Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VII тема

  • 66 594
  • 732
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 7 288
Кецовете отговарят ли си на номера, Kalitea?

# 556
  • Мнения: X
А новите летни артикули дрехи и сандали кога ги намаляват? Никога не съм се замисляла, а сега някои нови и откровено летни неща ми харесват Simple Smile
Следващото намаление е между Коледа и НГ.
Това са единствените 2 намаления в годината за Зара.

Последна редакция: чт, 15 авг 2024, 12:55 от Анонимен

# 557
  • Мнения: 1 057
Да. Кецовете си отговарят на размера, според мен.

# 558
  • Мнения: 7 288
Благодаря, Kalitea. Не съм купувала до сега обувки от Зара и не знаех дали по принцип си отговарят. Двама-трима казаха, че тези са много мекички и вече много ги искам. Ще си ги поръчам и аз. Grinning

# 559
  • Мнения: 1 309
Някой да има този сет да даде отзиви?

Това дали може да помогне? https://vm.tiktok.com/ZGecqaT6G/

# 560
  • Мнения: 3 731
Здравейте,
форумската търсачка не е особено полезна, та се налага да питам.
За поръчка от Масимо имах предполагаема дата на доставка от днес до 22 август до "домашен" адрес.
Преди половин час получих две писма - че е изпратена и че е доставена...
Не мога да се свържа по телефон, системата им не ми позволява да напиша имейл, някакви други идеи?

# 561
  • Мнения: 212
В тези мейли не ви ли двата информация за товарителница, съответно кой е доставчика. Най-добре с него да се свържете.

# 562
  • Мнения: 3 731
Не, няма никаква информация за доставчик, проследяващ номер. Нищо.

# 563
  • Мнения: 1 323
Вече всичките поръчки когато ги взимам от магазин си ги отварям там.Няколко пъти ми се случва да поръчам нещо и да дойде съвсем различно.Поне в един размер ги оцеляват 😂.Говоря за детски дрехи.Както и да е.Последният път в една от поръките съм взела комплект.А те ми изпращат само долнище.Четирима служители на магазина се изредиха да се чудят.Ама как така?Смилих се над тях и казах,че ще го върна направо.И понеже бях с дъщеря ми и ги разпитвах дали случайно няма някаква компенсация като код за отстъпка ми се отговори,че трябва да се разбирам с онлайн магазина.Т.е. да забравя 😂.Дъщеря ми се разтрой,защото беше за нея и служителката на Зара ми даде нейната отстъпка❤.25% е ако се чудите.Минах тънкана с нещо от новата им колекция,в което бях влюбена 😎

# 564
  • Мнения: 159
Върнах 25 артикула в един кашон. Получих имейл, че са обработени едва 13 артикула.

В чата ме увериха, че всичко ще е наред. Дано да е така, но определено не се чувствам нито приятно, нито спокайно в момента. И само като знам, че пак трябва да пиша и да напомням, и да ги гоня .... това толкова ме измаря.

# 565
  • Мнения: 212
Без да искам да се заяждам, ама ако вас това ви "измаря", представете си какво им е на служителите, които обработват N брой подобни поръчки с връщания.
Често се пишат негативни коментари за обслужването, но никой не дава оценка на потребителското поведение. Когато масово клиентите минават някакви допустими граници е твърде възможно и обслужването да се влоши  и от това страдат всички останали.

# 566
  • UK
  • Мнения: 3 285
Може ли да ми препоръчате качествени basic тениски с къс ръкав и нормална дължина, да не е над пъпа. Искам нещо което да не се равлича и усуква след пране.

# 567
  • Мнения: 3 731
Здравейте,
форумската търсачка не е особено полезна, та се налага да питам.
За поръчка от Масимо имах предполагаема дата на доставка от днес до 22 август до "домашен" адрес.
Преди половин час получих две писма - че е изпратена и че е доставена...
Не мога да се свържа по телефон, системата им не ми позволява да напиша имейл, някакви други идеи?
Да имате предвид, че отговарят доста бързо и компетентно при контакт през ФБ/Месинджър, дори извън обявените часове от 10 до 14 ч. понеделник до петък. При мен беше някаква техническа грешка.
В неделя получих и стандартното съобщение от Спиди с товарителница, очаквана дата на доставка, както си му е реда. Пратката вече е при мен.

# 568
  • Мнения: 159
Без да искам да се заяждам, ама ако вас това ви "измаря", представете си какво им е на служителите, които обработват N брой подобни поръчки с връщания.
Често се пишат негативни коментари за обслужването, но никой не дава оценка на потребителското поведение. Когато масово клиентите минават някакви допустими граници е твърде възможно и обслужването да се влоши  и от това страдат всички останали.

Да върнеш 25 артикула ли е "минаване на някакви допустими граници"?

Може би щеше да има много по-малко връщания, ако номерацията, качеството и цветовете си отговаряха. Ако не се налагаше да стреляш в тъмното и да поръчваш различни номера и модели, за да уцелиш и то като пазариш като мен за цялото семейство.

Успявам да намеря качество, което да ме устрои, но наистина с цената на много връщане. Нямам възможност да ходя във физически магазин. Не виждам с какво това ме прави лош клиент. Оставям хиляди левове всяка година в Зара. Мисля, че е съвсем адекватно да се надявам парите ми да бъдат връщани без излишен стрес.

А клиентът е достатъчно рестриктиран:
- 10лв доставка
- плащане предварително по банка
- без право на преглед при доставката
- липса на доставка до офис
- "страхотни" нови доставчици различни от Спиди
- комуникация с ЧатБот
- подведен по номерацията и снимките
- трябва щателно да си проверява приетите за връщане артикули, защото често има липса
- при проблем не е достатъчно веднъж да се свърже със служител, а трябва да се подготви за многократни разговори.

# 569
  • Мнения: 212
Дайте да уточним нещо. Никой не ви кара насила да пазарувате от Зара щом имате толкова изисквания и забележки към качество, цени и обслужване. Щом давате хиляди левове всяка година, не разбирам защо 10лв за доставка са проблем. Все пак връщането на десетки, а може би и стотици артикули през тази година също струват пари и ресурс. При положение, че по време на намаленията взимате артикул с редовна цена от 150лв за 20лв не виждам драма, че се плаща доставка.
Плащането предварително не е някакво изключение, практикуват го голяма част от търговците. "Липсата на доставка до офис" не го разбрах.Както и не разбирам идеята на постовете ви. Перманентното мрънкане колко е зле Зара и как са длъжни да ни задоволяват претенциите определям като спам, а не като полезна информация, каквато е идеята на темата.

Общи условия

Активация на акаунт