Онекс Тур - некоректна и опасна агенция

  • 9 908
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Онекс Тур не коректна компания застрашаваща живота и здравето на турситите , тъкмо бяхме с нея в Анталия за нова година за 5 нощувки на 3-я ден от престоя малкия ми беше с 39.5 температура исках лекар да го прегледа да изпише лекарства и да му взема, но се оказа че медицинската застраховка която задължително трябва да я има и за която сме си платили е фалшива! Обадихме се на собственика на Онекс Тур и каза че ще провери какво става и ще се обади обратно но уви като се обади каза че не можел да се свърже с тях хахахах! Колко елементарна лъжа! Хванахме си такси и отидохме до Болница Платихме си за частен преглед 100€ и още горе долу 100€ за лекарствата.От болницата също направиха опит да се свържат със застраховател я защото за тях е обичайна практика да работят с тях когато са туристи, но никой не вдигна! Сега подадохме жалби в Прокуратурата и Комисия за защита на потребителите срещу тези измамници който се подиграват със здравето на хората! Ще заведем и частно дело !

Последна редакция: ср, 03 яну 2024, 13:45 от Мария Иванова 752752

# 1
  • Мнения: 5 169
Този туроператор го имаше в черния списък във форума. Иначе можете да пуснете жалба и до Министерство на туризма и Комисията за финансов надзор, че са ви взели пари и за застраховка, а не са с валидна полица.

Самият туроператор има застраховка на отговорност, която е в Лев инс и изтича скоро: https://ntr.tourism.government.bg/Registration.nsf/alltato.xsp

https://www.bg-mamma.com/?topic=126442.855

# 2
  • Мнения: 3 448
Аз много отдавна съм ги сложила в черният списък.

# 3
  • София
  • Мнения: 18 134
За туроператора разбрах, но при пътуване операторите сключват персонални застраховки за всеки турист. Споделете коя е застрахователната компания, защото в нея трябва явно да се търси основния проблем.
На полицата трябва да има телефони, които да са на разположение 24/7. До 7 дни от пътуването трябва да заведете претенция лично към застрахователя. Ангажиментът реално е негов.

# 4
  • Мнения: 11 797
И какво очаквате да ви помогне прокуратурата в случая?
Абсолютно ненужно упражнение.
Просто трябва да се свържете със застрахователя и да поискате информация дали за тия дати сте били застраховани и с какво покритие. Ако сте - подавате претенция и ви възстановяват разходите спрямо договореното.
Ако не сте - си търсите правата в КЗП и КФН, и от застраховката на туроператора.

# 5
  • София
  • Мнения: 18 134
Авторке, подадохте ли претенция към застрахователя? Прави се лично в негов оторизиран офис.
Ако още не сте и изтече законовият срок, нямате право на претенции и пред други институции.

# 6
  • Мнения: 11 797
По празниците е лудница във всеки застраховател и не винаги имената на всички пътуващи са вкарани в системата. Агенцията няма никакъв интерес да пести от застраховката.
99% съм сигурна, че има валидна застраховка към датата на събитието.

# 7
  • София
  • Мнения: 18 134
Правете разлика между застраховката на туроператора, която е свързана с дейността му и медицинските застраховки, които той сключва за всеки от пътуващите.

# 8
  • Мнения: 11 797
Аз разлика правя.
Но информацията, която ти си написала, че ако не подадат претенция в посочения срок, нямат право да се жалят, не отговаря на истината по нито една от двете застраховки.
Има си член в Кодекса за застраховането и трайна съдебна практика, съгласно които закъснялото уведомяване е причина за отказ, само ако забавата е попречила на застрахователя да установи обстоятелствата около настъпване на събитието.

# 9
  • София
  • Мнения: 18 134
Така е, но аз оставам с впечатление, че те досега не са предприели нищо по отношение на медицинската застраховка, а единствено към агенцията.
Интересно ми е какво се очаква от прокуратурата.

# 10
  • Мнения: 3
Аз също не ги препоръчвам. Пиша във връзка с екскурзия до Египет - Хургада/Кайро.

Съдействието при проблем клони към нула. В общи линии си се оправяш сам.

Не препоръчвам тази агенция на никого!

# 11
  • Мнения: 1
Не бих пътувала повече с Онекс. Екскурзията до Бари и Пулия беше ужасна. Настаниха ни в мизерен хотел в пустошта, без сапун в банята.   Екскурзоводът-водач Георги Атанасов каза, че сме били на гости там и да нямаме претенции и, че няма една седмица да ни сменят чаршафи , нито да чистят и изхвърлят кошчета. Разбира се платихме си чинно курортна такса. В 40 градусова жега ни караше да вървим 15-20 минути всеки ден до шосето, защото автобусът неямал право да идва до хотела. Въпросният Георги не оказа никакво адекватно съдействие при възникнала нужда или проблем. Но бакшишите не пропусна да събере!

# 12
  • Мнения: 44
Имаме резервация с Оникс през Октомври за круиз в Египед. Как да избегна проблемите със застрахованеля? Преди да тръгнем , да се обядя да проверя застраховката може би?

# 13
  • Мнения: 1
Ние също останахме разочаровани от Онекс Тур. Избрахме екскурзия до Тунис-Хамамет и сключихме договор една седмица преди заминаването ни с Онекс Тур в качеството си на туроператор и Ана Травъл- турагент. Два дни преди полета от Онекс Тур ни отказаха резервацията за хотела, който бяхме избрали и платили,  под претекст,че резервацията е дублирана  Предложиха ни последния момент няколко други хотели, които бяха в Сус и Джерба и които бяха или много скъпи или с лоши отзиви. За некоректно си отношение и за напрежението , което ни създадоха, им предложихме, както е редно, да ни компенсират като ни настанят в по- скъпите и хубави хотели. Беше ни отказано. Макар и с доплащане, но през друг туроператор , успяхме да осъществим пътуването си. С Онекс Тур и Ана Травъл повече няма да пътуваме!

Общи условия

Активация на акаунт