Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представлява диспраксията и какви са основните терапии, използвани за деца с това състояние?
Трябва ли децата с диспраксия да се консултират с невролог?
Какви са резултатите от методите на д-р Мелило за деца с диспраксия?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представлява диспраксията и какви са основните терапии, използвани за деца с това състояние?
Диспраксията е неврологично разстройство, което засяга координацията на движенията и моторните умения. Това е резултат от аномалии в работата на централната нервна система и не е просто структурна повреда. Основните терапии включват логопедична терапия, ерготерапия и работа върху фината моторика. Често е полезно да се поддържат активни терапии, за да се наблюдава напредък в подобренията.
-
Трябва ли децата с диспраксия да се консултират с невролог?
-
Какви са резултатите от методите на д-р Мелило за деца с диспраксия?
Методът на д-р Мелило е холистичен и има за цел да балансира развитието между двете мозъчни полукълба. Резултатите от центровете, където се прилагат неговите методи, варират. Някои родители съобщават за значителен напредък, докато други не наблюдават подобрение. Важно е подходът да се комбинира с активни терапевтични интервенции, а не да се разчита единствено на метода на Мелило.
-
Как трябва да се прилага Ноотропил при деца и как трябва да се коригира дозировката?
-
Какви дейности се извършват при логопед преди детето да навърши 2 години?
)). Трудно възприема информация слухово, въпреки, че говори доста правилно два езика. Даже имитира добре диалекти, акценти, мегамузикален е. Сега е на 7, току що навършени. Детето ни много по-трудно възприема човешка реч в сравнение с техники. С визуалната информация е супер, знае буквите от 2 годишен, чете добре от 5 год и тн. Но няма интерес аз като му чета. Само с много картинки трябва да е. Слушаме приказки на Балкантон и така му е ок, особено ако има повече песнички. Сега открих, че с удоволствие решава задачи, ако са на таблет под формата на компютърна игра. Аз ппц редувам пълна депривация от всичко електронно, с ползване на електроники за образование. Е, гледаме и детско за награда, но не повече от 5-10 Мин на ден. Все повече се убеждавам, че нещо на биохим ниво ги кара да се стимулира не от човешка реч и да обработва не човешка реч, а изкуствени сигнали. 