията пътувах с тях и бях мнго доволна, но сега беше мъчение. Телефон обаче имат в Бг. 02 9358210.
За турските обаче нямам добро мнение, защото ми създадоха подобен проблем. Когато бях вече в САЩ, три дни преди полета, се обадиха, че го отменят и трябваше бързо да се организираме за следващия ден, защото другата дата беше много късно.

# 186
  • Down south
  • Мнения: 7 722
Ползването на агенти, елиминира голяма част от стресовите ситуации.
Компанията ни естествено  ползва такива.
Ние също се научихме да ползваме услугите на агенти/компания. Закъснения, стачки, смени и пр. Тяхна грижа е да ни доксрст от точка А до точка В и обратно.

# 187
  • София
  • Мнения: 18 117
Че Луфтханза са зле, спор няма. Но и United  не са цвете, щом стане дума за комуникация.Писах назад, че затриха някъде куфара на дъщеря ми и я подлудиха в рамките на седмица и нещо с разнопосочната ежедневна  информация - ту уж беше намерен куфарът, ту не беше, неколкократно я караха да описва съдържанието на багажа, сякаш се е сменило, уж щяха да възстановят направените разходи за дрехи и други неща от първа нужда след представянето на документи за направените разходи..Магически го доставиха в последния възможен  момент, след който щяха вече да дължат обезщетение за ненамерен багаж някъде от порядъка на 1500 долара, ако не се лъжа. Първо се оказа, че това с връщането на парите за направените разходи  ще стане след около 8-12 седмици, второ не зачетоха всичко  и ще й връщат само частично сумата, въпреки че нито се е изхвърляла с покупките, нито нищо.И право да оспорва решението им няма. Поне за късмет билетите и на отиване , и на връщане бяха купувани по служебен път, та като Луфтханза отмени покрай стачките и двата полета от и до Франкфурт, веднага беше решен въпросът с алтернативни полети - единия път с United, втория с по-късен на Луфтханза в същия ден до Мюнхен и после с вътрешен до Франкфурт.Доста по- мизерен е бил полетът с Луфтханза иначе..

# 188
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 360
Това с багажа им е редовен помер на Луфтханза - слагат много малко време за трансфер и изобщо не си правят труда да прехвърлят чекирания багаж, тоест предварително са наясно, че няма да ти качат куфара.

# 189
  • София
  • Мнения: 18 117
Това с багажа им е редовен помер на Луфтханза - слагат много малко време за трансфер и изобщо не си правят труда да прехвърлят чекирания багаж, тоест предварително са наясно, че няма да ти качат куфара.
Проблемите с багажа,  при това не само нейния, а и на още един пътник в самолета, бяха/още са с United.Тя имаше късмета да е по -дълго време там, та все пак си получи багажа накрая.Не съм разпитвала какво е станало с този  на германеца,  но предвид  доста по -късия му престой и флегматичните им реакции едва ли е имал същия "късмет".

# 190
  • Мнения: 7
за първи път ще пътувам до САЩ и гледам че Юнайтед имат по-малки рамери за ръчен багаж ... много гадно.
Луфтханза (ясно стана, че е кофти с нея, но нямам избор) е 55-40-22см
Юнайтед: 55-35-22см
5см разлика ...
като сте пътували скоро с Юнайтед, следят ли стриктно за тия 5см?

(по принцип, досега съм пътувала само с ръчен багаж = раница, та не ми се е налагало да гледам тия размери, а ръчният ми куфар се оказва точно с 5 см по-голям отколкото искат Юнайтед Simple Smile))

# 191
  • Мнения: 4 403
Не следят, но винаги може да изтеглите късата клечка. Май само нискотарифните са толкова стриктни.

# 192
  • Мнения: 1 116
за първи път ще пътувам до САЩ и гледам че Юнайтед имат по-малки рамери за ръчен багаж ... много гадно.
Луфтханза (ясно стана, че е кофти с нея, но нямам избор) е 55-40-22см
Юнайтед: 55-35-22см
5см разлика ...
като сте пътували скоро с Юнайтед, следят ли стриктно за тия 5см?

(по принцип, досега съм пътувала само с ръчен багаж = раница, та не ми се е налагало да гледам тия размери, а ръчният ми куфар се оказва точно с 5 см по-голям отколкото искат Юнайтед Simple Smile))

А пробвахте ли да купите билети, защото аз сума време загубих да гледам полети и цени, и накрая ударих греда с кредитната карта, и нищо не успях да купя. Директно с БГ кредитна карта не става. Вариант е да пробвате през сайт тип агент, няколко страници назад ми отговориха, или да пробвате с друг регион и да видите дали ще мине плащането.
Аз реших да не рискувам и финиширахме с Турските.

# 193
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 360
Ние купихме вътрешни полети в САЩ с бг кредитна карта.

# 194
  • Мнения: 4 403
Ние купихме вътрешни полети в САЩ с бг кредитна карта.

Ставаше въпрос конкретно за сайта на Юнайтед, където не можеш да избереш България като място, където е издадена кредитната карта. И дали работи, ако не сложиш България, а нещо друго.

Общи условия

Активация на акаунт