пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 43 942
  • 734
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 6 549
На мен около 3 седмици ми ремонтираха монитора.
Праща се в сервиза в Румъния и се чака тяхното становище.
Акумулатор за автомобил не може да се ремонтира ,измамници са .Поръчах нов ,доставиха разопакован ,дефектен .Това е рекламация ,след като не може да се ремонтира ,по преценка на клиента се връща сумата или се заменя с нов.
...
Ти може да знаеш, че е дефектен, но те трябва да проверят. Измамници клиенти има твърде много(примерно може да е дефектирал по твоя вина). Отнема време, защото не си само ти.
Търговецът решава дали да ти върне парите или да ти даде нов, а не клиента. Срокът на отговор е 30 календарни дни според закона.

# 46
  • Мнения: 76 509
По втория закон за цифровото там.. пише в разумен срок...не 30 дни..но то 30 дни си е разумен срок...

# 47
  • Мнения: 227
Здравейте! Харесах си телефон от емаг, който е на подозрително ниска цена в сравнение с другите магазини. Пише, че е предлаган и с доставка от емаг. Някой има ли опит с тях за телефон по отношение евентуално ако се наложи сервиз, коректни ли са?

# 48
  • Мнения: 1 074
Щом се предлага от еМаг, не би трябвало да има проблем, ако се повреди. Ако не го ремонтират, ще върнат парите. Купих преди 6 години от тях един евтин смартфон от непознат за мен бранд -  Doogee, който се използва ежедневно изключително много, защото освен за разговори и социални мрежи, майка ми го използва да гледа и някакви сериали Smile

# 49
  • Мнения: 75
Щом се предлага от еМаг, не би трябвало да има проблем, ако се повреди. Ако не го ремонтират, ще върнат парите. Купих преди 6 години от тях един евтин смартфон от непознат за мен бранд -  Doogee, който се използва ежедневно изключително много, защото освен за разговори и социални мрежи, майка ми го използва да гледа и някакви сериали Smile
Друг е проблема ,че тук пишат такива ,на които им плащат да ги рекламират .Не само не са го ремонтирали ,защото не може ,а са пратили някакво становище ,че не е поправен и ми го връщат на адрес ,вместо да ми възстановят парите .Много нагло .

Да не говорим че не може да се свържеш стях по никой начин ,нито тел нито имейл ,а на всичко отгоре ти пълнят пощата със спам и реклами за промоции,нагло .

n.97 ,не са коректни .Ниските цени са уловка ,а при поръчване на нов продукт ,ти изпращат разопакован и дефектен и ти държат парите .
Според ЗЗП ,след като си им върнал продукта ,трябва да ти върнат парите незабавно .
А за тази ,която коментира ЗЗП ,в сила си е ЗЗП и съм много далеч от това да пиша неграмотно ,неграмотна си ти .

Последна редакция: ср, 26 юни 2024, 16:57 от rali_1234

# 50
  • Мнения: 6 549
Някой поръчвал ли е по - голям електроуред или  друг продукт и налагало ли се е рекламация ? Поръчах акумулатор за автомобил ,пристигна разопакован ,а поръчах нов .Поставихме го в автомобила ,пали и после гасне ,изпратих формуляр за рeкламация .На имейл получих съобщение ,че заявката се обработва ...
Сега се зачетох по-добре. Как реши, че проблема е в акумулаторът? Сервиз? Нещо?

Според ЗЗП ,след като си им върнал продукта ,трябва да ти върнат парите незабавно .
Ти им върна продукта(правото ти на отказ от договора) или предяви рекламация? Доколкото разбрах от написаното от теб - второто. Те като не са установили проблем е нормално да ти го върнат и да не ти върнат парите.

# 51
  • Мнения: 7
Скрит текст:
Та, опитах се наскоро да поръчам маска и шампоан за коса на "Матрикс" от ЕМАГ, обаче на края в кошницата крайната цена беше с 32 лева отгоре на реалната сума на продуктите. 10 лв доставка, 2 лв обработка на наложен платеж ок, но пишеше 20 лв "такси" и, че мога да ги сваля с 9 лв, използвайки някакъв код.

Тъй като пазарувам редовно от там и то всякакви неща, а за първи път виждам такъв пладнешки обир, имате ли представа какво е това, може ли да се избегне и изобщо някаква информация?
Да не би да слагаш в кошницата различен от намаления грамаж? Много често намалението се отнася до конкретна разфасовка от продукта. Ако промото е изчерпано, предлагат вариант от друг търговец, който отново е на различна /по-висока/ цена. Иначе не знам как се получава толкова голяма разлика...

То не беше промоция, на редовна цена си бяха продуктите. На края се калкулира цената и към нея отдолу разбивката беше цената на самите продукти, което е ок, доставка 10 лв, което е ок, 2 лв за обработка на наложен платеж и буквално цитирам "такси 20 лв", с предложение да ги сваля чрез някакъв си код с 9 лв. Отказах се естествено, но ми беше супер странно. А, не ми се минава през ботовете да ме мотаят, за да търся обяснение.

@martibb , сигурно са от външен търговец, ама "такси 20 лв" за какво? Иначе, да знам за 2-та лв и за доставката, ок съм с тях, единствено това ме озадачи.

@teta, разбира се, че не поръчах, взех от друг сайт, който няма такси, а доставката излезе безплатна! Подразни ме, откровено казано "такси 20 лв", ами пишете за какво са тия такси. И така.

В коя стъпка видя тази такса и каква беше крайната цена на поръчката? Ей тук колко пишеше?


Каквото и да правех, както и от години пазаруване, не видях такова нещо "такси 20лв". Само такса доставка и такса наложен платеж, ако съм го избрал. Подозирам, че просто са те подканяли да активираш Genius и че ще спестиш тези пари, ако го направиш.

Здравейте, благодаря за щателният отговор, действително се оказа, че са ме подканяли да си активирам Гениус, а доставката си е скъпа, поради факта, че са от външен доставчик, но то горе-долу цената е една и съща във всички сайтове. Така, че това е било разковничето.

# 52
  • София
  • Мнения: 3 163
Здравейте,

имам нужда от съдействие.

Харесала съм си една бягаща пътека оттам, искат ми и сума за доставка. Продавачът e емаг.. би било супер ако успея да намаля малко от цената на пътеката.

Отделно има ли смисъл да активирам genius ..?

Благодаря предварително.

# 53
  • Мнения: 97
Здравейте. Поръчах си еспадрили (предлагани от Емаг, не от търговец), но след първото носене се излющиха на няколко места от вътрешната страна. Изпратих им мейл със снимки, но вече 3 дни няма никакъв отговор. Има ли как по друг начин да се свържа с тях и какви са опциите пред мен в случая?

# 54
  • Мнения: 76 509
От чата изберете опция забавена доставка, за някоя стара поръчка обаче, така веднъж се свързах с жив човек в чата.
Бях получила пратката, но натиснах това и се появе човек, с който си писах за друга поръчка
Пробвайте така ако искате

Аз снимки те съм пращала. Директно си попълних за рекламация и си изчаках куриера.

Последна редакция: сб, 06 юли 2024, 21:20 от teta75

# 55
  • Мнения: 97
От къде да попълня формуляр за рекламация?

# 56
  • Мнения: 342
Има ли някакъв код за отстъпка извън този на genius

# 57
  • Мнения: 2 027
Относно телефоните от Емаг, аз съм доволна. На синът ми се прецака дисплея ей така изведнъж. Оставаше малко време до изтичане на гаранцията, но го върнах, като писах, че не работи и толкоз. Честно казано, не възлагах големи надежди, но преди това в сервиз му казаха 500лв за нов дисплей. Е, върнах го и точно след 5 дни го върнаха обратно поправен, пишеше на документите смяна на дисплей. Работи си и до днес, аз съм доволна от Емаг. Бързо стана, нямаше допълнителна комуникация и излишни нерви. Може да е късмет, не знам.
Скоро върнахме и пералня. Просто като я сложихме и пуснахме започна едно бумтене от барабана, страшна работа. Явно имаше някакъв проблем с захващането му или и аз не знам, но на другия ден дойдоха да я вземат и след 3 дни върнаха и парите. За сега съм доволна, но винаги поръчвам продукти, които се доставят от Емаг, другите даже не ги гледам. Само за сравнение, купихме помпа за вода за градината от Практикер. Пробваме я, не ни върши работа. Отиваме да я върнем и ни казват, че не може. Викам управител, почвам да се разправям, цитирам закони и какво ли не, стига се до повишаване на тон и явна караница, но не....не може и това е. Явно при тях законите не важат. От там вече не купувам нищо и толкоз.

# 58
  • София
  • Мнения: 2 285
Здравейте, сестра ми е поръчала  някаква триколка за детето, но е от търговец, май румънски, плащането е с наложен платеж, доставчика е Sameday, поръчката е направена преди 10 дни, като е пишело доставка 4-5.
Пратката си седи в някакъв склад от 4 юли, тя многократно се е опитвала да се свърже с тях, казали са и, че е дала грешен телефон и  уж били дошли да я доставят, но не могли да се свържат, но в проследяването няма такава информация, а си стои последно, че е в склада, сега уж щяли да я донесат, но отново нищо.
Та понеже тя живее в Германия и е тук за месец, от който вече мина половината иска да се откаже от покупката, възможно ли е да не я приеме от куриера ако все пак я донесат или трябва да я вземе и после да я връща?

# 59
  • Мнения: 2 680
Така е, мамамоши, докато имах късмет и аз така доволна бях. Докато не ме мина мокрия парцал през лицето.
В много магазини, не само в Практикер, не можеш да върнеш използван/изпробван продукт без причина. Особено закупен на място, а не онлайн.

Здравейте, сестра ми е поръчала  някаква триколка за детето, но е от търговец, май румънски, плащането е с наложен платеж, доставчика е Sameday, поръчката е направена преди 10 дни, като е пишело доставка 4-5.

Щом не са си спазили сроковете би трябвало да ѝ върнат парите. Това на теория. Ако не ѝ се занимава с жалби, да я приеме и върне, но не е редно, защото тя няма вина.

Общи условия

Активация на акаунт