Black Friday/Черен Петък – 2023 г.

  • 237 911
  • 2 320
  •   1
Отговори
# 1 905
  • Мнения: 14 486
Два пъти ми се е случвало да имам по-малко продукти, единия път ми го пратиха, другия ми върнаха парите.

# 1 906
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 728
На парфюми в момента в дъглас германия има намаления. Дори и с доставка ти излиза доста по-изгодно Blush отколкото от тукашният сайт.

# 1 907
  • Мнения: 1 653
От Златна рибка е пратката. Редовен клиент съм и нямах причина да очаквам проблем. Позвъних, но е късно и не отговарят, пратих имейл. Ще видим.

# 1 908
  • Мнения: 1 587
Аз пък се разправям вече 30 дни с най- тъпия онлайн магазин на света - Zoot. Къде ми трябваше да поръчвам от там? Единия суичър беше огромен на мъжа ми, стойност около 80 лв. Върнах го преди 20 дни и още нямам имейл, че даже са го получили, а срока за връщане на сумата е 14 календарни дни. Звънях няколко пъти, не говорят бг. Навъртях сметка. Писах 10 имейла и уж днес обещаха скоро да получа сумата си. Кога е това скоро, никой не знае. Бягайте с 300. Пазаря онлайн от години и на такова чудо не бях попадала.

# 1 909
  • Мнения: 76 424
Дори не съм го чувала този магазин.

# 1 910
  • София
  • Мнения: 8 678
Zoot са голяма фирма с традиции, ребрандираха се, но не са еднодневки.
Ще дойдат, чак 10 мейла не са нужни. Оставете им време на хората да работят, вместо да четат едни и същи мейли 🙃

И аз чакам пари от тях, на 20.11 съм изпратил, нямам още обратна връзка

# 1 911
  • Мнения: 2 264
Аз поръчах от златна рибка на 27 вечерта olioseta крема,който толкова много похвалихте...днес ми дойде пратката...Ами наистина много го харесах и аз

# 1 912
  • Мнения: 1 716
От читави сайтове, ако бързам не отварям. От една аптека бях поръчала така два броя от един крем, бяха ми пратили само един. Отговориха ми, че веднага пращат втория за тяхна сметка, просто е станала грешка. Така и стана още на следващия ден беше при мен.

Скоро поръчвах рокля и чорапи от домисцена мисля беше. Еми чорапите които ми пратиха бяха съвсем различни, аз поръчах от един вид просто два различни номера. Обадих се, казаха че ще ми пратят нови, отново за тяхна сметка.

И като стана въпрос за оплаквания и връщания - от озон са ми объркали един артикул кукла бебе. Не ми се е налагало да връщам досега при тях, пуснах заявка, но още чакам вече 3ти ден. Малко се иднервям, защото е тяхна грешката и не искам и да плащам връщане.
Ако на някой му се е случвало след колко дни обработва оператор заявката за връщане?

# 1 913
  • Мнения: 1 587
Имейлите не са едни и същи. Нямали информация за връщане, нямали информация къде се намира, нямали информация да е получена в склада. Взех извлечение от Спиди, че е получена и тогава се надигнаха. Започна извъртане, били заети, да чакам да минат 10 дни и ако нямам пари аз да им пиша. Естествено нямах, на 11 ден отново същата песен. Днес най - накрая след прикачена товарителница и подпис от служителя им и пращане на всички мои данни на ново, плюс стойност на поръчката, тъй като е загубена от тях обещаха , че до 10 дни ще имам пари. Законово границите са минати отдавна, вие ми говорите за чакане и сериозност.

# 1 914
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 28 102
Моля за помощ! Има ли някъде изгодна вертикална прахосмукачка?

# 1 915
  • България
  • Мнения: 6 905
Отваряте ли си пратките в офисите на куриерите? Аз не и сега ми се реве. Вкъщи намерих 1 брой продукт вместо 2!?!
Едно нещо да взема тая година на черен петък и то ще вземе да излезе двойно... но не на брой, а на цена...
От известно време насам отварям всичко. След две години редовни поръчки всеки месец имах липсващ продукт от онлайн аптека.
-----------
От Златна рибка имам поръчка от 25 и още не е пристигнала.
Не съм поръчвала оттам досега, надявам се, че имат опция за преглед.
Особено след като прочетох горното и  това
От Златна рибка е пратката. Редовен клиент съм и нямах причина да очаквам проблем. Позвъних, но е късно и не отговарят, пратих имейл. Ще видим.

# 1 916
  • София
  • Мнения: 8 678
Тогава трябваше да започнеш с това, че пратката е загубена напът към Чехия.
Ако добре помня, срокът за връщане на сумата започва да тече от пристигане в техен склад и преглед от техен служител, което не се е случило.
Тоест частен случай, малшанс. Ем, стават и такива неща.

# 1 917
  • In transit
  • Мнения: 14 428
Zoot са голяма фирма с традиции, ребрандираха се, но не са еднодневки.
Ще дойдат, чак 10 мейла не са нужни. Оставете им време на хората да работят, вместо да четат едни и същи мейли 🙃

И аз чакам пари от тях, на 20.11 съм изпратил, нямам още обратна връзка
Това не бяха ли Zalando? Ако са същите, немският им съпорт са във Варна. Grinning

# 1 918
  • Мнения: 829
От Златна рибка е пратката. Редовен клиент съм и нямах причина да очаквам проблем. Позвъних, но е късно и не отговарят, пратих имейл. Ще видим.

Възможно ли е да са разделили пратката на 2 части?
Например едното нещо да не е било налично и да го пратят допълнително?

Фирми, които нямат такава практика по принцип, сега го правят, защото явно не смогват на пратки и количества.

Доколкото чета, от този сайт поръчват много момичета - според мен ще разрешите казуса 🤞

# 1 919
  • София
  • Мнения: 8 678
Zoot са голяма фирма с традиции, ребрандираха се, но не са еднодневки.
Ще дойдат, чак 10 мейла не са нужни. Оставете им време на хората да работят, вместо да четат едни и същи мейли 🙃

И аз чакам пари от тях, на 20.11 съм изпратил, нямам още обратна връзка
Това не бяха ли Zalando? Ако са същите, немският им съпорт са във Варна. Grinning
Мисля, че бяха Bibloo преди.

Общи условия

Активация на акаунт