пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 44 000
  • 734
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 76 532
О, щом е с наложен платеж си екстра - отказваш на куриер, идеално че не си платила предварително.
Предвид факта че е от търговец, връщането на 99% ще е платено, та аз такъв съвет да плати, приеме и после да върне, не бих дала!

Аз имах скоро казус със забавана поръчка на чорапи от френски търговец, писах си с емаг доста пъти,бая се бях поизнервила от комуникацията, ама съм упорита и пишех всеки ден в чата, та  накрая уж форсираха нещата, три пъти ми звъняха после служители, та чорапът дойде...срокът беше спазен, но все пак доста се позабавиха, та за това им писах...
Вижте дните за доставка дали са работни или календарни.

# 61
  • София
  • Мнения: 2 285
Благодаря, аз намерих и в сайта информация, че може да се откаже на куриера.

# 62
  • Мнения: 670
Законово има разлика между пазаруване физически в магазин и онлайн.
Право на връщане без причина има само при онлайн пазаруване, физически ако го има някъде е заради добрата политика на магазина, не заради закона.
При пазаруване от физически магазин търговецът не е задължен законово да приема стоката, когато е в изправност.

Скрит текст:
Позволявам си да цитирам сходен случай с отговор от адвокат
https://petkovalegal.com/%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0 … 1%8F%D0%BD%D0%B0/

# 63
  • Мнения: 321
Ако активирам Genius в момента с опицията "Опитай безплатно" и поръчам нещо, мога ли да се откажа след тази поръчка без да плащам? И лесно ли става деактивацията?

# 64
  • Мнения: 76 532
Аз не съм въвела сметка и като дойде срока за отписване, директно ще го деактивирам.

# 65
  • Мнения: 1 716
Здравейте. Не съм правила много поръчки напоследък, но последните ги избирам доставка до Easy Box и като правя пръчката пише едни срокове и после няколко часа след това удължават срока с минимум три дни. Това някаква нова постоянна практика ли е, мен така ми се губи смисъла да поръчвам от тях.
Има ли някаква друга форма на контакт освен чата да им пиша, защото тази постоянната смяна на сроковете не ме устройва.

# 66
  • Мнения: 2 030
При мен винаги пристигат на следващия ден до Easybox. Пробвайте да изберете друг Easybox при следваща поръчка.

# 67
  • Мнения: 76 532
Сигурно е поръчала от външен търговец

# 68
  • Мнения: 1 716
Само от eMAG поръчвам, то ако е външен търговец срокът на доставка си го изписва 10 дни и ми слага доставка 15-20лв

Да пробвам с друг easybox, се губи смисъла от него, не са на всяка крачка и в жегите не мога да ходя до друг. Както писахте идеята е уж да идват за един ден с него.

Сигурно е поръчала от външен търговец

# 69
  • Мнения: 76 532
Genius е с бърза доставка. Не с бокса.
Имам поръчки с джиниъс и до адрес, и до кутия..за 2-3 дена идват.

# 70
  • Мнения: 1 716
Сами се рекламират че с Easy Box доставките им са най-бързи и лесни затова го отбелязвам че е и до кутия.
И също е с genius поръчана.
Затова питах темата как са нещата, защото всичките реклами и обещания в крайна сметка, ако ми дойде пратката в сряда, не са спазени.

Genius е с бърза доставка. Не с бокса.
Имам поръчки с джиниъс и до адрес, и до кутия..за 2-3 дена идват.

Последна редакция: пн, 15 юли 2024, 14:12 от deska90

# 71
  • Мнения: 76 532
Е колко е забавянето всъщност....

Като не те устройва, не пазаруваш от тук, и това е.

# 72
  • Мнения: 1 716
Аз не искам да се заяждам с никого, така че такива коментари са излишни. Естествено че като не ме устройва няма да пазарувам и то точно това се е случило. Много рядко пускам поръчки от eMAG вече, въпросът е че като пускам поръчката е обещан един срок и после впоследствие след като е вече платена и направена се преправя на друг срок, който не ме устройва и аз съм пред свършен факт. Естествено за да се навия да пусна поръчка е заради някоя промоция, която другаде я няма, но понякога гоня и срокове и след промяната на датата на доставката новия срок не ме устройва. Уж до Easy Box, с genius, плащане с карта, за да дойде до два-три дена, които отдавна вече минаха.
Въпроса ми беше дали това напоследък им е честа практика, защото на мен с тях вече за пореден път ми се случва.

Срока беше 14 юли, смениха го на 17 и интересното е че до вчера продуктите стояха, ако направя поръчка с дата 16ти, тоест аз въобще не мога да разчитам на това което пише на продуктите като дата на доставка слагат си някакви неща да примамят, за пореден път, при мен поне

Е колко е забавянето всъщност....

Като не те устройва, не пазаруваш от тук, и това е.

Последна редакция: пн, 15 юли 2024, 23:18 от deska90

# 73
  • Мнения: 6 552
Сами се рекламират че с Easy Box доставките им са най-бързи и лесни затова го отбелязвам че е и до кутия.
И също е с genius поръчана.
Затова питах темата как са нещата, защото всичките реклами и обещания в крайна сметка, ако ми дойде пратката в сряда, не са спазени.
При мен нищо не обещават.


Пиши им в чата. Избери поръчката и можеш да им пишеш. Вероятно ще те компенсират някак.

# 74
  • Мнения: 9 863
И при мен пише “приблизителна дата за доставка”.
Аз пазарувам редовно от Емаг, тъй като получавам ваучери от работодателя конкретно за Емаг. Абсолютно никога поръчките не са ми идвали на датата, която пише в приложението.
 Бяха ми останали 4 лв ваучери и се чудех какво да ги правя, та поръчвах мокри кърпи до кутия. 3 дни поръчката седя на регистрирана, после няколко дни се обработваше, та поне 9-10 дни отне докато я получа от кутия.

Общи условия

Активация на акаунт