Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VII тема

  • 66 529
  • 732
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 6 381
Дайте да уточним нещо. Никой не ви кара насила да пазарувате от Зара щом имате толкова изисквания и забележки към качество, цени и обслужване.
Без да искам да се заяждам, ама ако вас това ви "измаря", представете си какво им е на служителите, които обработват N брой подобни поръчки с връщания.
Никой не кара служителите да работят там насила , щом ги измаря тази работа. а и за тази работа получават заплата! Клиентите имат право да изискват, колкото си искат, особено щом може да се направи сравнение с ПРЕДИ и СЕГА.
Zara не е това, което беше. Качество, обслужване и всичко се е влошило.

# 571
  • Мнения: 212
Ама вижте, Зара не съществува за да ви радва.
Това е компания с търговска цел и когато поръчвате 100 артикула и връщате 97 от тях, може да изисквате колкото си искате, както и да правите сравнение с преди и сега, но вие преставате да им бъдете таргет, просто защото им коствате повече ресурс, отколкото печалба.

Хайде да спрем с драмите, похвалете какво сте си купили, а не какво сте върнали! Wink

# 572
  • София
  • Мнения: 4 182
Ако се върне цяла поръчка, макар и на части, в 30 дневния срок, връща ли се сумата за доставка?

# 573
  • Мнения: 3 731
Не, само ако са 14 дни.

# 574
  • Мнения: 4 986
Парите са ми били върнати още вчера най-вероятно по-късно през нощта, защото превода е с дата 21.08, т.е. този път за 2 дни.
Скрит текст:
Аз върнах онзи ден 2 цели бански и на другия ден получих известие, че са получили артикулите, както и че връщането /на парите/ е обработено. Предния път ми ги върнаха за около 5-6 дни.

Последна редакция: чт, 22 авг 2024, 20:55 от krystall

# 575
  • Мнения: 159
....когато поръчвате 100 артикула и връщате 97 от тях, може да изисквате колкото си искате, както и да правите сравнение с преди и сега, но вие преставате да им бъдете таргет, просто защото им коствате повече ресурс, отколкото печалба.

В моя конкретен случай поръчах 45 артикула. Върнах 25, от които са обработени едва 13. Задържах 20, от които такива с намаление и такива на редовна цена.

Нима служителите ме наказват, защото вече не съм таргет? Затова ли са обработени само половината ми върнати артикули?

Само за тази календарна година това е 6-тият път, в който имам необработени артикули от връщанията ми.

Няколко коментара по-назад и други клиенти се оплакват от същото.

Сякаш се превръща в политика, а не в инцидент от изморен служител.

Ако Вие бяхте в ситуацията да се молите да си получите парите обратно, тонът Ви щеше да е съвсем различен.

Ако просто бях получила втори и-мейл от Зара с останалите артикули от връщането ми след кото писах в чата, щях да съм спокойна и въобще нямаше да имам нужда да споделям проблема си във форума и да се тревожа през следващите 14 дни от срока за връщане.

Последна редакция: чт, 22 авг 2024, 08:07 от Bubili

# 576
  • Мнения: 1 309
Пазарувам само онлайн. Навсякъде чакам за обработване на върнати артикули. В HM също ми се е случвало да обработят първо единия продукт, а впоследствие и другият. Стига сте драматизирали, няма да ви ограбят, просто им отнема време да обработят всички артикули наведнъж. Изчакайте!
Давам положителен отзив за последните покупки. Доволна съм и от качество, и от цена.
Някой ако иска конкретно описание към някой продукт, да пита Simple Smile










# 577
  • Мнения: 1 184
Здравейте как се връща артикул поръчан онлайн, по-точно получих баркод, който трябвало да разпечатам, но нямам принтер, може ли само да се сканира? Също трябва ли да имам товарителница, аз не видях такава в кутията?
Попитах в спиди, където искам да върна но попаднах ново момче, което хал хабер си нямаше.

Последна редакция: чт, 22 авг 2024, 18:29 от blue_eyez

# 578
  • Мнения: 4 986
Аз питах в нашето спиди, където служителката е от много време и отговорът й беше, че не знаела, не им знаела правилата и като съм имала принтер да съм си го разпечатала.
А точно тя, когато обучаваше преди време нова жена изприпка, защото се паднах при новата и й каза чакай, чакай те имат нови указания, но не съм ги чела скоро и ги отвориха да четат.
Явно сега новото /само за сканирането/ отново не го е чела и не й се занимава, но така или иначе бях разпечатала.
Това което сканират е достатъчно от е-майла и вече те пускат товарителница от офиса.

# 579
  • Мнения: 1 322
Аз съм в шок!😂

# 580
  • Мнения: 53
Дами, някаква идея кои са тези дънки, може ли номер, ако някой знае, не мога да ги намеря

# 581
  • Мнения: 11 027
Какво е шокиращото ?

# 582
  • Мнения: 9 677
Че бикините са зашити за роклята сигурно. Не съм носила досега такъв модел.

# 583
  • Мнения: 1 408
Да не са тези?

Въпреки, че на горната снимка изглеждат по-дълги...

# 584
  • София
  • Мнения: 4 720
В друг сайт имаха такава политика и искаха да се принтира бар кода за връщането. Аз също нямам принтер вкъщи, но ходя в една малка книжарница наблизо да принтирам, после нося в офис на Спиди.

Общи условия

Активация на акаунт