Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 28 138
  • 800
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 13
Здравейте, бих искала да помоля за отзиви за сполучливи козметични продукти, закупени от Тему. Изкушават ме някои от предлаганите продукти, особено фон-дьо-тен и слънцезащитни, но се притеснявам да поръчвам на сляпо, защото съм с много чувствителна кожа.

# 601
  • София
  • Мнения: 29 053
От тези моливи за устни съм доволна -  https://share.temu.com/XBRX6ADwZYA
И от червилото, което вчера похвалих, но сега гледам, че вече не го продават.
Не съм с чувствителна кожа и нямам алергии.

# 602
  • Мнения: 183
А дали има шанс поръчка направена на 25ти април да дойде преди 9 май? 😂 Така като по чудо някакво, пак е с BOXNOW. Пише че е минала митница

# 603
  • Асеновград
  • Мнения: 3 142
А дали има шанс поръчка направена на 25ти април да дойде преди 9 май? 😂 Така като по чудо някакво, пак е с BOXNOW. Пише че е минала митница
Имам в Бок ню две минали митническа на 01.05 няма никакво движение, все още не са се появили на сайта им.  За мен с тях е много по бавно. Или са идвали последния ден вечерта или със закъснение.

# 604
  • София
  • Мнения: 29 053
Някакъв има.
Предишната ми поръчка я бях направила на 21 април вечерта, на 2 май вечерта беше в кутия, а първата възможна дата за доставка беше на 3-ти. Това ми беше първата доставка с тях и никога преди това не съм получавала поръчка в толкова кратък срок.

П.П. Бях я пренасочила по телефона още докато беше в митницата.

Забравих още един козметичен продукт, от който съм доволна – https://share.temu.com/zP6afdTHmqA
Ползвам го за корени. Седи много естествено, чисто, нанася се лесно, не пръска, не цапа, може и в чанта да се държи.

Последна редакция: нд, 05 май 2024, 11:24 от milenaka

# 605
  • Мнения: 92
И на мен вчера ми се наложи да пренасоча една пратка.Сложили са я в кутия на 45 минути път.Уж я пренасочиха,но да видим,най-вероятно утре ще получа код.Но и аз ще пиша на Тему за това безумие.И предлагам всички,които не сме доволни от Бокс нау да пишем на Тему.Дано да предприемат нещо иначе аз със сигурност спирам да пазарувам от тях.90% от нещата ги има и в Шейн,пристигат със Спиди до вратата и вече пристигат за 11 календарни дни,а не като Тему,за 25-30 календарни дни.Аз вече не помня какво съм поръчала.
Не чакайте код,а звънете да ви потвърдят,че ще я местят И аз чаках код и накрая разбрах,че изобщо не е местена и времето е изтекло Много любезно се извиниха Чудя се дали да искам компенсация ако има от кого де

# 606
  • София
  • Мнения: 29 053
Като се обадите за пренасочване, изчакайте малко и проверете онлайн дали ви излиза новият адрес. При мен се появи след 1-2 минути. Така ще може да реагирате навреме, ако не са го сменили.

П.П. Това го проверявам в апликацията, която не върши никаква работа, освен тази. Мисля, че може да се провери и на сайта им, без да се инсталира нищо.

# 607
  • Мнения: 2 326
Нощници купували ли сте? Гледам някакви, които нямат снимки и коментари от клиенти, та не мога да видя реално как изглеждат.

# 608
  • София
  • Мнения: 29 053
Поръчвала съм от тези, които са като дълги тениски – https://share.temu.com/M0NyyvucQeA
Поръчах 1 номер по-голям (черна и розова) и седят като на снимката. Само ги пробвах де и ги пуснах за пране, материята е стегната, приятна на кожата, след пране не са се променили.

# 609
  • Мнения: 472

Здравейте, някой да е поръчвал такава етажерка ? Или да имате наблюдения или клипове да сте засичали с такива от Тему? Търся отзиви

# 610
  • Мнения: 2 326
Миленака, защо един размер нагоре? Не отговарят или? Свиха ли се при пране?

# 611
  • София
  • Мнения: 29 053
А, защото обичам този тип облекло да ми е широко, не за друго, не че не отговарят. Smile Съдейки от факта, че наистина 1 номер ми стои по-голям, а не точен, отговарят на размера си. След пране не са мръднали.

# 612
  • Мнения: 38
А дали има шанс поръчка направена на 25ти април да дойде преди 9 май? 😂 Така като по чудо някакво, пак е с BOXNOW. Пише че е минала митница
Аз имам 2 които от 27-ми стоят на митница и бокса не ги взимат.Отвратителни са като куриери.И аз за всички артикули,които ги получа с бокса ще дам 1 звезда.Може да съм доволна от артикулите,но ще пиша за доставчика.Надявам се Тему да вземат мерки.Иначе и аз снощи им писах за проблемите с пратките,казаха,че до определена големина се пращат с бокса,а големите със Спиди.И няма опция ние да си изберем доставчика.Дрън-дрън та пляс.Ами и аз ще им плясна по един шамар на отзивите...Joy

Не чакайте код,а звънете да ви потвърдят,че ще я местят И аз чаках код и накрая разбрах,че изобщо не е местена и времето е изтекло Много любезно се извиниха Чудя се дали да искам компенсация ако има от кого де

Да,обадих се,много любезно девойчето ми обясни,че сега ще я вземат от тази кутия,ще я върнат в склада и там друг шофьор ще я вземе да я достави в другата кутия.Много тъпо ми се струва,след като един може да я премести,но се надявам всичко да е наред и утре да си я взема.

Последна редакция: нд, 05 май 2024, 15:15 от Емито15

# 613
  • Мнения: 518
Досега нямам проблем с  Boxnow, но май вашите оплаквания дават резултат, защото поръчките от последните дни са изпратени с DPD. Описано е, че пътуват в някакви огромни опаковки, които артикулите няма да запълнят и до половината. Първо си помислих, че са им свършили по-малките, но може така да оправдават изпращането с друг куриер.

# 614
  • Мнения: 69 283
Някой каза да звъним за код за пренасочването..но не мисля че става веднага? Май едва след като сложат в новата кутия, могат да пратят новия код. А кога ще стане това....може на следващ ден....и т.н.
Та как точно да питам за потвърждение че ми е пренасочена, и то веднага като съм го поискала ??

Отивам да оставя още 4 бр. по една звезда...Nerd

Общи условия

Активация на акаунт