пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 44 048
  • 734
  •   2
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 15 539
При последната поръчка и аз имах такъв проблем. Сумата ми беше с 2 ст. по-малка от ваучера. Стигнах до плащане. Написах, че искам наложен платеж, но сложи такса обработка. Смених на плащане с карта, но не получих имейл за минало плащане. Свързах се в чата с човек. Каза да анулирам поръчката и да поръчам наново с наложен платеж. Възмутих се, че трябва да плащам такса. Не ми каза, че ще ми я опростят. Тогава си намерих едно сухо лепило за 40 ст., сумата превиши ваучера, платих стотинките с карта и така разреших проблема. Simple Smile

# 541
  • Мнения: 4 325
Как мога да се свържа с реален съпорт човек? Тази виртуална асистентка не ми върши работа... 15 минути преди да разбера, че мъжът ми има активиран Genious абонамент, платих и аз едногодишен абонамент. Искам да се свържа с тях, за да видим дали мога да деактивирам моя Genous...

# 542
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 699
Благодаря на всички, които взеха отношение по моя казус. Действително си получих продуктите, поръчани с ваучери, без да плащам допълнителна такса наложен платеж.

# 543
  • София
  • Мнения: 15 539
Благодаря на всички, които взеха отношение по моя казус. Действително си получих продуктите, поръчани с ваучери, без да плащам допълнителна такса наложен платеж.
Все пак таксата я пишеше, нали? И лепилото за 40 ст. ще ми влезе в употреба, но да знам за друг път. Joy

# 544
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 699
Да, таксата 3,98 лв. я пишеше на един от продуктите.

# 545
  • София
  • Мнения: 15 539
Случайно да имате опит с търговец Electro Bulgaria? Когато кликна на името, излиза това:  https://www.emag.bg/electzlj/162289/v?ref=see_vendor_page

Гледам една микровълнова, която всеки ден мени цената си с 1-2-5 лв нагоре-надолу. Интересното е, че се мени еднакво и при доставчик Electro Bulgaria, и при доставчик Емаг, но в Емаг е малко по-скъпа. Според мен идват от едно място. Досега не съм рискувала с различен от Емаг доставчик, но все пак не всички външни доставчици са некоректни.

Другото интересно е, че в количката е фурната от Емаг, но ако кликна върху нея, се отваря онази от Electro Bulgaria. Simple Smile

Последна редакция: сб, 25 яну 2025, 13:50 от Таня67

# 546
  • Мнения: 76 538
Изчерпана е в Емаг и се заменя със същата но от друг търговец.
От време оно е така.

# 547
  • София
  • Мнения: 15 539
Изчерпана е в Емаг и се заменя със същата но от друг търговец.
От време оно е така.
По принцип е така, но в количката стои фурната с цената от Емаг. Не съм пробвала да продължа с плащането, за да видя дали нещо ще се промени.

Току-що я добавих без проблем (тази от Емаг)  в профила на мъжа ми. Явно не е изчерпана.Даже ми излиза, че ще я доставят след 27-ми.

# 548
  • Мнения: 76 538
НЕ бих си взела фурна от външен доставчик!! Емаг поне отремонтират без въртели.
Външният не знам ще ме върти ли..не ли.
Избирам сигурното ако и да е по-скъпо.
Това аз
Ти си си решаваш отделно според приоритетите си Simple Smile

# 549
  • Мнения: 6 557
Случайно да имате опит с търговец Electro Bulgaria? Когато кликна на името, излиза това:  https://www.emag.bg/electzlj/162289/v?ref=see_vendor_page

Гледам една микровълнова, която всеки ден мени цената си с 1-2-5 лв нагоре-надолу. Интересното е, че се мени еднакво и при доставчик Electro Bulgaria, и при доставчик Емаг, но в Емаг е малко по-скъпа. Според мен идват от едно място. Досега не съм рискувала с различен от Емаг доставчик, но все пак не всички външни доставчици са некоректни.

Другото интересно е, че в количката е фурната от Емаг, но ако кликна върху нея, се отваря онази от Electro Bulgaria. Simple Smile
eMAG показват най-ниската цена на този продукт от всички търговци.

# 550
  • София
  • Мнения: 15 539
Емаг поне отремонтират без въртели.
Аз май не се похвалих. Simple Smile Преди 2 години от Черния петък бях купила една котешка катерушка. Оказа се, че има 2 години гаранция. Най-горното ниво се счупи след 3-4 месеца употреба. Разклати се и следващото по височина. Обаче от мързел не предприех нищо. 1 седмица преди крайния срок я върнах. Вече на нищо не приличаше. Котките напълно я бяха съсипали. Уважиха ми гаранцията и ми възстановиха парите. Simple Smile

За фурната не съм се разбързала. Може пък някой да има опит с въпросните Електро България. Засега изчаквам и се чудя. Дори не съм сигурна, че искам точно печка. Просто имам един ваучер за харчене и се чудя как да го оползотворя. Simple Smile

# 551
  • Мнения: 4 325
Как мога да се свържа с реален съпорт човек? Тази виртуална асистентка не ми върши работа... 15 минути преди да разбера, че мъжът ми има активиран Genious абонамент, платих и аз едногодишен абонамент. Искам да се свържа с тях, за да видим дали мога да деактивирам моя Genous...

Най-сетне успях да се свържа с истински човек и не ми уважи искането за канселиране на абонамента. Пишело го било в общите условия и не можело да се върнат парите. Казах им, че това остава горчив вкус в клиента и че при добро желание винаги може да се направи изключение, ако не на това ниво, то на едно нагоре, ако трябва още по-нагоре. Приключих с казуса де, за 30 лв не си заслужава разправията. Ама ме издразниха Smiling Imp

# 552
  • Мнения: 8
Само да допълня, че ми доставиха хладилник, пералня и сушилня в 3 отделни доставки, въпреки че ги поръчах заедно. Качиха ги до вратата, но единия не искаше пари (аз го почерпих все пак), а другите двама си поискаха и им дадох по 20 лева. Sameday беше доставката и тъпото е, че единия примерно нямаше от специалните колички за тежка техника, а доставяше голяма и тежка техника та да знаете, че е хубаво се пак да имате резервен вариант ако не искат да качат до врата, което до някъде е разбираемо предвид това, че едва ли плащат допълнително за това.

Последна редакция: вт, 28 яну 2025, 16:11 от Momchil Andonov 657608

# 553
  • Мнения: 1 075
Най-сетне успях да се свържа с истински човек и не ми уважи искането за канселиране на абонамента. Пишело го било в общите условия и не можело да се върнат парите. Казах им, че това остава горчив вкус в клиента и че при добро желание винаги може да се направи изключение, ако не на това ниво, то на едно нагоре, ако трябва още по-нагоре. Приключих с казуса де, за 30 лв не си заслужава разправията. Ама ме издразниха Smiling Imp
Да, това отношение на търговците ме накара да започна да си купувам почти всичко от чужди сайтове. Донякъде и еМаг са такъв, но си е определящо, че го управляват българи. Още помня преди години, когато за първи път си купих софтуер от австралийска фирма и не бях забелязала, че абонаментът се подновява автоматично, а на мен не ми трябваше, те веднага и без никакъв проблем ми върнаха парите. Много ме впечатли тогава, но сякаш така и не се усвои това отношение към клиентите от бг търговците...

# 554
  • Мнения: 76 538
Само да допълня, че ми доставиха хладилник, пералня и сушилня в 3 отделни доставки, въпреки че ги поръчах заедно. Качиха ги до вратата, но единия не искаше пари (аз го почерпих все пак 10 лева), а другите двама си поискаха и им дадох по 20 лева. Sameday беше доставката и тъпото е, че единия примерно нямаше от специалните колички за тежка техника, а доставяше голяма и тежка техника та да знаете, че е хубаво се пак да имате резервен вариант ако не искат да качат до врата.

Много не ти вярвам...а и си с 6 мнения само. И откога по трима ходят да разнасят....

Общи условия

Активация на акаунт