Математически турнири 1-4 клас. Тема №62

  • 64 250
  • 813
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 11 072
100 точки има във втори клас, Стара Загора.
И мисля в 4 клас, Велико Търново

# 586
  • София
  • Мнения: 6 908
Трети клас много деца ходят на уроци по математика, за София. Някои заради намерение да кандидатстват СМГ/НПМГ след 4ти клас и са активни. Моето, 3клас е, ходеше на уроци, поне няколко месеца но няма да кандидатства, поне не сме решили. Искам да не се плаши от задачите, пък и да не вземе да закъса. Та малко ходи, малко решаваме у дома. Без зор, за общо ниво. Може би затова са тези разлики. Не знам за провинцията дали 2, 3 клас деца ходят на уроци така масово...

# 587
  • Мнения: 11 072
Които деца познавам в моето обкръжение, и които се представят много добре на състезанията, обикновено ходят на уроци или курсове още от първи-втори клас, или като алтернатива решават вкъщи с родителите си интензивно задачи. И в двата варианта се полагат целенасочено усилия.

# 588
  • Мнения: 35 516
Всяка година за МГ в София кандидатстват около 1000 деца. От тях повече от половината се готвят от втори, почти всички в трети клас. Четвърти вече е късно да се започне тепърва.

# 589
  • Варна
  • Мнения: 111
Явно резултатите за София град утре в 13:55. Simple Smile
.... и не само за София. Нямам обяснение адекватно защо е това бавене. Вероятно и самите училища координатори нямат такова.

# 590
  • Мнения: 18
129 оу (едната половина от София-град) са обявили на сайта си, че ще качат резултатите в 13.30 днес, има и линк, който в момента сочи към несъществуваща страница.
https://129ou.bg/?p=1376

# 591
  • Мнения: 212
Сега чета и се подертвам, моето дете не ходи на уроци- 3-ти клас(изобщо не иска и не мога да го преодолея), а ми се ще да продължи в някоя МГ (за София иде реч). Въпросът ми е- на какви уроци ходят предимно децата за успешно приемане- на индивидуални или на тези, които ги предлагат разни центрове  и са предимно групови?

# 592
  • Мнения: 2 194
За Плевен излязоха резултатите, има ги на сайта на училището координатор.Моята дъщеря се е поизложила, но тя го и очакваше. Не се беше подготвила. За трети клас има разнородни резултати. Апропо не сме я записвали на курсове, догодина ще е, защото иска МГ, но до момента на база помощ и решаване задачи с учителката в училище и малко в къщи се справя прилично на състезанията има и няколко медала. Не искам да я натискам и да я отвратя от математиката от сега, ако успее ОК, но не искам в 6-7 клас да казва, че мрази математиката и не иска да решава.Това наблюдавам масово в по-големи деца, ходещи по уроци от съвсем малки.

# 593
  • Варна
  • Мнения: 111
След като детето не иска да ходи на уроци за да се подготвя, вероятно и не желае да кандидатства за МГ.

# 594
  • Мнения: 212
След като детето не иска да ходи на уроци за да се подготвя, вероятно и не желае да кандидатства за МГ.



Може би, но то не знае какво желае , като цяло- не решава с удоволствие, напротив- но пък е доста добро по математика (поне по резултатите)- чете задачата - нищо не разписва (това е проблем според мен)- и щрак- идва верния отговор, а аз например решавам по "бабешкия начин"-системно- бавно и славно...

# 595
  • Мнения: 404
Масово днешните деца не искат нищо, само да стоят и да цъкат телефоните. За съжаление при мен не минават тези, да си избира някой предмет и да набляга на него. Като най мързелив предмет, моето дете избра математиката 😁

Ходи на курсове, но (за нея) те не са достатъчни. Трябва си подготовка и вкъщи. Задачите са много специфични и на светлинни години от училищния материал.

# 596
  • Мнения: 35 516
Манди, много пъти сме писали, че задачите, които са за приемните състезания, НЕ се изучават в училище. Затова децата ходят на курсове, уроци или подготовка вкъщи.
Повечето деца, които се готвят само в 4 клас, просто не успяват да наваксат материала. Не, че няма и такива, които успяват, но им е доста по-трудно, отколкото плавното учене от втори клас.

# 597
  • Мнения: 212
Масово днешните деца не искат нищо, само да стоят и да цъкат телефоните. За съжаление при мен не минават тези, да си избира някой предмет и да набляга на него. Като най мързелив предмет, моето дете избра математиката 😁

Ходи на курсове, но (за нея) те не са достатъчни. Трябва си подготовка и вкъщи. Задачите са много специфични и на светлинни години от училищния материал.

Говорейки за училищен материал- там процесът по почване да си напише домашните е трагичен- толкова са отегчителни за детето...

Аз съм сравнително нова в темата- от по-малко то година. Ясно ,че нямат нищо общо задачите за прием с тези, които се решават в училище- далеч съм от тази мисъл.
При нас по-скоро проблемът е  в разписването на задачите- детето нищо не може да запише и не се е явявало на състезания, в които се изисква да се разписват задачите...

# 598
  • Мнения: 12 181
При мен е почти същият казус, но аз се водя от желанията на детето. Големият ми син от много малък видно има афинитет към математиката, с лекота се справя с различни задачи и като цяло също се бях ориентирала да кандидатства в МГ след 4 клас. В момента е в 3, от началото на учебната година ходи на школа по математика. Явява се на състезания и печели медали. Да, но от няколко месеца категорично ми заяви, че не желае да влиза в МГ, не желае даже да кандидатства за паралелка с математика, иска да става писател. БЕЛ също му се отдава, чете много и с удоволствие, съчинява истории, не допуска правописни и пунктуационни грешки. С мъжа ми единодушно и без колебание решихме, че няма да го насилваме и убеждаваме, въпреки че ме е "яд", че математическите му умения ще отидат "нахалос", но за мен е важно детето само да избере и следва своя път.

# 599
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Европейско кенгуру пък най- малко има общо с уроци.

Общи условия

Активация на акаунт