Въпроси за банки и банкови такси - 2

  • 38 450
  • 653
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 1 782
По принцип сте права и е коректно да се прави така - да се уведомява. И аз след случката отпреди 20 години, която описах за ОББ в предишния ми пост, следя изкъсо банките и за тарифите им. Обикновено са им на по - забутани места и тарифите и условията. Четеш за някой депозит или такса, а то пише - според тарифата. Айде търси пък тарифата.
След като въведоха и такси за сметките, а аз се оказа че след 2010 год. имах сметки и дебитни карти във 6-7 банки, ей така за всеки случй, така и така е безплатно, не че съм имал някакви пари там по 50-100 лв. например, просто ми ги правеха, лихви ми превеждаха, за застраховки ... И след като въведоха таксите, не ме уведомяваха. Аз си мислех че уведомяват като при кредитите. Оказах се с две отрицателни сметки. Защото не бяха проверявани от години.
Иначе, от гледна точка на банките - и тях разбирам. Ако ги разглеждаме като хипермаркети, още не съм виждал напис в брошура - ПОВИШИХМЕ ЦЕНИТЕ НА СЛЕДНИТЕ СТОКИ .... А обратното- гръмки банерчета с невероятни отрицателни проценти намаление.

Последна редакция: ср, 12 мар 2025, 06:07 от Seiko7075

# 541
  • Мнения: 61 845
И аз бях неприятно изненадана от ПИБ, преди 10 години, неочаквано се озовах с такса по депозит. Бързо се разделихме и оттогава съм в ТБИ. Като основна банка.

# 542
  • Мнения: 2 228
Има и банкови гафове, като например този, който снимах току що. След малко ще им звъня да питам каква е тази работа:

# 543
  • Мнения: 61 845
Какъв е гафът?

# 544
  • Мнения: 1 960
Няма гаф. Това е стар пост от техния блог. В момента дават 1.5% на едномесечните депозити, 2% на спестовната сметка.

# 545
  • Мнения: 2 228
Няма никаква дата или поне аз не съм се опитвала да разцъквам, докато ми излезе, както на техния служител. То било от блога. После нямат нищо по-ново. Датата трябва да излиза най-отгоре, за да не заблуждава.

# 546
  • Мнения: 35
Банка ДСК отново е спекла и не работят нито едно от приложенията и. Може би не е лоша идея да си проверим транзакциите след като оправят поредния бъг.

# 547
  • Мнения: 1 432
Здравейте. Имам ДСК сметка, но отдавна не съм влизала в сайта или в акаунта си. Преди час опитах да се логна в ДСК директ от лаптоп, веднъж не зареждаше нищо, после даде грешка като долната /не грешна парола или подобно/ и ме изхвърли. Оттогава не мога да заредя изобщо нито основния сайт нито ДСК директ. Мобилно имам само ДСК смарт само свалено без активация, там влизам.  От мен ли е проблема или от тях, някой идея?

Скрит текст:

П.П. Тъкмо сме писали с горния пост едновременно, разбрах. Че съм с нулево или отрицателно салдо от известно време, четях ОУ и тъкмо се чудех дали може да е прекратен договора ми или как действат.

# 548
  • Мнения: 35
Здравейте. Имам ДСК сметка, но отдавна не съм влизала в сайта или в акаунта си. Преди час опитах да се логна в ДСК директ от лаптоп, веднъж не зареждаше нищо, после даде грешка като долната /не грешна парола или подобно/ и ме изхвърли. Оттогава не мога да заредя изобщо нито основния сайт нито ДСК директ. Мобилно имам само ДСК смарт само свалено без активация, там влизам.  От мен ли е проблема или от тях, някой идея?

Скрит текст:

П.П. Тъкмо сме писали с горния пост едновременно, разбрах. Че съм с нулево или отрицателно салдо от известно време, четях ОУ и тъкмо се чудех дали може да е прекратен договора ми или как действат.

Вече би трябвало да работят и двете приложения. Бавно, но се отварят. Явно бъг и срив в системата си имат, което за банка ДСК е нещо съвсем обичайно.

# 549
  • Мнения: 2 292
В смарт ДСК приложението като разход ми пише вписване на лихва(15.82 лв.).
Лимита който ми е отпуснат е 2000 лв., но досега не ми е взимало лихва при условие, че сумата е била и под 1000 лв в картата.
На гише преди бях питал и казаха, че сума за револвиране е нужно да има вътре за да не ми взимат лихва.
За първи път ми дава като разход такава лихва.
Каква ли е причината?

# 550
  • Мнения: 5 729
Момичета, блокирах си картата към Инвестбанк. Платих , за да ми издадат нов пин и трябва да чакам две седмици. Забравих да попитам там мога ли от сметка в сметка онлайн да направя превод. Дали има такса?
Благодаря

# 551
  • Мнения: 1 960
Ако имате активирано онлайн банкиране с активни права по сметката - трябва да може. Такси има, според тарифата им.

# 552
  • Мнения: 5 729
Имам онлайн банкиране.
Благодаря

# 553
  • Пловдив
  • Мнения: 394
Здравейте, изгубих си картата, блокирах я през приложението и си пуснах заявка за нова през ДСК Директ. Имам друга карта на банката, която от години само преиздавам, но не съм ползвала никога. Днес се опитах да си сменя Пина и да изтегля пари, но изобщо нямаше опция теглене, а смяната на пин пишеше, че е отказана. Платих с картата на пос терминал, така че проблем няма, работи си. Някакви идеи?

# 554
  • Мнения: 6 386
Здравейте, изгубих си картата, блокирах я през приложението и си пуснах заявка за нова през ДСК Директ. Имам друга карта на банката, която от години само преиздавам, но не съм ползвала никога. Днес се опитах да си сменя Пина и да изтегля пари, но изобщо нямаше опция теглене, а смяната на пин пишеше, че е отказана. Платих с картата на пос терминал, така че проблем няма, работи си. Някакви идеи?
Проблемът с изтеглянето може да е, защото банкоматът е нямал пари и тази функция е изключена. Случвало ми се е. За смяната на PIN не знам, но може отново да е свързано с банкомата(често се случва на един да може, а на друг - не).

Общи условия

Активация на акаунт