пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 43 993
  • 734
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 1 716
При мен я няма думата приблизително, изписва конкретни дати в зависимост какво избера.
С чата не стана, писах им email. От умрял писмо си е цялата работа.

# 76
  • Мнения: 6 643
Преди 10-тина дни поръчах след 18 ч. до адрес - пишеше доставка утре, без приблизително, и наистина си дойде "утре" към обяд.
Сега ми дава - след 2 дни на тези неща от Емаг.
Вероятно си зависи от натовареността на куриери, станции, както и местоположението.

# 77
  • Мнения: 76 528
Естествено че е приблизителна дата това, то си го пише и в Общите условия на сайта.

# 78
  • Мнения: 425
След премеждията ми ок. Коледа и Нова Година, пак ми се наложи да пазарувам от емаг (ваучер- награда от работодателя, който нямам къде другаде да изхарча). Направих си поръчката като изрично пишише, че доставката е със Спиди. 10 дни въобще не ми обработиха поръчката, пишеше, че чакат плащането, така че си изчаках търпеливо. На 11тия ден получих смс да чакам доставка на следващия ден, който беше вчера. Влязох в профила си, да проследя доставкката, защото смс не беше от Спиди и познайте, дали куриерът не е сменен на техния Сейм Дей, а също така познайте, дали вчера получих нещо... Днес статусът е, че стоката е в склад на куриер с дата на доставка вчера.
Пиша го, за да предупредя, ако и някой друг не желае да се разправя със Сейм Дей- дори и да си платите за доставка с друг куриер, това не Ви гарантира, че няма пак да Ви изиграят в последната секунда.

# 79
  • Мнения: 76 528
Какво значение има с кой куриер ще ви доставят...

Щом срокът за доставка е минал, в чата ще ви се включи жив човек, когато изберете опцията за недоставена стока или закъсняла беше, не помня, от менюто. При мен така стана, веднага се включи сътрудник, а не бота, и се разбрахме.

Описаното ме насочва към това че сте поръчали от външен търговец - в тези случаи отразяването в сайта относно движението на пратките е недъгаво. Имам две поръчки от външни търговци, получени бързо и отдавна, стоят още като недоставени в системата им.

# 80
  • Мнения: 425
Не, не съм поръчала от външен търговец- за всички артикули пише предлага и доставка от емаг.
Що се отнася до това, дали има значение коя е куриерската фирма- явно има, щом тези проблеми са само и единствено със Сейм Дей. Когато се изпраща с други куриерски фирми, никога не съм имала проблем- информацията за датата на доставка винаги е била коректна и съм получавала всички поръчани артикули.

# 81
  • Мнения: 2 030
При пускане на поръчка и избор на доставка до адрес, никъде не посочват с кой куриер ще я пратят - те си решават в последствие. Не може клиента да си избира Спиди или Еконт, освен ако не се избере доставка до техен офис..

# 82
  • Мнения: 1 716
Естествено че има значение куриера, sameday не стават. Случвало се е да ми дойде с някакво раздрънкано возило нечуван куриер и съответно пратката е отъркаляна едно хубаво.
И моята сега беше със sameday, кода за проследяване постоянно се чупи.

Последна редакция: чт, 18 юли 2024, 20:30 от deska90

# 83
  • Мнения: 425
Аз само да кажа, че току що получих информация, че нещата, които съм поръчала да се донесат на адрес, са оставени в някакъв бокс по тяхно усмотрение... не ми се мисли какво ще извадя от тоя бокс, който е на километри от адреса за доставка

# 84
  • Мнения: 6 552
Аз така и не разбрах хората, които се оплакват, какво ви казват от чата или само тук си се оплаквате? Искате ли си компенсация? Thinking

# 85
  • Мнения: 76 528
Според мен повечето не пишат в чата. Просто не им се занимава си мисля.

# 86
  • Мнения: 2 030
Аз веднъж имах проблем, пратката беше с нарушена транспортна опаковка, продуктите бяха разпиляни вътре - оплаках се на мейла, въпреки че със самите продукти нямаше проблем. Обади се една госпожица, извини се и ми дадоха ваучер за 20 лв.

# 87
  • Мнения: 425
Емаг отговорят, че ще проверят с куриера и никога не отговарят. Този въпрос е бил обсъждан многократно и в последната 1/3 на миналата година- аз лично четох мненията, когато лично имах проблеми и мога да потвърдя, че все още е точно така. Емаг имат оправданието, че куриерската фирма е външна и те нямат влияние над действията им, могат само да поискат информация. Що се отнася до обезщетения- аз не съм получавала, вкл. и трябваше да изхабя и много часове и нерви, докато ми върнат парите за стока, която не беше доставена и въобще не ме обезщетиха за повредената стока, коята ми беше доставена.

# 88
  • Мнения: 76 528
А поискахте ли обезщетение?

# 89
  • Мнения: 6 643
Сейм дей си е тяхна куриерска фирма, никаква външна не е.
Назад също имаше - ама защо не пращат със Спиди или не може да се избере друг куриер ... ми, защото си имат собствен, очевидно.

Общи условия

Активация на акаунт