Пазаруване от LC Waikiki - тема 9

  • 60 997
  • 750
  •   1
Отговори
# 105
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 790
Dareland, за H&M пренасочването е безплатно, но за LCW не е. Куриерът ме свари тъкмо преди да излезна. Питах пренасочването дали се заплаща - отговорът беше "Да".
Хвърлих набързо един поглед на пратката и ще има да връщам един пуловер, който се търкаля в пакета без етикет и без неговата си торбичка. Директно ще им го занеса в офиса на Еконт.

# 106
  • Мнения: 2 675
Phoenix_, нямам предвид през сайта на Еконт да пренасочваш. А когато ти звънне куриера и му кажеш - Не съм на адреса, оставете я в офиса. И в този случай ли се таксува? Щото това ми се струва безумно...

# 107
  • София
  • Мнения: 445
Дали през приложението на Еконт или се помоли куриера, пренасочването минава през системата им и се начислява такса. Така е от доста време вече. H&M са единствените, които са се договорили и не се таксува при тях.

# 108
  • София
  • Мнения: 2 284
Phoenix_, би ли казала как точно се връща в офис на Еконт като е доставено на адрес, никога не съм връщала, отбелязва ли се в сайта връщане на конкретната поръчка и как се генерира етикет?

# 109
  • Мнения: 3 864
kupu, да през сайта се заявява връщане. Щом е получено на адрес има такса връщане, независимо, че е по вина на сайта им, това е.

Щом заявиш връщане през сайта, веднага при Еконт се появява товарителница. Идва куриер и я взема от място, ако желаеш сама да върнеш от офис отказваш заявката за куриер,  не и връщането. Това, ако не си вкъщи да чакаш куриер. Такса връщане си остава, получено е до адрес.


Последните страници само за техните бъгове си пишем, ограничаване поръчки до нула и така.

# 110
  • София
  • Мнения: 2 284
Много благодаря

# 111
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 790
kupu, точно както ти е отговорила Щефи.
Само че какви са тея глупости - аз ще им я връщам от офис и те пак ще си взимат 6лв. Сега ще им пиша. Grinning

# 112
  • София
  • Мнения: 15 532
Интересно, че само преди 2 седмици направих поръчка. Досега винаги съм получавала на домашен адрес, но заради платеното връщане този път написах автомат на Еконт. Нямах никакви проблеми със смяната на адреса. Да не би да е свързано с използване на определен браузер или приложение (не знам дали имат такова)? Правя поръчките от лаптоп през Microsoft Edge. Не съм пипала основния адрес. Стои си в профила ми.

# 113
  • София
  • Мнения: 2 284
Ами аз нали им писах, от лятото било така, доставка до адрес, съответно връщане от адрес платено, това ми отговориха, като попитах не мога ли да го изпратя от офис безплатно.
В крайна сметка май нищо няма да връщам, то за 25 лв, от които 6 лв. ще заминат за доставка и ще си потроша нервите не си заслужава, но да ми е за урок, хубаво си бях наложила забрана да пазарувам от техния сайт, то и желанието ми се изпарява като го отворя де.

# 114
  • Мнения: 2 009
Това не е вярно! Аз си поръчах до офис на Еконт и си я взех от там . Това беше миналия месец

# 115
  • Мнения: 50 926
Много трудно става поръчката до офис, като цяло и аз спрях пазара от тях. Тъжно.

# 116
  • София
  • Мнения: 2 284
Да, когато е до офис после връщането е пак от офис и е безплатно, въпросът е ,че когато се отбележи доставка до офис накрая се сменя до адрес, според мен не зависи от браузъра, а е проблем в сайта им.

# 117
  • София
  • Мнения: 9 388
Побърква ме този сайт, едва съм завършила поръчка.
Мина плащането, но не съм получила имейл за поръчката. А като натисна бутона за Моите поръчки ми дава грешка.
Последно пазарувах октомври и не беше чак толкова зле умрелият им сайт.

# 118
  • Мнения: 42 435
Мен повече ме дразни това, че няма артикули и са останали все някакви стари неща с по един-два размера. Да качат нещо!
При женските зимни дрехи единственото ново, което видях напоследък, са тези пуловери с десени като от 80-те години.

# 119
  • София
  • Мнения: 485
Бях се зарекла да не ползвам смотания им сайт..И пак се прецаках. Поръчах някакви неща до офис на Еконт и днес получавам известие, че ще ми доставят поръчката на старият адрес на офис на Спиди..аз този офис не съм го ползвала от година поне, а и вече го няма...Естествено сайтът не зарежда и нито мога да проверя до къде съм поръчала, нито зарежда страницата за контакти..смятам директно да се обадя на Еконт и да откажа поръчката. И вече направо си трия профила..ако зареди

Общи условия

Активация на акаунт