Пазаруване от about you - тема 26 (февруари)

  • 67 479
  • 1 082
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 223
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 00800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч/

Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact

За поръчки на стойност над 29,90 лв. доставката е безплатна. Ако стойността на поръчката е по-ниска, се прилагат такси за доставка от 4,90 лв. с ДДС за поръчка. Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%).  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!

ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
СТАРАТА ТЕМА

# 1
  • гр. София
  • Мнения: 2 522
Благодаря за темата! Успешно пазаруване на всички!
Идвам с отзив.
Много хубав суетшърт, с ватичка отвътре, хубава изработка, но ще го връщам, защото явно моделът е умален и не стана на ММ.
https://m.aboutyou.bg/p/tommy-jeans/suichari-s-kachulka-5563693

# 2
  • Мнения: 47 985
Благодаря за темата
Винаги съм се чудила какво харесвате на дрехите Томи Хилфигер. Доста са надценени.

# 3
  • Мнения: 17 987
Благодаря за темата
Винаги съм се чудила какво харесвате на дрехите Томи Хилфигер. Доста са надценени.

То с много от марковите стоки е така, качеството изобщо не отговаря на цената, еле без промоция

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 1 264
Желая ви много изгодни покупки.
Аз пък се реших и днес съм с тях.
Подносих ги. Кокалчето на левия разчитам да си намери място. Все пак естествена кожа са ..Хайде,честити да са ми

# 5
  • Мнения: 1 855
Вчера им звъннах по повод поръчка , върната на 13.01, за която е отразено , че сумата е възсгановена на 26.01. Обикновено до ден-два парите се появяваха на картата, а сега минаха 5 дни...Младежът на телефона каза,че има проблем с връщанията точно от дата 26.01, но парите ще са по сметките до края на седмицата....

# 6
  • Мнения: 4 733
Благодаря за темата!
И аз имам три връщания отразени на 26.01. Надявам се наистина до утре парите да са ми възстановени по сметката.

# 7
  • Мнения: 1 091
Благодаря за темата Flowers Sunflower Wink   и Flowers Hibiscus за всички, които споделяте!

JiD, честити да са ти! ♥
Аз трябва да отида да ги взема моите поръчани от офиса, дано се харесат на дъщерята, че са за нея. Ще върна и скъсаните, пък да видим дали ще ми ги изпратят обратно или ще върнат пари Simple Smile
Миналата година по това време имаше май намаление, сега да се чуди човек дали е добре да има или по-добре да няма - ще спестим повече пари, ако е второто Sweat Smile

# 8
  • Варна
  • Мнения: 1 198
Благодаря за новата тема,
Желая много изгодни покупки за всички ни. Hug
Аз чакам пратка с панталон, шапка и пола от последните намаления.

# 9
  • Мнения: 2 740
Не ползвам приложение, всички връщания ги виждам след ден с инициирана дата за възстановяване на сума, получавам и потвърждение по мейл.

Да, миналата година по февруари имаше юруш на боти и ботуши.

# 10
  • Мнения: 823
Както ви казах вчера и аз имам уж плащане от 26.01, пък пари няма. Не съм им звъняла още, но вчера получих мейл, че са ми забавили обработката на връщането и ми се извиняват. Ще си чакаме.

# 11
  • Мнения: 1 396
Здравейте, някой има ли код за Vila или за поли? Много ще съм благодарна.

# 12
  • Мнения: 704
И аз нямам пари за пратка която е върната на 15.01,даже не бяха отрезени всички артикули като върнати,а една част,звънях имало проблем с връщанията от този пероид ама като гледам май не  е само от този,май и миналата година по същото време имаше забавяне с възстановяванията на сумите.На мен ми казах да не чакам пари тази седмица,а другата.

# 13
  • Мнения: 229
Добро утро,
благодаря за новата тема Simple Smile
Изпратих мейли за дефектните кожени якета и са ми отговорили- "тип автоматично", че всички очакват голямото пазаруване и т.н. и има забавяне дрън- дрън...Така, че може да очакваме някакво намаление.

# 14
  • Мнения: 979
И аз за върнати от 15ти чакам, то вече ще се учудя, ако получа връщане бързо. Не връщам много, но за сметка на това все трябва да се обаждам, или попълвам декларации. За дек 1 връщане- проблем, сега януари 2, пак проблем. Преди имах нещо върнато есента, пак декларации.

Общи условия

Активация на акаунт