Счетоводител в нужда се познава 21

  • 35 677
  • 754
  •   1
Отговори
# 615
  • Пловдив
  • Мнения: 44 221
Момичета, трябва да анулирам ф-ри от стар период, продажби, заради сгрешен контрагент.
Оообаче...едната е нулева, с приспадане на аванс. В тоя случай тя си е с плюс и линус на сумите. Какво да е осчетоводяването на протокола???

# 616
  • Мнения: 27
Здравейте, имам един въпрос, искам да увелича лимита на теглене в банка дск, сега имам лимит до 1000 лева на ден, общо искам да тегля близо 6 хиляди лева , това докладва ли са на НАП?

# 617
  • В полите на Пирин планина
  • Мнения: 21 625
Естествено, че не...

# 618
  • Пловдив
  • Мнения: 634
Здравейте, не можем да намерим роднините на починал наш служител. Какво се случва с ваучера за храна?

# 619
  • София
  • Мнения: 8 237
Здравейте, не можем да намерим роднините на починал наш служител. Какво се случва с ваучера за храна?
Депонират се в края на годината.
Извън норматива:Давате ги на служител в неравностойно положение срещу подпис на мястото на починалия. При поява на роднини, им давате наследствените ваучери, като лишавате другия служител от полагаемите му се за съответния месец.

Последна редакция: пт, 02 авг 2024, 07:47 от buni

# 620
  • Мнения: 12 677
Наемодател ФЛ на магазин съм. Обектът е тип вендинг, няма персонал. Аз ли се водя МОЛ на обекта в случая или наемателите, които предлагат услуги чрез вендинг машините си? Т.е., на вратата на обекта задължително ли е да има стикер с работно време, МОЛ и тел. номер? Ако да - то чии, в случая?

# 621
  • Балчик
  • Мнения: 865
Наемодател ФЛ на магазин съм. Обектът е тип вендинг, няма персонал. Аз ли се водя МОЛ на обекта в случая или наемателите, които предлагат услуги чрез вендинг машините си? Т.е., на вратата на обекта задължително ли е да има стикер с работно време, МОЛ и тел. номер? Ако да - то чии, в случая?
На вратата стои инфо за наемателите, задължение е на обитаващите помещението.

# 622
  • Мнения: 12 677
Наемодател ФЛ на магазин съм. Обектът е тип вендинг, няма персонал. Аз ли се водя МОЛ на обекта в случая или наемателите, които предлагат услуги чрез вендинг машините си? Т.е., на вратата на обекта задължително ли е да има стикер с работно време, МОЛ и тел. номер? Ако да - то чии, в случая?
На вратата стои инфо за наемателите, задължение е на обитаващите помещението.
Колкото наематели има, толкова стикери трябва да има на вратата ли? А в моловете как е? Rolling Eyes
Аз отговарям за поддръжката на помещението. Те си отговарят само за машините.

# 623
  • Мнения: 3 449
Наемодател ФЛ на магазин съм. Обектът е тип вендинг, няма персонал. Аз ли се водя МОЛ на обекта в случая или наемателите, които предлагат услуги чрез вендинг машините си? Т.е., на вратата на обекта задължително ли е да има стикер с работно време, МОЛ и тел. номер? Ако да - то чии, в случая?
На вратата стои инфо за наемателите, задължение е на обитаващите помещението.
Колкото наематели има, толкова стикери трябва да има на вратата ли? А в моловете как е? Rolling Eyes
Аз отговарям за поддръжката на помещението. Те си отговарят само за машините.
В МОЛ овете всеки търговски обекти си има МОЛ. Поддръжка е едно, МОЛ съвсем друго. Материално отговорното лице отговаря за машини, оборудване, стока като наличност, а не да са технически изправни.

# 624
  • Мнения: 12 677
А, задължително ли е да има въобще такива стикери на вратата? Ако наемателите не са си сложили такива стикери, в нарушение ли са? Аз някаква отговорност нося ли? И още един въпрос. Когато става въпрос за машини, длъжни ли са наемателите да си сложат пожарогасители? Или това е моя отговотност като собственик на помещението? Малко не ми е ясно, защото за първи път имам такъв договор с такъв тип наематели от разстояние. Не съм отдала цялото помещение под наем, ами части от него. Rolling Eyes

# 625
  • Мнения: 3 449
Нямате отговорност да нищо. Отговорността е за наемателите.

# 626
  • Балчик
  • Мнения: 865
А, задължително ли е да има въобще такива стикери на вратата? Ако наемателите не са си сложили такива стикери, в нарушение ли са? Аз някаква отговорност нося ли? И още един въпрос. Когато става въпрос за машини, длъжни ли са наемателите да си сложат пожарогасители? Или това е моя отговотност като собственик на помещението? Малко не ми е ясно, защото за първи път имам такъв договор с такъв тип наематели от разстояние. Не съм отдала цялото помещение под наем, ами части от него. Rolling Eyes
Коментирайте с вашият счетоводител.
Винаги си има много специфики.

# 627
  • Мнения: 12 677
Ами, нямам счетоводител, ФЛ съм с доп. доходи от наем единствено. Затова се допитвам тук, мислейки, че вие ги знаете тези подробности. Simple Smile

# 628
  • Балчик
  • Мнения: 865
Ами, нямам счетоводител, ФЛ съм с доп. доходи от наем единствено. Затова се допитвам тук, мислейки, че вие ги знаете тези подробности. Simple Smile
Така е, знаем , с това си изкарваме прехраната.
Попитайте общината, където се намира обекта ви, има изисквания за деклариране на работно време, мол и т.н.

# 629
  • София
  • Мнения: 1 374
Извинете, но защо един счетоводител трябва да знае, дали и от кого следва да се слага пожарогасител в обект? Това какво общо има със счетоводството? Както и изискванията за табели на обектите, това са изисквания на общината  по техните наредби.

Общи условия

Активация на акаунт