Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 27 390
  • 800
  •   2
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 28 898
В приложението, доколкото помня, има такава възможност. Аз не съм го свалила. Иначе има вариант да сортираш стоките по цена – в горния десен ъгъл, където е "Sort by". Даваш да ги подреди от най-ниската към най-високата цена.

# 151
  • Асеновград
  • Мнения: 518
Тука на браузер на телефона не знам .Първо пишеш в търсачката каквото ти трябва.
Скрит текст:

# 152
  • София
  • Мнения: 28 898
Предлагам, когато някой пита "Къде е това?" или "Как се прави онова?", да уточни за коя версия пита – дали за мобилната, дали за приложението, дали за настолната.

Последна редакция: чт, 18 апр 2024, 16:08 от milenaka

# 153
  • Мнения: 472
Направих поръчка, зададох Спиди в София офис до вкъщи, вчера гледам пратката ще дойде в кутия в Костинброд. Звънях, пренасочих я в кутия на 10мин от вкъщи. Луда работа.

Може китайците да смятат, че Костинброд е квартал на София, ей го къде е Smiley

От всичко споделено за движението на пратките според мен проблемът в 99% от случаите си е в нашите куриери, които и да са те. Дано китайците са си направили добре договорите за партньорство, защото не е справедливо те да търпят загуби за това, че нашите не могат да се организират добре и да си оптимизират работата. Аз съм доволна от покупките си, въпреки че някои са с лошо качество, но пък имам и много, които са си страхотни, и не ми се иска по някое време да ни отрежат по някакъв начин, защото са започнали да търпят загуби от нашия пазар.

# 154
  • софия
  • Мнения: 25 786
Днес получих пратка от 7.04. от Али.
За сметка на това огромната поръчка от 30.03., която ми трябваше за вчера и беше разбита на около 10 отделни, все още не можем да съберем, за да я върнем. Два пакета са в Спиди, но единият го донесоха, а другият бил в "колегата", който все още никакъв го няма. От 11.04. имаме и 6 пакета на Митница, които не е ясно кога ще получим.
Наблюдението и изводът ми е, че разделят големите пратки на по-малки и тях ги взимат по-бавно от Митница. Нямам обяснение защо е така.

# 155
  • Асеновград
  • Мнения: 3 128
Предполагам, че зависи, от наличностите по складове. Имам и разделяния на пратки и обединяване , най голямото беше от 5 поредни , като от едната бяха извадили артикул да пътува сам. Случвало се е две поредни да ги разделят на по две и двете половини да се съберат с половина от другата пратка.
За мен е много неудобно, понеже ровя да видя кое е дошло и дали има липси.
Всичките ми пратки от края на март тръгнаха с голямо закъснение и така до края. Днес изтича срок на доставка а пратката е още на митница от 16.04.

# 156
  • софия
  • Мнения: 25 786
Ами не знам. Имам 6 пратки с един и същи артикул от един търговец, тръгнали по едно и също време. Няма нужда да пиша, че поръчката е 1. Не сме добавяли.

# 157
  • Мнения: 6 865
Направих поръчка на 9.04, вечерта. На 14.04 пратката беше в България. На 16.04 е минала митническа проверка, днес е взета от dpd и е с очаквана доставка утре (това е и първият ден, който беше обявен за доставка, когато направих поръчката).

Днес докато преглеждам статуса на поръчката, видях, че има "корекция на цената", възползвах се.

# 158
  • Мнения: 2 726
Вдигнали са ми минималната сума за доставка от 20 на 25.
Имам 13 лв кредит и искам да поръчам за толкова, писах , но отговорът е да си допълня до 25, така се стимулирало спирането на напразни разходи за доставка , по- малко опаковки и тн
Писах втори път и се получи, поръчах за желаната сума.

Последна редакция: чт, 18 апр 2024, 18:56 от Mateah

# 159
  • Мнения: 2 587
Вчера им писах да ми махнат минималната цена за доставка и го направиха, сега и за 2 лв мога да си направя поръчка. Регулярно ми намаляват някой артикул, който е в количката и само ме изкушават, днес пуснах една разкошна рокля за малката само за 11 лв, а иначе е 32лв. Но иначе много се бавят, пратката ми от 10ти направена и на 14ти минала митническа проверка още седи някъде си, Бокс Нау казаха, че не им е занесена, мислех, че те я взимат хах. Изобщо много зле  , то и като наближава Великден ще е още повече лудница

# 160
  • Мнения: 36 104
имам 2 пратки с приключила митническа обработка на 11 и една - на 9
и трите са насочени към кутии

взех тази, която беше минала митническа обработка на 9, другите две още ги няма
https://share.temu.com/T2ppzsdLLLA - взех червения, който е 21 лв. - нося Л, поръчах Л, става ми
https://share.temu.com/FSZwZP9UoAA - за девойката ми със слънчева енергия, беше 4 лв., дано не запарва много

моят минимум все още е 20 лв., получаването от кутия не ме радва и също ще спра да поръчвам

# 161
  • Мнения: 271
За пръв път реших да върна артикул. Поискаха снимки или видео и обяснение на проблема. След това ме питаха как искам да ми върнат парите. Поисках като кредит в Тему и без връщане на артикула ми възстановиха 35 лв. Бях купила два еднакви усилвателя на wi-fi. Единият е ок, но за другия не съм сигурна. Много бързо разрешиха проблема. В рамките на няколко минути. Ако беше в бг... то е носене в офис, ремонти...

Последна редакция: пт, 19 апр 2024, 07:54 от alys

# 162
  • Мнения: 269
Здравейте. Случайно попаднах на темата и съм много благодарна. Заявих редактиране на сумата и буквално след минута ми преведоха 4лв и стотинки.
Моля ви,
Покажете как става!

Здравейте. По-нагоре над моя пост има снимки и описание. В детайли на поръчката излиза бутон, но в момента не го виждам как е изписан. Натискате го и ви показва сумата, която може да бъде възстановена. Ако желаете заявявате връщане на сумата.

# 163
  • Мнения: 1 766
По какъв начин го върнахте?
Моля за по-подробно описание, ако не Ви затруднява.
Благодаря Ви.

За пръв път решех да върна артикул. Поискаха снимки или видео и обяснение на проблема. След това ме питаха как искам да ми върнат парите. Поисках като кредит в Тему и без връщане на артикула ми възстановиха 35 лв. Бях купила два еднакви усилвателя на wi-fi. Единият е ок, но за другия не съм сигурна. Много бързо разрешиха проблема. В рамките на няколко минути. Ако беше в бг... то е носене в офис, ремонти...

# 164
  • Мнения: 271
bubastet, възстановиха ми парите без да връщам артикула.
От приложението отивам на Вие, горе вдясно има иконка слушалки, това е поддържката. Кликвам на слушалките и веднага се появявят въпроси дали имам нужда от помощ и с коя поръчка, като се визуализират поръчките и избирате проблемната. Реално тези въпроси и отговори ви водят и избирате вашия случай. Пишете си на български.

Общи условия

Активация на акаунт