Пазаруване от about you - тема 25 (януарски намаления)

  • 106 891
  • 1 668
  •   1
Отговори
# 1 455
  • Мнения: 3 733
Никога не пазя  излишни бумаги и не си задръствам мейла със стари съобщения.
Имах един колега, носеха цялото семейство до спукване маратонки от Декатлон и наближеше ли края на двегодишната гаранция, ги връщаха.
Все си мисля, че обаждайки им се и казвайки кой точно е продукта, номер, марка, цвят и прлигагайки снимков материал в мейл, няма да има проблем с рекламация.

Последна редакция: нд, 28 яну 2024, 11:33 от Mateah

# 1 456
  • Мнения: 1 147
mamaivy, за тази опция хич не ми дойде на ума Sad
Снимка сложих, тя обаче е едно "черно в черно", не се разбира много.
Не попитах случайно. Аз бях писала първоначално за проблем с якето ми и след като не получих отговор,звъннах. Говорих с много учтив младеж и той ме попита дали съм приложила снимки и после влезе през системата и ги видя. Аз мисля,че са необходими,за да може да оформят случая като рекламация и да изготвят документи за връщане. Но това са си мои разсъждения. Може и въобще да не е така.

# 1 457
  • Мнения: 12 166
И на мен ми се е случвало, макар и много рядко, да получа само един лист на който пише, че е за доставка и за връщане, а лепенката е отделно от него.
Чантите Desigual дойдоха по този начин. Един общ документ за доставка и връщане, и отделна лепенка.

В последната ми поръчка имам объркан артикул. Вместо блуза са ми изпратили дънки, които с момента изобщо ги няма в сайта. Отбелязах на документа за връщане, че артикулът е сгрешен и в понеделник заминава обратно.

# 1 458
  • Мнения: 75 377


Имам питанка по отношение на рекламация.
Бях им писала преди няколко дни, имам отговор, който е ала-бала, вероятно автоматичен и нищо общо с питаното от мен - носени кубинки известно време и разкъсани и начупени вътре на петата.
Дали да не им ги върна, защото ме препращат към тази опция, която няма общо с моя проблем Simple Smile
https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B8/q-360014814459

При рекламация връщането по закон е за тяхна сметка, като опциите са поправка, замяна, връщане на парите.
На практика АЮ са избрали третата опция за всички рекламации - да върнат парите.
Тоест - дали правиш рекламация, или дали упражняваш другото си право да върнеш недефектен артикул, за клиента няма разлика.
Аз лично бих написала на листа с връщането - появи се дефект, предявявам рекламация. Също бих им пъхнала разпечатаната ни кореспонденция, в която си говорим за дефекта.
Не вярвам да имаш изобщо проблем, парите ще ги върнат, вярвам.

Тета, не с този назидателен тон. Обесняваш на жената как да си запази единия лист, а другия да сложи за връщане, което няма как да стане след като е получила един единствен лист.

В твоята глава единствено е този тон, нещо си в голяма грешка!
Пиша също че фактура има на имейлите, а ти нищо не пишеш по питането, а само спамиш...

# 1 459
  • Мнения: 2 601
Намерих си занимание за неделята, няма що. Изтритите завинаги имейли няма как да се върнат.
От всяка поръчка, която се вижда може да се дръпне фактура на пдф. Хартии няма смисъл да тупам, въпреки че повечето документи за връщане на обувки вероятно са в съответната кутия. Ще си сваля на компа, каквото сметна за по-важно за всеки случай и толкова. По-скъпи дрехи и всички обувки.

# 1 460
  • Мнения: 16
Здравейте, някой може ли да ми каже код, който хваща и намалени продукти?

# 1 461
  • Мнения: 75 377
Здравейте, някой може ли да ми каже код, който хваща и намалени продукти?

Ако напишете за какви, някой може да ви прати код за съответната категория. /дънки, рокли...../.
Общ няма.

Има за над 100 лв поръчка.

# 1 462
  • Мнения: 1 295
teta75, благодаря! Simple Smile
Аз пак писах, този път с искане да ми пратят направо документ за връщане, защото няма в сайта Wink
Така или иначе ще ги хвърлям ботите, по-добре да им ги пратя, пък ако върнат някой лв е бонус Simple Smile

# 1 463
  • Мнения: 679
Не винаги са 2 листа. Последните няколко поръчки идват с един лист доставка и връщане и отделно лепенка за връщането. Преди рядко се случваше,сега зачестяват с по един лист. Поръчките се виждат до даден брой,не знам колко точно на брой - Аеро каза 100. Фактури на имейл идват,поръчки със потвърждение също. При мен също не се виждат от пръвата,защото имам доста поръчки. Може да се изиска фактура за дадена поръчка и по имейл,стига да знаете номера на поръчката. Нищо страшно/странно няма.

Не всички са толкова отзивчиви като АЮ. За декатлон не знам с колегата как и що са  правели,но това е тъпо.Някой магазини/сайтове не приемат рекламацията,ако сметнат,че не е основателна. Дори и магазини/сайтове в чужбина отхвърлят рекламации ако преценят,че не е основателна. Знам за доста случай на отхвърлени рекламации. Много хора злоупотребяват,мислят си че всичко може да се прави и накрая дай да го върна.

Последна редакция: нд, 28 яну 2024, 13:31 от vlbs

# 1 464
  • Мнения: 16
Здравейте, някой може ли да ми каже код, който хваща и намалени продукти?

Ако напишете за какви, някой може да ви прати код за съответната категория. /дънки, рокли...../.
Общ няма.

Има за над 100 лв поръчка.

Трябва ми за обувки. По-конкретно за маратонки Simple Smile благодаря предварително!

# 1 465
  • Мнения: 5 045
Stefie25 за поръчки над 100 лв., но ако продуктът има 25% или повече екстра намаление, не може да се ползва, не е изгодно.

# 1 466
  • Мнения: 75 377
teta75, благодаря! Simple Smile
Аз пак писах, този път с искане да ми пратят направо документ за връщане, защото няма в сайта Wink
Така или иначе ще ги хвърлям ботите, по-добре да им ги пратя, пък ако върнат някой лв е бонус Simple Smile

Как така ако върнат. Ще върнат цялата сума.
Сериозен сайт са.
Към обувки.бг, към ссс съм правила рекламация, те също не ремонтират/заменят като АЮ, връщат цялата сума при рекламация. Личен опит с двата сайта и рекламации споделям .Simple Smile

# 1 467
  • Мнения: 16
Stefie25 за поръчки над 100 лв., но ако продуктът има 25% или повече екстра намаление, не може да се ползва, не е изгодно.

Пробвах го, но за жалост не покрива конкретните маратонки.

# 1 468
  • Melmak
  • Мнения: 8 799
Момичета, някоя има ли преходно яке на marikoo или navahoo?

Моето днес ще го нося да го връщам, ама искам да си поръчам друго. Искам наистина вталено, да има някаква линия. Гледам ги сега и не мога да определя кое да поръчам.

Това ми хареса:

Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/marikoo/prehodno-yake-lowenbaby-8595624? … _campaign=product

Това също

Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/navahoo/prehodno-yake-4442618?utm_medium … _campaign=product

Ако някоя от вас притежава подобен модел да сподели инфо, моля! ❤

# 1 469
  • Мнения: 4 363
Може ли да се очаква по-голямо намаление,като свърши сегашното?

Общи условия

Активация на акаунт